Vis full versjon : tomijorg
Gjorde en byttehandel med tomijorg her på forumet.
Byttet vekk Lightning Audio monoamp med Alpine sub, + mellomlegg fra min side.
Alt gikk smertefritt, og han holdt det han hadde lovet.
Godt innpakket!
Hyggelig kar å gjøre handel med!
kjøpte en subb og et komposett av meg.
kom til avtalt tid, og knall kar å prate/ handle med!
anbefales på det sterkeste!
tomijorg
07-02-2009, 02:27
kjøpte en subb og et komposett av meg.
kom til avtalt tid, og knall kar å prate/ handle med!
anbefales på det sterkeste!
takker så mye.
Vi skulle ha en byttehandel, mine dd510 mot tomijorg sin mtx 9500.
Sendte avgårde subbene mine, å han skulle sende sin samme dag, men det skjedde jo ikke.
Han har hentet ut subbene og da sa han at han ikke ville ha dæm, pga på ene subben er det 2 hull i gummien etter bormaskina( dette viste han før jeg sendte dem,står i salgsannonsen)
Har nå sendt maaaange pm'er,men han svarer ikke.
Så nå er saken på lensmanskontoret, får håpe det blir framgang i saken da! som jeg tviler på..
HOLD dere unna denne usseriøse brukeren!
Bassoflove
16-01-2010, 17:11
Syns det er flere og flere nå som gjør seg til useriøse brukere for slikk og ingenting. Nesten sånn at det ikke går an med forskuddsbetaling lengre. En vet aldrig hvem som blir den "neste" som melder seg ut av seriøse brukere-gjengen.
Kansje på tide at Moderatorer sjekker forholdet med noe slags betaling-system som de har på Finn.no(vanskelig å bruke ved byttehandler som i dette tilfellet).
Tomijorg: Noen ganger gjør man en god handel,andre ganger en mindre bra en. That´s Life....
Halseth: Håper du får sub(´ene) tilbake,eller noe cash for de
Skal ha tilbake subbene mine jeg. Får bare håpe han ikke har sprengt dem..
Åååh, det er alltid like kjett med useriøse selger/kjøpere/byttere...
Håper du får orden på dette halseth uten å måtte bruke for mye unødvendig tid og krefter :)
biffen071278
17-01-2010, 13:56
det systemet til finn er ikke det hakk bedre da. For kjøper kan hente ut varne og godkjenne dem før selger får pengene.. så vet om mange firmaer som ikke vil bruke Finn systemet.
Bilstereosenteret.no
17-01-2010, 22:40
Veldig OT dette, men jeg har tenkt litt på det å ta inn brukt utstyr for videresalg. Dvs vi tar inn utstyret og tester det skikkelig, så legger vi det ut på nettsiden vår og her på forumet og selger det på vegne av kunden, kommisjonssalg. På den måten kan kjøper føle seg trygg på at utstyret fungerer og er i den stand det er annonsert. En slik tjeneste vil vi ta oss betalt for. Hvor mye har jeg ikke tenkt så mye på. Men det blir minst snakk om et par hundrelapper. Så da er det sikkert mest aktuelt på litt dyrere brukt utstyr.
Bare en tanke.
Stianuno
17-01-2010, 22:48
Det var en meget god ide! :)
Jeg ville vertfall benyttet meg av den muligheten.
Men siden tomijorg er politianmeldt så bør han vel henges ut på svartelista?
Bilstereosenteret.no
17-01-2010, 22:59
Det var en meget god ide! :)
Jeg ville vertfall benyttet meg av den muligheten.
Men siden tomijorg er politianmeldt så bør han vel henges ut på svartelista?
Jepp, send en PM til moderatoren som har ansvar for lista
pgoutlaw
17-01-2010, 23:57
Veldig OT dette, men jeg har tenkt litt på det å ta inn brukt utstyr for videresalg. Dvs vi tar inn utstyret og tester det skikkelig, så legger vi det ut på nettsiden vår og her på forumet og selger det på vegne av kunden, kommisjonssalg. På den måten kan kjøper føle seg trygg på at utstyret fungerer og er i den stand det er annonsert. En slik tjeneste vil vi ta oss betalt for. Hvor mye har jeg ikke tenkt så mye på. Men det blir minst snakk om et par hundrelapper. Så da er det sikkert mest aktuelt på litt dyrere brukt utstyr.
