Announcement

Collapse
No announcement yet.

stereoen fusker etter svak kollisjon i siden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • stereoen fusker etter svak kollisjon i siden

    Heisann. Jeg er helt grønn på stereo men har fått et problem med stereo anlegget som jeg ikke finner ut av.

    Stereoen min har virket fint helt til jeg en glatt dag knuffet høyre fremre side i en snøhaug. Det var ikke noe dramatisk kollisjon, ikke så mye så en ripe på bilen eller bulk. Har siden denne dagen merket at anlegget spiller en liten stund (ca 15. min +/-) før hele annlegget høres ut som det kortslutter med ulyder som skurring, piping, og av og til forsvinner hele lyden. Lyset i selve stereo anlegget fusker også med å slå seg på og av.

    Har sjekket koblingene bak stereoen og alt ser greit ut der, sikringene virker også inntakt, ellers er jeg såpass grønn at hva annet som er feil er et stort mysterium.

    Har en mazda 323f 95 modell med blaupunkt stereo anlegg og orginal høytalere i bilen.

    Hvis noen kan hjelpe meg på hvordan jeg kan angripe dette så hadde det vært til enorm hjelp

    Mvh nyher.


  • #2
    Hoho.. høres ut som dårlig kontakt en eller annen plass.. gå over alt av koblinger du..

    Comment


    • #3
      muligens en høyttalerkabel som er løsnet og ligger mot den andre fasen/ jord

      Comment

      Working...
      X