Announcement

Collapse
No announcement yet.

tomijorg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tomijorg

    Gjorde en byttehandel med tomijorg her på forumet.
    Byttet vekk Lightning Audio monoamp med Alpine sub, + mellomlegg fra min side.

    Alt gikk smertefritt, og han holdt det han hadde lovet.
    Godt innpakket!

    Hyggelig kar å gjøre handel med!
    Last edited by GENEXXA; 04-07-2010, 17:25.
    Mercedes E220 CDI W210

  • #2
    kjøpte en subb og et komposett av meg.
    kom til avtalt tid, og knall kar å prate/ handle med!


    anbefales på det sterkeste!

    Comment


    • #3
      Originally posted by golfnos View Post
      kjøpte en subb og et komposett av meg.
      kom til avtalt tid, og knall kar å prate/ handle med!


      anbefales på det sterkeste!
      takker så mye.
      MTX Stinger Alpine

      MTX VW Golf 3 1998 STV.

      Comment


      • #4
        tomijorg

        Vi skulle ha en byttehandel, mine dd510 mot tomijorg sin mtx 9500.
        Sendte avgårde subbene mine, å han skulle sende sin samme dag, men det skjedde jo ikke.
        Han har hentet ut subbene og da sa han at han ikke ville ha dæm, pga på ene subben er det 2 hull i gummien etter bormaskina( dette viste han før jeg sendte dem,står i salgsannonsen)

        Har nå sendt maaaange pm'er,men han svarer ikke.
        Så nå er saken på lensmanskontoret, får håpe det blir framgang i saken da! som jeg tviler på..

        HOLD dere unna denne usseriøse brukeren!
        Last edited by GENEXXA; 01-07-2010, 20:30.

        Comment


        • #5
          Syns det er flere og flere nå som gjør seg til useriøse brukere for slikk og ingenting. Nesten sånn at det ikke går an med forskuddsbetaling lengre. En vet aldrig hvem som blir den "neste" som melder seg ut av seriøse brukere-gjengen.
          Kansje på tide at Moderatorer sjekker forholdet med noe slags betaling-system som de har på Finn.no(vanskelig å bruke ved byttehandler som i dette tilfellet).

          Tomijorg: Noen ganger gjør man en god handel,andre ganger en mindre bra en. That´s Life....

          Halseth: Håper du får sub(´ene) tilbake,eller noe cash for de
          No Windows-crap,just Mac Power

          Comment


          • #6
            Skal ha tilbake subbene mine jeg. Får bare håpe han ikke har sprengt dem..

            Comment


            • #7
              Åååh, det er alltid like kjett med useriøse selger/kjøpere/byttere...

              Håper du får orden på dette halseth uten å måtte bruke for mye unødvendig tid og krefter
              2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

              Comment


              • #8
                det systemet til finn er ikke det hakk bedre da. For kjøper kan hente ut varne og godkjenne dem før selger får pengene.. så vet om mange firmaer som ikke vil bruke Finn systemet.
                Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                Comment


                • #9
                  Veldig OT dette, men jeg har tenkt litt på det å ta inn brukt utstyr for videresalg. Dvs vi tar inn utstyret og tester det skikkelig, så legger vi det ut på nettsiden vår og her på forumet og selger det på vegne av kunden, kommisjonssalg. På den måten kan kjøper føle seg trygg på at utstyret fungerer og er i den stand det er annonsert. En slik tjeneste vil vi ta oss betalt for. Hvor mye har jeg ikke tenkt så mye på. Men det blir minst snakk om et par hundrelapper. Så da er det sikkert mest aktuelt på litt dyrere brukt utstyr.


                  Bare en tanke.
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:
                  Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                  Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                  Følg oss på Facebook
                  Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                  Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                  Comment


                  • #10
                    Det var en meget god ide!
                    Jeg ville vertfall benyttet meg av den muligheten.

                    Men siden tomijorg er politianmeldt så bør han vel henges ut på svartelista?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Stianuno View Post
                      Det var en meget god ide!
                      Jeg ville vertfall benyttet meg av den muligheten.

                      Men siden tomijorg er politianmeldt så bør han vel henges ut på svartelista?
                      Jepp, send en PM til moderatoren som har ansvar for lista
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                      Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by InstallBay View Post
                        Veldig OT dette, men jeg har tenkt litt på det å ta inn brukt utstyr for videresalg. Dvs vi tar inn utstyret og tester det skikkelig, så legger vi det ut på nettsiden vår og her på forumet og selger det på vegne av kunden, kommisjonssalg. På den måten kan kjøper føle seg trygg på at utstyret fungerer og er i den stand det er annonsert. En slik tjeneste vil vi ta oss betalt for. Hvor mye har jeg ikke tenkt så mye på. Men det blir minst snakk om et par hundrelapper. Så da er det sikkert mest aktuelt på litt dyrere brukt utstyr.


                        Bare en tanke.
                        fantastisk bra tiltak!!!

                        Comment


                        • #13
                          tips til deg halseth (og andre) når du skal gjøre en byttehandel.
                          Krev oppkrav begge veier. Altså:
                          1. Du sender subbene dine til han i oppkrav til en avtalt pris, la oss si 2500,-
                          2. Han sender sin sub i oppkrav til samme pris etter han har mottatt subbene fra deg.

                          Greia er at, om han ikke sender tilbake noe, sitter du igjen med 2500,- og ikke 0,- eller ingen subber.

                          Det "systemet" brukte jeg og en annen her på forumet da vi tok en bytte handel. Og fungerte smertefritt.
                          Runar E. Olsen ~ Moderator
                          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                          Comment


                          • #14
                            Jaja, da fikk jeg svar fra politiet, etter maange måneder.. saken er henlagt (bombe)
                            Så det er bare å begynne å svindle gutter, politiet gjør ikke en dritt med det uansett.

                            Comment


                            • #15
                              Hm,dette er jo ein skikkelig kjedelig situasjon da. Du lykkes ikke med å få fatt i fyren uansett hvordan du prøver?

                              Comment

                              Working...
                              X