Bare en tanke.
fantastisk bra tiltak!!! :):az:
tips til deg halseth (og andre) når du skal gjøre en byttehandel.
Krev oppkrav begge veier. Altså:
1. Du sender subbene dine til han i oppkrav til en avtalt pris, la oss si 2500,-
2. Han sender sin sub i oppkrav til samme pris etter han har mottatt subbene fra deg.
Greia er at, om han ikke sender tilbake noe, sitter du igjen med 2500,- og ikke 0,- eller ingen subber.
Det "systemet" brukte jeg og en annen her på forumet da vi tok en bytte handel. Og fungerte smertefritt.
Jaja, da fikk jeg svar fra politiet, etter maange måneder.. saken er henlagt (bombe)
Så det er bare å begynne å svindle gutter, politiet gjør ikke en dritt med det uansett.
Hm,dette er jo ein skikkelig kjedelig situasjon da. Du lykkes ikke med å få fatt i fyren uansett hvordan du prøver?
Stianuno
28-04-2010, 13:08
Du har vel atpå til gitt purkejævlene bevis på sølvfat?
Så gidder de ikke å ringe på døra hans engang? Latterligt!
Får ikke tak i han på noen måte.. Purken fikk alt på sølvfat ja, masse bevis. Men gjør de noe med det da? NEI...
Latterlig hele greian.
Hvorfor henlegger de saken, når den er så god fra din side?
Har du spurt politiet om de har prøvd og kontakte fyrn?
Nei, du får spørre politiet om hvorfor de henlegger saken, har ikke peiling jeg.
Har ikke spurt om det nei, men spiller sikkert ingen rolle da de ikke gidder å løfte en finger for å hjelpe..
her er min profil om noen vil i kontakt med meg http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1462871530
poster på siden hans nå så ser vi.
hva er ditt navn?
er ikke venn med han på facebook.. navnet mitt er Espen Halseth.
Du, Espen. har vært stille her en stund nå, men hva er post adressen din? har nemlig hørt at det er gått pakke i retur som har ligget på post kontoret ditt ser du :)
har pratet med han,men synes det er rart at pakken er sendt i retur 2 ganger. Og at det har tatt 6 mnd før han tar kontakt, men får håpe dem kommer denne gangen da :) add min er. Espen halseth.moveien 19a.7550 hommelvik. Takk for hjelpen golfnos,setter stor pris på det :D
tomijorg
08-06-2010, 01:14
Du Espen. det har ikke slått deg att du har/hadde det nye nummeret mitt? bytta nummer lenge før alt dette her skjedde ;) hehe.Og du har savnet dialog??
For og si det slik. Jeg gidder ikke prøve å føre en dialog en gang med folk som knapt vet hva som skjer en gang ;)
Men som jeg sa til deg her på PM: Finner jeg kviteringene på att det er sendt til deg to ganger så skal jeg legge den også ved i pakken. Og som jeg også har forklart både deg og golfnos her. Hadde jeg faktisk skulle svindle deg så hadde jeg fått tak i ett midlertidig telefon nummer. fått pakken sendt til en annen adresse. opprettet en falsk bruker osv osv.
Men har også vært mye vekke pga jobb osv.
Men nå får vi endelig ordnet opp i dette her så da er det ikke noe problem lenger... hehe.
Jeg erke så veldig vanskelig å egentlig få tak i skjønner du ;) hehe. og om du har anmeldt det til politiet og du ikke har/hadde noe nummer til meg. ekke verre enn att du hadde i din dialog med politiet hadde spurt dem om ikke di kunne finne nummeret til meg slik att du kunne prøve å få en dialog med meg???
Helt utrolig dette her.
Og ser også det er noen her som snakker om å komme hjem til meg osv osv osv???
Ler meg skakk i hjel her. er bare å komme ;) men konsekvensene av utfaller får dere stå til ansvar for selv. for jeg garanterer ingen sin helse etter utfallet er ferdig.
Men igjen. her trer fornuften min inn igjen.
TIL NEPTYR:
Har sotte her å lest gjennom alle di andre som er havnet på denne listen.
Der har folk skreve så mye som å besøke folk med ball-tre, kose med sne skålene osv.
Har det noen gang slått deg å kanskje fjerne disse innleggene?
