Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ikke strøm på forsterker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ikke strøm på forsterker

    Har drevet å kobla anlegg i 2 dager nå og får ikke strøm på forsterker, har byttet mellom flere forsterkere for å se om det var de som var problemet og det var det ikke.

    Det er også strøm fra batteri, og minus/jording festet i skruen til tillhengerfestet, regner med at det er nok jern der.

    Eneste jeg kan tenke er galt er at det er brudd på remote kabelen, for har dratt den ganske mye rundt med ståltråd under paneler osv.

    Finnes det no måter å finne ut om det er den det er noe galt med?
    SQ Saab 9-3
    Team dynaBel

  • #2
    ta en liten kort kabel mellom + inn på forstekren og inn på remote inngangen
    VW Golf 4
    Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
    Simen Sormbråten

    Comment


    • #3
      okei skal prøve det i morgen
      SQ Saab 9-3
      Team dynaBel

      Comment


      • #4
        er forresten veldig greit å å til innkjøp av et multimeter når man holder på med bbilelektronikk.. sparer deg for mye brydderi..
        www.eirikaspaas.com

        Comment


        • #5
          Hundrings på biltema, så er man good to go! Hadde ikke klart meg en dag uten.. : o
          Bare å dra "Vdc" på 20, ta den røde pinnen på pluss og den svarte pinnen på jord, så ser du!
          98' Audi A4
          Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

          Comment


          • #6
            okei, mener det ligger en i snekkerverkstedet.

            Men hvis jeg skal se om remote funker hvordan skal jeg sette den da? eller må jeg bare gjøre som simso sa?
            SQ Saab 9-3
            Team dynaBel

            Comment


            • #7
              Skal være 12v i remoten om den funker som den skal
              1989 Volvo 740 GL

              Comment


              • #8
                alt funker nå, det ble sagt feil på installbay.

                Spurte hvor jeg skulle koble romote og det ble sagt feil av han som var der. Men dro dit i dag og han fiksa det så alt er i orden

                Skal bygge kasse til helgen, for se om jeg legger ut no bilder om noen er insteressert
                SQ Saab 9-3
                Team dynaBel

                Comment

                Working...
                X