Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny Apple MacBook

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny Apple MacBook

    http://www.theonion.com/content/vide...embedded_video


    "Everything is only a few hundred clicks away"






    sound.vision.soul

    Type R

  • #2
    Ler meg skakk. SKAL ALDRI HA MAC. Men.............. Det er nå min mening dah. hehe
    MTX Stinger Alpine

    MTX VW Golf 3 1998 STV.

    Comment


    • #3
      Hehe så forbannet genialt..
      "It remains to see how the business world will embrace this, as they use computers to work on, not just dicking around"
      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

      Comment


      • #4
        ".. and spent 45 minutes typing e-mail to his friend"
        samma karen: "I never really realized how I hated keyboards till I saw this thing"

        haha, verden hadde stoppet opp om denne ble brukt av alle
        Jonas Tautra
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Hifonic View Post
          ".. and spent 45 minutes typing e-mail to his friend"
          samma karen: "I never really realized how I hated keyboards till I saw this thing"

          haha, verden hadde stoppet opp om denne ble brukt av alle

          Skulle ønske dette var en realitet jeg, da hadde det blitt mindre mac-kåte kultfanatikere på forumene som mener Steve jobs er en reinkarnasjon av jesus.
          Mvh
          Rolf Try Nygård

          Comment


          • #6
            han ene var jo en tydelig sånn fanatiker "i'll buy anything if it's shiny and has an apple logo on it"
            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

            Comment


            • #7
              Har mac, alltid hatt mac, men noe macbook wheel blir det definitivt IKKE =)
              Mvh Even S. Jensen
              Tlf 41091189
              Digital Designs, nothing is even close!

              Comment


              • #8
                fornuftigt svar. haha. skal ikke si noe på mac fordi jeg har aldri prøvd det ut skikkelig. men står over fordi jeg liker linux bedre lissom. men alle har sin smak
                MTX Stinger Alpine

                MTX VW Golf 3 1998 STV.

                Comment


                • #9
                  Hehe.. Fiffig den der.

                  Forundrer meg jo ikke at noen måtte lage denne, og det passer jo spesielt godt nå etter at Apple har lansert den nye 17-tommeren sin, med 2.93GHz Intel Core 2 Duo prosessor, 8GB 1067 MHz DDR3 og 256 GB SSD..... Det er vel sånn ca dobbelt så rå maskin som de fleste her på forumet sitter med av stasjonære maskiner.. lol

                  Aproposs.. Stasjonære maskiner.. Hva med en maskin med to stk. 3,2 GHz Quad-Core Intel Xeon-prosessorer, 32 GB fullbufret DDR2 ECC-hukommelse på 800 MHz, 4TB 7200-rpm Serial ATA 3Gb/s og NVIDIA Quadro FX 5600 1.5GB..?
                  Du gjettet riktig. Apple..

                  Men for all del... Ikke la meg kjede dere med prat om skikkelige maskiner..

                  And just for the record... Kjenner få som bruker tastaturet så mye som en skikkelig mac-bruker.. Men morsom film uansett da
                  [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                  Comment


                  • #10
                    syntes det web kamera bildet som ble posta i den andre apple tråder sier det meste jeg.. Personlig så liker jeg ikke designet heller.. hva er vitsen med at en data skal se så jevlig fancy ut da.. putt dritten i et vanlig kabinett og prisen hadde sikkert gått ned en hel dell.. kunne jo sparka et helt lag med designere i samma slengen :P
                    sound.vision.soul

                    Type R

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by thomasekeli View Post
                      Hehe.. Fiffig den der.

                      Forundrer meg jo ikke at noen måtte lage denne, og det passer jo spesielt godt nå etter at Apple har lansert den nye 17-tommeren sin, med 2.93GHz Intel Core 2 Duo prosessor, 8GB 1067 MHz DDR3 og 256 GB SSD..... Det er vel sånn ca dobbelt så rå maskin som de fleste her på forumet sitter med av stasjonære maskiner.. lol

                      Aproposs.. Stasjonære maskiner.. Hva med en maskin med to stk. 3,2 GHz Quad-Core Intel Xeon-prosessorer, 32 GB fullbufret DDR2 ECC-hukommelse på 800 MHz, 4TB 7200-rpm Serial ATA 3Gb/s og NVIDIA Quadro FX 5600 1.5GB..?
                      Du gjettet riktig. Apple..

                      Men for all del... Ikke la meg kjede dere med prat om skikkelige maskiner..

                      And just for the record... Kjenner få som bruker tastaturet så mye som en skikkelig mac-bruker.. Men morsom film uansett da
                      Jeg sku lagd meg en mye bedre maskin til samma prisen.

                      Den du lista der sist, ligger vel på rundt en 100k fra apple.

                      Edit: sorry, jeg tok litt for LITE i, 140k for en slik maskin...
                      Jeg vet om BILER jeg hadde handla istedet for den.
                      Mvh
                      Rolf Try Nygård

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by thomasekeli View Post
                        Hehe.. Fiffig den der.

                        Forundrer meg jo ikke at noen måtte lage denne, og det passer jo spesielt godt nå etter at Apple har lansert den nye 17-tommeren sin, med 2.93GHz Intel Core 2 Duo prosessor, 8GB 1067 MHz DDR3 og 256 GB SSD..... Det er vel sånn ca dobbelt så rå maskin som de fleste her på forumet sitter med av stasjonære maskiner.. lol

                        Aproposs.. Stasjonære maskiner.. Hva med en maskin med to stk. 3,2 GHz Quad-Core Intel Xeon-prosessorer, 32 GB fullbufret DDR2 ECC-hukommelse på 800 MHz, 4TB 7200-rpm Serial ATA 3Gb/s og NVIDIA Quadro FX 5600 1.5GB..?
                        Du gjettet riktig. Apple..

                        Men for all del... Ikke la meg kjede dere med prat om skikkelige maskiner..

                        And just for the record... Kjenner få som bruker tastaturet så mye som en skikkelig mac-bruker.. Men morsom film uansett da
                        *gjeeesp*

                        Og eneste forskjellen er skallet det kommer i, og OSet som følger med. Dette er jo PC-deler! No big news there!

                        Om Apple kan levere slike ferdige maskiner, so what? ALLE PC-kjøpere kan skaffe seg lik maskin!
                        Mvh Tony
                        - The only road to take is perfection itself

                        Comment


                        • #13
                          Dell Precision T7400

                          To Intel® Xeon® X5482 (3,20 GHz, 1600 MHz FSB, 2 x 6 MB, firekjerners)
                          32 GB DDR2 533 firekanals FBD-minne (16x2 GB) med utvidelse
                          1,5 GB PCIe x16 (DVI/VGA) nVidia Quadro FX 5600, Quad DVI eller VGA

                          89 000,-

                          Mac Pro
                          # To 3,2 GHz Quad-Core Intel Xeon-prosessorer
                          # 32GB (8x4GB)
                          # 750GB 7200-rpm Serial ATA 3Gb/s
                          # NVIDIA Quadro FX 5600 1.5GB

                          120 000,-

                          To likt konfigurerte maskiner, sånn i teorien.
                          Mvh
                          Rolf Try Nygård

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by thomasekeli View Post
                            And just for the record... Kjenner få som bruker tastaturet så mye som en skikkelig mac-bruker..
                            Amen !
                            Mac er så utrolig lettvint og kjappt : )
                            VW Corrado - Prosjekt bil
                            Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                            It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                            I´m BANKRUPT - A G60 owner

                            Comment


                            • #15
                              Nå er dette i det minste tøys. Microsofts egen Songsmith-reklamevideo derimot...

                              Comment

                              Working...
                              X