Kanskje se litt på att det faktisk er brukere her fra 13-14 års alderen og oppover?
Hva i helsikke er dette for ett bilde å sende di om att enkelte "voksne" personer oppfører seg på denne måten?
Pratet med golfnos på tlf tidligere i går. da han snakket om blandt annet ett forum der folk hadde blitt hengt ut pga ting hadde skjedd i handler. exempelvis der en som skulle sende noe havna på sykehus og faktisk var så sjuk att han ikke kunne få gitt beskjed/glemte dette pga sykdom.
Der var det jo ikke mer enn en eller to dager etterpå att folk skulle ta han osv.
Etter MIN mening så er ikke dette holdbart. og sier ikke det er slik på dette forumet. men folk burde kanskje passe litt mere på hva dem sier om andre?? Hadde jeg vært en ordentlig jævel så skal jeg garantere deg att jeg hadde tatt fysisk afære ang noen av di tingene som er blitt sagt om meg og andre her.
Når man ikke vet hvem personene er osv så er det kanskje litt lurt å passe kjeften sin litte granne?
OG skal man ha en slik liste. så burde ADMIN styre denne. alle trådene burde være låst. og kun kort sammenfattet info burde bli lagt ut.
Helt utrolig sier jeg bare. har også nå i senere tid snakket med flere andre personer som har reagert sterkt på dette.
noe om absolutt ikke er god reklame i det hele tatt.
Til halseth og alle andre igjen.
Har det slått dere att det kan ha skjedd ting i mitt liv som gjør att jeg ikke har vært å få tak i osv???
Neida, her funker det slik att folk eier ikke talmodighet og forståelse for att ting i livet til personer faktisk kanskje uten forvarsel og att ting ikke altid går som planlagt som følge av dette??
Kanskje Admin burde prøve å få kontakt med personen det gjelder for å finne ut av hva som i virkeligheten har skjedd før man gjør noe som helst??? en liten idê??
Men nå blir di satans subbene sent til deg igjen til torsdag. får jeg ikke tid til dette så skal jeg se om jeg kan få golfnos til å hente di hos meg da jeg bor på veien mellom han og jobben hans så di blir sendt til deg. Helt utrolig hvor mye folk faktisk klarer å klage over tid.. hehe.
Du sier også att jeg var klar over att det var hull i opphenget pga det stod i salgstråden din?? slått deg noen gang att jeg faktisk ikke leste salgstråden før du skrev om dette etter jeg hadde mottatt subbene pga det var DU som sente meg pm med forslag om bytte???? skal vi se, nei du har vel ikke det tenker jeg???? hehe. Helt utrolig...
Utav de 22 postene i denne tråden, hvor leser du at noen skal komme etter deg og gjøre noe fysisk med deg?
Jeg klarer ikke og se det iallfall.
Men er enig med deg, ting som plutselig dukker opp uten forvarsel i livet, og som trenger litt tid og bearbeide, og som kanskje gjør at man blir fraværende fra nett/data og annet. F.eks dødsfall i nær slekt. Da blir man ikke så lett og få tak i.
Og barnslige innlegg med og møte opp og banke opp en person på et åpent forumt, skulle vært slettet fra forumet med en gang det ble postet.
Uansett om det har skjedd noe i familien din, så trenger det ikke å ta 6 mnd før du tar kontakt.
Og du har vært pålogga her på forumet flere ganger etter at du har mottatt subbene jeg sendte deg.
Var på politistasjonen å leverte inn en anmeldelse, og da leitet vi opp all informasjon som var om deg. Og du hadde 5 forskjellige tlf nummer, ingen av dem svarte du på. Uansett så vart saken henlagt på politistasjonen pga manglende bevis, selv om jeg hadde alt vi har skrevet mellom oss og kvittering fra posten.
Jeg sendte deg pm om forslag på bytte ja, men det går no an å se på salgstråden som ligger ut, og det går an å sende tilbake subbene med engang vist du ble så jævla missfornøyd.
Men nå håper jeg jeg får tilbake subbene mine og at de fungerer slik de gjorde når jeg sendte dem, så er saken closed for min del.
tom ivar tok kontakt på telefon idag, og sku få ordnet opp. absolutt en trivelig kar, men ting kan ta tid :)
tomijorg
08-06-2010, 03:07
Genexxa. skrev vel ikke att dette gjalt meg??? Har lest i en av di anre trådene der det står om ballte. og noen andre skriver kose med knærene osv. var dette jeg mente. det med å komme etter å skal ta noen sa jeg vel var fra ett annet forum??
