Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmwpia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bmwpia

    Det hele startet den 04.01.2009 da bmwpia tok kontakt ang en Alpine PDX 1.600 forsterker jeg hadde til salgs, som en kompis av han visstnok ville ha!
    Meldinger ble vekslet og vi ble enige om pris, og han kunne garantere meg at kompisen hans ville ha den.. Jeg skrev melding til han for sikkerhetsskyld for å bekrefte navn og adresse det skulle sendes til, og spurte han igjen om det var helt sikkert at kompisen hans skulle ha den, noe han kunne garantere meg!

    Jeg sendte forsterkeren avgårde den 06 januar, og den ankom postkontoret hans fredag 09 januar..og der lå den! bmwpia spurte om sendingsnummer, noe han fikk.. Jeg sendte han melding igjen den 14-15 januar for å høre om kompisen hans skulle ha forsterkeren, siden ikke hadde blitt hentet ennå.. Jeg er ihvertfall sånn at jeg henter pakken nesten før den kommer på posten når jeg skal ha noe! Da fikk jeg svaret:"ska sjekke opp med han i morra"... Mer hørte jeg aldri, og han svarer heller ikke på meldinger lenger.. Burde jo ikke vært så vanskelig da han er pålogget hver eneste dag!

    Ble i dag nødt til å ringe opp til postkontoret der forsterkeren ligger og få de til å returnere forsterkeren, da jeg har andre seriøse folk som gjerne vil kjøpe den..

    Bare han dekker frakt så driter jeg i det, såppass burde han klare!
    Last edited by GENEXXA; 04-07-2010, 09:29.
    Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

  • #2
    nå er jeg ikke interessert i å henge ut noen, men syntes det er mye rart Bmwpia (jente??) skal selge, og om jeg ikke tar skammelig feil prøvde bmwpia å selge den Alpine forsterkeren for noen uker siden selv??


    Med mindre personen er villig til å identifisere seg med navn og nummer her syntes jeg heller folk skal finne tilbudene sine andre plasser...

    Neptyr: Rett om du syntes noe ble feil?
    Last edited by golfnos; 27-01-2009, 22:18.

    Comment


    • #3
      Nettopp av slike grunner krever jeg at folk som vil betale pr. oppkrav først forhåndsbetaler det jeg må ut med for frakt og evt. retur. Om kjøperen trekker seg har jeg ikke tapt noe (bortsett fra tid), og om de ikke vil betale noen hundrelapper på forhånd selger jeg heller til noen andre.

      Comment


      • #4
        Tenkte aldri noe over det med forskudd osv.. Har solgt en god del på nettet gjennom mange år, og ALDRI har jeg opplevd at noen har latt være å hente noe på posten når de har sagt de skal ha noe jeg har hatt til salgs..

        meeen, en gang må jo være den første!
        Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

        Comment


        • #5
          Originally posted by thomzi View Post
          Tenkte aldri noe over det med forskudd osv.. Har solgt en god del på nettet gjennom mange år, og ALDRI har jeg opplevd at noen har latt være å hente noe på posten når de har sagt de skal ha noe jeg har hatt til salgs..

          meeen, en gang må jo være den første!
          heldig du.. Grunnen til at jeg helst sender med forskudd/ betaling før jeg leverer på posten...

          Comment


          • #6
            Kjiper'n..

            Er en grunn til at jeg sitter på mye gammelt... Orker ikke å styre med å selge brukt.. Selv om jeg kanskje burde begynne med det etter hvert.. hehe

            Men thank's for the heads up, anyways..
            [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

            Comment


            • #7
              jeg å forlanger forskudd el forskudd som dekker postens avgifter fram og tilbake tilfelle den ikke blir hentet...
              Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
              Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

              Comment


              • #8
                Originally posted by golfnos View Post
                nå er jeg ikke interessert i å henge ut noen, men syntes det er mye rart Bmwpia (jente??) skal selge, og om jeg ikke tar skammelig feil prøvde bmwpia å selge den Alpine forsterkeren for noen uker siden selv??


                Med mindre personen er villig til å identifisere seg med navn og nummer her syntes jeg heller folk skal finne tilbudene sine andre plasser...

                Neptyr: Rett om du syntes noe ble feil?
                du tar feil.. var en pdx1.1000 bmwpia solgte..
                -89 mercedes 230 turbo(sommer)
                -98 opel omega 2.0dti16v(kjerringbil)
                -95 volvo 460 2.0 gle(vinter)
                -91 chevy starmaster (ferie/fest og raggerbil)

                Comment


                • #9
                  ok, beklager den..

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Disturbd View Post
                    du tar feil.. var en pdx1.1000 bmwpia solgte..

                    Hun prøvde også å selge en pdx 1.600..
                    Mvh.
                    Roy
                    Mob: 40 30 99 06

                    Comment


                    • #11
                      Nå måtte jeg faktisk betale 135kr for å hente ut forsterkeren.. Samla frakt= 400kr.. Har jo alt skriftlig på at bmwpia skal ha forsterkeren, så kunne vært gøy å sett om jeg kom noe veg med det.. 400kr er jo ikke mye penger, men er mye penger å bruke på en sånn person!
                      Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

                      Comment


                      • #12
                        syntes bare det er rart jeg att ikke bmwpia ikke legger inn ett svar på denne tråden så kanskje dette kunne blitt ordnet opp i. menmen.
                        MTX Stinger Alpine

                        MTX VW Golf 3 1998 STV.

                        Comment


                        • #13
                          Tja.. Det sier vel bare mer om bmwpia..?
                          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by thomasekeli View Post
                            Tja.. Det sier vel bare mer om bmwpia..?
                            ja det kan du jo trygt si. hehe.
                            MTX Stinger Alpine

                            MTX VW Golf 3 1998 STV.

                            Comment


                            • #15
                              Skikkelig surt når slikt sjer! Jeg fatter ikke hvorfor enkelte gidder å være så jævla useriøse. Skulle da ikke være så utrolig vanskelig å hente ut noe man selv har bestilt. Har heldigvis aldri opplevd noe lignende selv.

                              Comment

                              Working...
                              X