Announcement

Collapse
No announcement yet.

Herføl Marina - Billig Polyester

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Herføl Marina - Billig Polyester

    Kjøpte Polyester av karene på herføl marina på vesterøy/hvaler utenfor fredrikstad!
    Har ikke prøvd Polyestern ennå, da jeg fikk denne i dag, men dårlig er det ikke da det er dette de bruker på båtene! Er ikke biltemapolyester dette, men industri polyester om jeg ikke tar helt feil!
    dem hadde ikke 10kg der og da, på torsdag, men fikk bestilt og polyestern ble henta av folka der dagen etter.
    dette kom på den nette sum av 500kr for 10kg inkl herder. jeg er i alle fall kjempe fornøyd

    vis noen er i fredrikstad omegn så er dette ett bra tips fra meg

  • #2
    kanskje greit å vente med å poste test til du faktisk har testa produktet? men bra pris!
    www.eirikaspaas.com

    Comment


    • #3
      dette er faktisk ganske vanlig pris hos "båtrekvisitabutikker". 495,- betaler vi for 10kg bøtter med herder her, og så langt har det funka veldig bra

      Comment


      • #4
        Det skal testes og tenkte kanskje erik andrè og tony skal få se på det.. Er jo ikke så erfaren med det..
        Men tenkte og gi ett nyss om det..

        Det er av typen Norpol Polyester produsert av Reichold om det sier dere noe

        Med tanke på att 5 kg koster 350kr på Biltema, er det en veldig bra pris.
        Last edited by duality; 17-01-2009, 02:35.

        Comment


        • #5
          Der har du fått tak i skikkelig polyester som du kan være trygg på at holder høy kvalitet
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            Originally posted by InstallBay View Post
            Der har du fått tak i skikkelig polyester som du kan være trygg på at holder høy kvalitet
            Høres bra ut! Tenkte att det var en grunn til att dem brukte det på båtene dem fiksa, så var ganske trygg!

            Løp og kjøp dere

            Si att det var Kristoffer fra esso som tipsa dere, kanskje jeg får litt billigere senere hehe!

            Comment

            Working...
            X