Og så skrev jeg vel att om det var noen som ville komme til meg så er dem hjertelig velkommne. men di får selv stå til ansvar for utfallet osv.
OM jeg skrev noe annet så beklager jeg att jeg har feil formulert meg ;)
hehe, ja halseth, du har det. men se litt på hjvordan du snakker til folk så gir det dem kanskje ikke så mye lyst heller til å ordne opp kanskje? Subbene har aldri vært oppkobblet hos meg. så om dem ikke funker når du får di tilbake så har dem heller ikke funket når du sente dem til meg heller.
Hele tiden fra dag en vi hadde kontakt så har jeg hatt akkurat samme nummer hele tiden. alle di andre nummerene der er nummer jeg har hatt i forbinneldse med jobb osv men som har stått registrert på meg. er INGEN av di nummerene der som er i bruk. og jeg har heller ingen peiling på hvorfor telefonkatalogen osv ikke sletter dem.
Ja jeg kunne sikkert gått inn på salgs anonnsen din. men nå sa du vel heller ikke noe om att du hadde en salgs anonnse med di liggene i før etter jeg hadde motatt subbene? skal jeg vær gang noen foreslår å bytte noe eller noe slikt gå igjennom alle trådene den personen har laga eller deltatt i for å se om det kanskje står noe om produktet jeg skal ha??
NEI. Det er selgers oppgave å informoere om defekter og mangler på den varen han skal selge/bytte etter min mening...
Exempel. du kjøper ett anlegg av meg her på forumet til 10 lapper. jeg tar kontakt med deg fordi du har lagt inn en tråd om ønskes kjøpt. og på en subb så er det hull i membranen pluss den ene utgangen på den ene forsterkeren ikke virker. skal jeg da bare gi faen i å fortelle deg dette pga du kan jo "bare" gå inn på anonnsen min å lese det selv?? Nei vettu hva. det er ikke slik ting funker i min værden værtfall. og har mine tvil på att det funker slik i mange andre sin heller????
og kjære halseth. som genexxa sier her. ting kan skje slik att man blir fraværende og umulig å få tak i.
ja jeg har vært innlogget. ja jeg har lest pm'er du ahr sent meg. men fordiom jeg har gjort dette? er det da en selvfølge att jeg faktisk svarer om det er noe som har skjed som står meg veldig nærme og som jeg tar super tungt?
Det er mue som har skjedd her som du skulle vist om så kanskje du hadde hatt litt mere forståelse...
Ett råd til deg. slutt å se så firkanta på ting og slutt og kun se ting fra ditt forbanna trangsynte perspektiv så kanskje, bare kanskje du faktisk kan klare å oppfatte hvordan og hva som kan skje med folk noen ganger....
Sorry for att jeg tar litt av her alle sammen, men blir bare så steike forbanna når folk er på den måten. liksom. jeg tenker bare på meg selv, jeg tenker bare på meg selv og jeg tenker bare på meg selv. liker ikke slike folk i det hele tatt. selv om hvis jeg hadde skulle svindlet han så går det faktisk ann å prøve å utøve noe som kalles medmenneskelighet her..
og nei. har/hadde NULL intensjon om å svindle halseth. hehe. da hadde jeg gjort helt andre ting enn det jeg faktisk har gjort...
Og sorry for att jeg hakker på deg her Halseth. syntes faktisk litt synd på deg.
tomijorg
08-06-2010, 03:08
Stian A: PLeier å ordne opp etter meg. men nå vet jo du også litt om hvorfor ting har tatt så mye tid rundt meg det siste året også.
Tenk hadde halseth også kunne oppføre seg som ett normalt hyggelig menneske så hadde faktisk han også fått ei forklaring. men har ingen, absolutt ingen grund til å måtte forklare meg for tullinger og drittunger som oppfører seg og snakker til folk på den måten.
Nattinatt og sove godt Stian ;)
tomijorg
08-06-2010, 03:12
Uansett om det har skjedd noe i familien din, så trenger det ikke å ta 6 mnd før du tar kontakt.
Og du har vært pålogga her på forumet flere ganger etter at du har mottatt subbene jeg sendte deg.
.
