Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kenwood DNX-8220BT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kenwood DNX-8220BT

    Hei alle sammen....
    jeg har Nå gått til innkjøp av en Kenwood DNX-8220BT som jeg regner med går i posten fra installbay på mandag. i denne forbindelse så trenger jeg noe info og tips kansje noen liker til andre forum som kansje kan hjelpe meg.

    Har da lest litt om spilleren på nette får å finne ut litt om navigasjo på denne, den har da Innebygget Garmin Navigasjon, vil da de nye kartene til Garmin kunne brukest på denne spillern? "orginale" har også fått vite at den det er tele atlas som lager kartverket til Kenwood spillern??? et eksempel på kart Garmin MapSource Norway Topo CD1 - 20 koster flesk men vil det funke?

    Også vil jeg jo daselfølgelig legge inn så at den har fotoboks vasler, hvor kan jeg få tak i dette og er dette felles med andre kart verk? som tomtom sitt fotboks vasler?

    Kan noen hjelpe meg med litt info og kansje noen liker til hvor jeg kan finne mere info om dette eventuelt andre forum som kan hjelpe meg... setter pris på all info skulle det være andre ting jeg burde vite om spillern som kan komme godt med så skriv gjerne det også
Working...
X