Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøpt meg 2din spiller men skjermen er svart...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjøpt meg 2din spiller men skjermen er svart...

    Jeg kjøpte meg en 2 din spiller av ukjent merke i dag. Det som er problemet er at skjermen er svart. Knappene på spilleren lyser og CD'en spilles av.
    Når jeg trykker på Reset knappen så skrur skjermen seg på i 1 sekund før spilleren skrur seg av. Så jeg vet jo at det er liv i skjermen....

    Er det noe jeg har kobla feil?

    Edit: Har en grønn ledning som det står "Back" på som ikke går til noe. Hva er denne til? Ryggekamera?
    Last edited by Galant-GLi; 14-02-2009, 19:03.

  • #2
    Koblet den det står "break" på til jord da?
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      En orange merket "SAF" måtte til minus fikk jeg beskjed om, men da skrudde ikke spilleren seg på. Tok jeg den på + derimot virket spilleren. (ikke skjermen da)
      Last edited by Galant-GLi; 14-02-2009, 19:19.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Galant-GLi View Post
        Jeg kjøpte meg en 2 din spiller av ukjent merke i dag. Det som er problemet er at skjermen er svart. Knappene på spilleren lyser og CD'en spilles av.
        Når jeg trykker på Reset knappen så skrur skjermen seg på i 1 sekund før spilleren skrur seg av. Så jeg vet jo at det er liv i skjermen....

        Er det noe jeg har kobla feil?

        Edit: Har en grønn ledning som det står "Back" på som ikke går til noe. Hva er denne til? Ryggekamera?
        Det kan jo tenkes at produsenten ikke kan engelsk.. Orange er oftes lys, og grønn er den som skal til håndbrekket/jord/minus.
        Ketil Skjei
        Leder EmmaNorway
        www.emmaweb.no

        Comment


        • #5
          Prøvde å jorde den grønne, hjalp ikke...

          Comment


          • #6
            Funker nå gitt Må ha gjort noe feil første gang jeg prøvde med den ledningen merket "saf"...

            Comment

            Working...
            X