Hva i svarteste granskauen vet du om hvordan jeg takkler ting. hva om min lillebror hadde død av en eller anna grund. da hadde du ikke hørt noe fra meg på mye lenger tid enn dette. noen folk melder seg helt ut når ting skjer osv... men skjønner du dette i det hele tatt??? For det virker jo virkelig ikke slik.?
Sier ikke att det er dette som har skjedd. men kan love deg en ting. det finner aldri du ut av med den munnbruken din :aq: :cs: :cc:
Selv om jeg ikke har noe med dette å gjøre.
Tomijorg, for det om ting har skjedd noe seriøst/skummelt etc etc.
Så synes jeg du kunne tattå gitt en hint om dette til halseth, istedenfor å la fyren gå i tvil eller utvil om at han faktisk ble "rævkjørt". Sorry ordspråket.
Uansett hva du finner på å si nå, så er løpet kjørt for deg.
Du graver deg lengre å lengre ned i myra.
Beste er uansett å gjøre opp før seg å vips er saka ute av verden alle er "fornøyde" eller iallfall litt mer glade.
Hadde selv ikke reagert mindre enn halseth har gjort.
Skal absolutt ikke påstå at det ikke har skjedd noe "alvorlig" med deg Tomijorg eller dine nære.
Men jeg er skeptiker av natur å stiller ett veldig stort spørsmålstegn ved dette..
Genexxa. skrev vel ikke att dette gjalt meg??? Har lest i en av di anre trådene der det står om ballte. og noen andre skriver kose med knærene osv. var dette jeg mente. det med å komme etter å skal ta noen sa jeg vel var fra ett annet forum??
Og så skrev jeg vel att om det var noen som ville komme til meg så er dem hjertelig velkommne. men di får selv stå til ansvar for utfallet osv.
OM jeg skrev noe annet så beklager jeg att jeg har feil formulert meg ;)
Og ser også det er noen her som snakker om å komme hjem til meg osv osv osv???
Ler meg skakk i hjel her. er bare å komme ;) men konsekvensene av utfaller får dere stå til ansvar for selv. for jeg garanterer ingen sin helse etter utfallet er ferdig.
Om du ikke snakker direkte om deg selv her, så må jeg virkelig lære meg og forstå ting :P
Og her var det ikke snakk om et annet forum, det var når du snakket med golfnos på tlf.
tomijorg
08-06-2010, 10:14
Om du ikke snakker direkte om deg selv her, så må jeg virkelig lære meg og forstå ting :P
Og her var det ikke snakk om et annet forum, det var når du snakket med golfnos på tlf.
Hehe, sorry. jeg som har forumlert meg veldig feil her.
SKulle skrive om noen vil/skal komme osv ;) hehe. beklager dette så mye..
er faktisk helt enig med tomijorg
Stianuno
08-06-2010, 15:00
er faktisk helt enig med tomijorg
Ja det er vel ingen ovrreasket over, skal ikke handle eller selge noe til verken deg eller tomijorg!
Kan ikke se annet en at halset er oferet her, ler av hele greia, fatter ikke at folk ikke har såpass til skamvett og bare legge seg langflat etter å ha lurt noen på denne måten..
tomijorg
08-06-2010, 15:57
Stianuno. lurt? Hva pokker vet du om ting rundt meg? jobb. osv osv. ingen ting? Hadde jeg vært ute etter å lure han så hadde jeg vel for pokkeren meg ikke sendt det opp til han? eller tatt kontakt osv??
driftking1
08-06-2010, 16:07
lol sier bare jeg . Du oppfører deg ganske barnslig tomijorg.
Stianuno
08-06-2010, 16:13
4-5 måneder uten at han har hørt noe fra deg kaller jeg kraftig rundlurt! og nå angret du pga golfnos kom på døra di?
Nei jeg vet ikke og driter en lang fan i hva som foregår runt deg, og det er heller ingen unnskyldning for at ting skal ta så lang tid...
