Announcement

Collapse
No announcement yet.

MaxPower og Emma i Oslo 23 juni

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MaxPower og Emma i Oslo 23 juni

    Max Power og EMMAs Norgesturné kommer til Oslo lørdag 23. juni.

    Treffet blir på TRYVANN STADION (Parkeringsplassen) fra 15.00-20.00, (bedømming SQ 13-18) med påfølgende babekåring på Mosquito fra kl. 22.00. Masse gode tilbud fra Audioart og Eltek.
    __________________
    Ketil Skjei
    Leder EmmaNorway
    www.emmaweb.no

  • #2
    Åssen gikk det i Oslo.Bra oppmøte.
    Per
    Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
    Audison Music Expression
    http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
    http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

    Comment


    • #3
      skal vi se.. det var vel 10 konkurende biler og 10 oppmøtende utenom.Det var en VÅT og tåkefull opplevelse på tryvann.. så ikke over parkerinmgs plassen til tider. Vi dro før premie utdelinga så vet ikke hvordan det gikk..
      sound.vision.soul

      Type R

      Comment


      • #4
        Jeg var en tur der oppe, men på grunn av dårlig vær og dårlig oppmøte var det så lite som skjedde at vi dro igjen nesten med en gang. Var det noe mer som skjedde utover eller var det ikke så mange som kom? Så det var noen på vei opp da vi dro.
        Hvordan gikk konkuransen for de forskjellige da? Statside?
        Marius

        Comment


        • #5
          Den dagen der, var som Nils Herman sa det, like artig som en forkjølelse! Kaldt og bløtt, samt at vi var plassert på baksia av månen! He he... Men klart, været har mye av skylda...

          Comment


          • #6
            Åssen gikk det i de forskjellige klassene Eventuellt bilder
            Per
            Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
            Audison Music Expression
            http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
            http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

            Comment


            • #7
              I Master vant ketil og kenneth tok en andre plass, i Advanced stakk Anders Fleischer av med seieren, jeg tok andre plass foran Tommy Andersen (tigern) og på fjerde plass var det en rød Opel Astra jeg ikke vet hva eieren het.

              Og til de tullingene som mener Ketil har justert bilen min..
              Først tusen takk for komplimentet, anser ketil til å være en ganske dyktig på lyd, men jeg må nok si du/dere har driti deg/dere ut for bilen min er ikke justert stort, helt flat eq så å si og alt er gjort selv..

              Trodde ikke det var barnehage tendenser i det lille bilstereo miljøet i Norge, da jeg anser rykte spredning av usanne rykter som ganske barnslig.
              sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
              IceAudio - Bilringen AS - inakustik

              Comment


              • #8
                Originally posted by Erik André View Post
                I Master vant ketil og kenneth tok en andre plass, i Advanced stakk Anders Fleischer av med seieren, jeg tok andre plass foran Tommy Andersen (tigern) og på fjerde plass var det en rød Opel Astra jeg ikke vet hva eieren het.

                Og til de tullingene som mener Ketil har justert bilen min..
                Først tusen takk for komplimentet, anser ketil til å være en ganske dyktig på lyd, men jeg må nok si du/dere har driti deg/dere ut for bilen min er ikke justert stort, helt flat eq så å si og alt er gjort selv..

                Trodde ikke det var barnehage tendenser i det lille bilstereo miljøet i Norge, da jeg anser rykte spredning av usanne rykter som ganske barnslig.
                Kudos til deg EA

                Men hva er galt med at de tror noen eksperter har justert? Er ikke det bare et kompliment til deg?
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

                Comment


                • #9
                  Har noe med hvem som dømte i Molde Tony
                  sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                  IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Erik André View Post
                    Har noe med hvem som dømte i Molde Tony
                    Men det var jo K.S som dømte i Molde(?)

                    Vet ikke han at du har stillt selv?:s
                    Mvh.
                    Roy
                    Mob: 40 30 99 06

                    Comment


                    • #11
                      Selvfølgelig vet han det, men makan til juks beskyldning kanskje?
                      hvis Ketil justerer en bil blir det feil om han dømmer den etterpå?

                      derfor liker jeg ikke slike beskyldninger. Men glem det, de det gjelder vet vel hvem de selv er.

                      Men uansett bortsett fra dette treffet i oslo har virkelig EMMA/MaxPower treffa vært meget bra, spessielt Kr.sand og Molde Stå på EMMA/MaxPower
                      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Erik André View Post
                        Har noe med hvem som dømte i Molde Tony
                        Bingo Da er jeg med
                        Mvh Tony
                        - The only road to take is perfection itself

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Erik André View Post
                          Selvfølgelig vet han det, men makan til juks beskyldning kanskje?
                          hvis Ketil justerer en bil blir det feil om han dømmer den etterpå?
                          Gratulerer!! Det er nettopp derfor jeg har ytret ønske om f.eks svenske, og nøytrale dommere på finalene de siste par årene! Det som er et lite problem er at dette miljøet er en smule lite, slik at alle kjenner alle, og da er det gjerne noen som gjør noen jobber på mange biler! Har selv hatt det "problemet" at jeg har dømt biler jeg selv har bygget litt i, og det er ikke like enkelt hele tiden... Og det samme gjelder på lyd-delen, hvor enkelte med ører av gull, har justert litt og senere må dømme de samme bilene...

                          Nå har jeg ikke vært plaget med "kompis-dømming" sjøl, eller at jeg har gitt biler jeg har vært med å bygget bedre poengsummer enn andre, men på f.eks en finale så er det greit å slippe sånn tull!

                          Comment


                          • #14
                            hele miljøet er innavel for å si det enkelt
                            å for de som tror det er en fordel å bli en dømt av en dommer som har justert bilen,så er det helt feil,snarere tvert imot.
                            "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                            Comment


                            • #15
                              Jeg syns du har et meget bra poeng kenneth, kan nesten være fristende å gjøre det hele sessongen også. Men dette koster stå på vilje fra norske dommere også, skal vi ha svenske/finske dommere må jo våre dommere dømme i sverige/finland også. Eller danmark.. Men det hadde vært mye bedre for deltagere siden man for en helt utenfor stående til å dømme og kanskje en annen tilbake melding.
                              Nå har emma deltagere pleid å reise til EM før en norsk finale, så utenforstående dommere i finalen er greit nok for NM, men for EM kan det være greit å få en upersonlig mening om bilen din/min/våres før man står mitt i det i EM.
                              Jeg må også si at jeg har vært stort sett enig i norske emma dommere i norge og føler meg ikke snytt så de gjør en god jobb i mine øyne, kan være fordi jeg har gjort det bra, men jeg har da fått trekk på ting jeg også.
                              Er dårlige tapere som må skape en grunn til at de tapte som ødelegger i mine øyne.. noe jeg har nevnt før også i andre fora eller var det her?!?!
                              sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                              IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                              Comment

                              Working...
                              X