Announcement

Collapse
No announcement yet.

CBS-Elsenter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CBS-Elsenter

    Dette har vore et mareritt av en handel.. (bytte affere)

    kjøpte en slik av en kompis i sommer, det viste seg da at den var defekt, så eg sende mail til dei og ville ha retur, (tilbake penger da eg var blakk)
    eg sendte inn DVD-spilleren, og fekk mail tilbake om at eg hadde rett, spilleren var defekt, og eg fekk tilsendt en ny, kunne ikkje få penger da det var lenge siden den var kjøpt. greit nok..
    dette var i august!

    i begyndelsen av november fekk eg pakken i posten. Da hadde dei brukt 2 mnd på og få den i posten. det som da var litt kinky var et eg var i Thailand påp ferie, og det var ikkje lett og hente pakken. hadde dog avtalt me en kopis at han skulle holde auge med posten, og hente ting om det kom noke. men da hybelverten tenkte det samme, og tok posten, så var ikkje det heller lett..

    sendte da en mail da eg kom igjen fra Thailand om at eg ville ha spilleren, da eg fekk den når eg var på ferie, og var bare og sende på ny, svaret eg fekk var at det var greit, men eg måtte betale 150,- i frakt. heilt greit.

    januar 2009. fremdeles ingenting.,
    sende en "dette synst eg om dokke akkurat nå uten og gå rundt grøten" mail.
    da hadde dei visst ikkje fått min bekreftele på at eg skulle ha den, sjøl om dei då hadde svart på den 2 mnd tidligere. (?? ? ? ? ? ? ? ? ???? ?)
    sendte en ny "dette synst eg om dokke akkurat nå uten og gå rundt grøten" mail. og krevde enter penger, og saken glemt, eller dvd-spiller og mykje dårlig omtale. (dokke sjønner vel ka eg fekk)
    midten av februar var spilleren og finne på postkontoret. MEN, sendt til feil adresse, så feil postkontor. så da måtte opphavet hente spilleren min.


    Så konklusjon... kjøp med noken andre. ufattelig dårlig service.!
    Last edited by GENEXXA; 04-07-2010, 09:45.
    Tor Even -
    Audi A4 Turbo Quattro 2003 40mm senk 18" alu.
    Orginalt anlegg, men vil i framtiden sette inn Digital Design.
    The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.
Working...
X