Hadde det vert opp til meg hadde du vert utvist fra forumet, for jeg tipper at halset har hatt det rimelig utrivelig når det gjelder denne saken.
du stianuno....tror du skal slappe av litt nå! jeg er enig i at det er "dumt" å sitte å true rundt med å komme på døra og slikt! det regner jeg med du synes er selv!! såklart er det dumt at folk blir lurt her inne, men tror virkelig du skal se på at jeg har fått gode tilbakemelding på det siste handler...så ikke kom og døm meg! er enig i litt av det tomijorg sier også.. INGEN vet hva som skjer rundt folk eller slikt, men dumt dette skal skje! MEN ikke kom og døm meg noe mer..det er bare latterlig av deg
hadde du gjort en dårlig handel skulle jeg virkelig ha ledd :) det er så fort gjort
tomijorg
08-06-2010, 17:35
Stianuno: hehe. om golfnos hadde kommet på døra mi så hadde han fått kaffe ;) hehe. ekke så mye av slike ting som bekymrer meg skjønner du ;)
Driftking1: Og om jeg hadde ligget på sjukehuset og kjempet mot kreft eller noe slikt i nesten 5 måneder så er det ingen unnskyldning??
Om ikke så burde du virkelig se på deg selv og dine holdninger til andre medmennesker osv her i livet. for har du slik ei holdning kan du umulig ha mange vennene rundt deg vil jeg tro.
Så det er barnslig å faktisk forklare seg?? Kanskje det jeg egentlig bare burde gjort da var å bare gi faen og ikke bry meg? Hadde det vært noe bedre driftking1??
Syntes hele saken i seg selv er latterlig.
Eirik Aspaas
08-06-2010, 17:46
Du bør bare slutte nå tomijorg.. Du har gjort en feil, og det er menneskelig.. Men slutt å dra inn ting som skal gjøre det GREIT at du ikke har fullført handel som du skulle :)
Håper alt ordner seg for alle parter..
Dag Johansen
08-06-2010, 17:50
Noe sier meg at hadde du vært kreftsyk og ligget på sykehus OG greid å logge deg på her flere ganger - hadde du greid å svare eller gi beskjed.
Skal man dessuten ta med alle slike eventualiteter kan man jo bare droppe alt som heter kjøp og salg.
Mvh
Dag Johansen
tomijorg
08-06-2010, 17:57
Eirik. har aldri sagt att jeg mener att jeg vil gjøre det GREIT att jeg ikke gjorde det. Slike ting kommer ALDRI i min værden til å være greit.
Eneste jeg skal fremtil er att folk kanskje burde stoppe opp noen ganger, tenke seg litt om, prøve og forstå og vise litt forståelse. og ikke bare buuuuser frem med kun en side av saken når man ikke vet den andre en gang.
Jeg vet att det som har skjedd er aldeles ikke bra. men skjedd er skjedd. eneste man kan gjøre er å se framover osv?
Att det er min skyld som ikke har holdt dialog med halseth. ja den skal jeg gjerne ta på meg.. men når han syter og klager over ikke å ha fått tak i meg pga han bare hadde det gammle nummeret mitt, selv om jeg faktisk bytta nummer ei god stund før denne byttehandelen..
Dette skal ordne seg. sånn er det bare..
Men se bare på stianuno som faktisk klarer å prøve å lese att jeg tok kontakt med halseth pga golfnos kom på døra mi med spørsmåltegn bak.. Slike som han burde vel kanskje lese alt og prøve å tolke alt i stede for å bare lese litt å tenke for seg selv. ahaaaa. det var slik det skjedde ja :P hehe
tomijorg
08-06-2010, 17:58
hehehehe Dag: Jeg sa ikke att jeg har gjort det. hehe. sa hva om jeg hadde gjort det. og om jeg hadde gjort det så er det godt mulig jeg hadde logget på. men vært så dårlig att jeg ikke hadde orka å gå innpå og begynt å krangle??
pgoutlaw
08-06-2010, 18:09
visst du hadde svart og forklart/ordnet opp med halseth når du har logga deg på tidligere så hadde du sikkert sluppet all krangling og diskusjon. hvor vanskelig kan det være da?! koster deg en halv kalori å bruke 2 min på å svare halseth. du maser og tyter om "hva vissy jeg hadde kreft" "dødsfall i familie" osv, men DU HAR VERT AKTIV PÅLOGGA HER INNE OG DA MÅ DU VEL FOR FAEN KLARE Å SVARE HALSETH OGSÅ??
tomijorg
08-06-2010, 18:13
Aktivt pålogget? gå igjennom påloggings loggen min å se hvor mange ganger jeg faktisk har vært pålogget siste 6 måneder du ;) Kom å snakk etterpå heller ;)
Du graver deg bare dypere ned nå altså, foreslår at du sier sorry, over and out.
Stianuno
08-06-2010, 19:03
Men se bare på stianuno som faktisk klarer å prøve å lese att jeg tok kontakt med halseth pga golfnos kom på døra mi med spørsmåltegn bak.. Slike som han burde vel kanskje lese alt og prøve å tolke alt i stede for å bare lese litt å tenke for seg selv. ahaaaa. det var slik det skjedde ja :P hehe
Hehe, jeg er ikke 16år og sitter med balltre fantasier, slik som det virker at du tror.
Men det virker som golfnos har spilt litt på lag med halset og snakket med deg for å få prøvd å løst saken, er vel ikke så unaturlig å tro det hvis man leser alle postene, at jeg kansje provoserer deg er en annen ting.
Jeg syntes måten du nærmest gikk til angrep på halset var usmakelig, virker ikke som om dette er noe du har lyst til å løse opp i, men føler at du må ordne opp i av en eller annen grunn?
Det at du har sendt subene 2 ganger til halset for å få de i retur makes no sense at all, tror det bare er en tullehistorie som bare fjortiser kan komme med. Men hvis du legger ut sporingsnr til de 2 gangene de ble sendt så skal jeg beklage å holde kjeften min.
tomijorg
08-06-2010, 19:23
Vell. nå har jeg snakket med golfnos om helt andre ting enn dette her somregel ;) hehe.og fin min del så har han ikke hatt så mye som en halv finger med i spillet. hehe.
Tror ikke du sitter med balltre fantasier heller ;) hehe.
Som jeg skrev til kjære halseth så sender jeg med kviteringene på sendingene om jeg kan finne di. tror di ligger her en plass.
men som en annen person sa til meg uten att jeg skal nevne navn, (Han høres jo ikke helt stabil ut han heller da)
att du provoserer meg? neh, er ikke så lett å provosere ;) hehe.
Grunnen til det jeg har skrevet til halseth har kanskje noe med måten han har snakket/skrevet til meg på? er ting som ikke står her i denne tråden for å si det slik...
Er egentlig en ganske snill type som ikke vil noen noentingen vondt ;) hehe. men, alle har da rett til å gjøre opp sin egen mening.
og har absolutt lyst til å ordne opp i dette for å si det mildt..
Håper eller's att alle får en fortsatt fin kveld og ikke finner på noe tull ;)
Fremdeles ikke mottatt noe subber..
Bassoflove
22-06-2010, 17:03
Kansje du må sende ham penger for frakta.....
nei, det skulle han betale.
lurer på hvilken unskyldning som kommer nå....
Neppe.
Håper det var en dårlig spøk BOL :p
tomijorg
22-06-2010, 20:08
Unnskyldningen denne ganger er som følger. har jobbet ræva av meg i det siste. noe som man gjør noen ganger :P Men. ringer golfnos i morgen. så kan han komme å hente di hos meg å få sendt di opp til deg. MEN, Jeg er avgårde på jobb å er ikke hjeme før fredag kveld. så håper da han kanskje kan hente di på lørdagen å få sendt di opp til deg..
Hvem hva hvor som ikke tror på meg får gjøre som di vil. null stress det :p
Ha en fortsatt fin fin uke ;)
tomijorg
22-06-2010, 20:15
Da hr jeg snakket med koselige GolfNos og han henter di "kjære" subbene dine på lørdag å får sendt dem avgårde. eneste jeg ikke vet er om han sender di på lørdagen eller mandagen.. Men det får du ett svar på enten på lørdag eller mandag tenker jeg ;)
skal prøve å få sendt dem etter jeg henter dem (Rimi Vennesla)
tomijorg
22-06-2010, 20:54
du er en engel nosgolf ;) hehe.
Flotte greier. takk skal du ha golfnos :)
tomijorg
22-06-2010, 21:44
Du takker han for egentlig? For min del kunne jeg gitt totalt faen å bare latt være å høre med han om han gadd liksom. kanskje du skal takke noen andre også? hahahahaha.-
Du takker han for egentlig? For min del kunne jeg gitt totalt faen å bare latt være å høre med han om han gadd liksom. kanskje du skal takke noen andre også? hahahahaha.-
For at gidder å sende subbene til meg, noe du ikke har klart på snart 7 mnd.
tomijorg
23-06-2010, 04:40
ikke i det hele tatt. bare lei ;)
altså...jeg mener du jeg mente du hadde rett i noe, men nå begynner du bare å bli barnslig..legg deg flat og innrøm at du har gjort en feil...det gjorde jeg også gjør jeg noen flotte handler/salg nå :)!
ennå ikke sett noe sporingsnummer eller subber...
kamikaze-r
01-07-2010, 21:40
kjekt da...:bc:
ikke jeg heller :/ hørte fint lite fra han når jeg stod utenfor lørdag og skulle hente. Prøvd å komme i kontakt hver dag denne uke, enten sms eller ringt helt ut.... Dessverre..
Han snakket om at han skulle reise bort, på lørdag. Derfor jeg skulle møte han og sende dem, men syntes det er dumt han ikke tar telefonen...
hmmmm, det kom jo egentlig ikke som en bombe at han ikke holder det han lover men..
nollie1982
02-07-2010, 03:33
han må jo være hjemme engang han også? kjedelig at det blir sånn altså! hva hadde skjedd om lignende hadde skjedd med han? tror han ville hatt tilbake subbene sine også? mange som ikke skjønner meninga med kjøp/salg/bytte! deriblandt tomijorg! helt latterlig hele gutten! så han var 27 også? da burde man være såpass voksen at man klarer å ta litt ansvar! eller er det bare jeg som tuller nå???
enda ikke sett noe til subbene... jaja :mad:
nei, beklager.. forsøkt å ringe, sende sms og facebook meldinger. Ringer bare helt ut og får ikke svar. Utrolig kjipt når jeg til og med tilbød han å hente dem hjemme hos han og sende for min regning :(
Det er jo ikke du som skal beklage golfnos, du prøver jo bare å hjelpe :)
Men da håper jeg alle holder seg langt unna nå dealer med tomijorg, vist dere ikke vill bli svindlet da selvfølgelig :aa:
DA, etter at saken med meg involvert siden i November 2009 med gjentatte telefoner, sms og mail frem og tilbake med Tom Ivar, er det meg for øret at det står en pakke utenfor hans bosted og venter på meg nå, så får vi håpe det stemmer i dag :)
Legger inn kommentar og ringer deg Halseth om den var der
Oy oy oy :) Flotte greier Svein :D
Egentlig som forventet... Ingen pakke utenfor som avtalt. Ingen svar på telefon. Ringte på og Tom Ivar sin mor åpnet. Hun hadde fått med seg at det var en "liten" case på gang, og fikk mitt nr og navn og skulle ta kontakt når hun fikk tak på han i kveld.. Håper vi kan få en ok avslutning nå, selv om han sikkert er sur på meg for mine fremgangsmåter, selv om jeg mener det er ryddig :)
BTW Tom Ivar: regner med du leser dette.. Har blitt kontaktet pr tlf og pr PM av folk som ikke har vært her inne før som forsøker å kontakte deg.. Får ikke vite hva det gjelder, annet en at de "må" ha tak i deg... Forklarer deg nærmere Når overlevering skjer.
Okey, det var jo ikke noe nytt at han ikke ordner opp.
Tydligvis ikke bare jeg som har blitt svindlet av denne idioten.
Men tusen takk for all hjelp Svein, du har vært en engel :aa:
http://i6.photobucket.com/albums/y219/Sveins/01102010577.jpg
Seså hva som katten fikk dratt med seg hjem i dag :) Gnir over dem og lager en transport baffel :)
Gi meg et pling eller sms ang adresse 41667528
GOD HELG :)
Endelig :) You made my day :D
Stianuno
04-10-2010, 11:50
Grattis :) hva skal du gjør med dem nå da?
ser ut til at det er noe mer i rullene her, men det vil tiden vise.. Fikk pm fra en nordlending som forsøkte å få tak på deg ( tom ivar).. Vet ikke hva det gjaldt, u know??? :bm:
hahaaha, flyr vell inn med klager nå regner jeg med..
ser ut til at det er noe mer i rullene her, men det vil tiden vise.. Fikk pm fra en nordlending som forsøkte å få tak på deg ( tom ivar).. Vet ikke hva det gjaldt, u know??? :bm:
hahhaha! Varte ikke lenge nei.
Synes dette er rimelig helt for jævlig.
vBulletin® v3.8.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.