Announcement

Collapse
No announcement yet.

Digital Designs Norge

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Digital Designs Norge

    IT-Spesialisten tar nå over importen for Digital Designs til Norge.

    Vi har vårt lager hos Soundpressure.com i Sverige og kan levere de fleste DD-produkter rimelig kjapt til Norge. Om det er noe vi ikke har på lager, bestilles det fra Europalageret til Digital Designs eller direkte i fra fabrikken i USA. Vi har gode priser, og det er sjelden det påløper fraktkostnader på det du bestiller hos oss.

    Besøk gjerne vår hjemmeside, der vi har nesten alle produkter listet opp med pris. Den er fremdeles i oppgraderingsfase så noe manglende informasjon vil forekomme.

    www.IT-Spesialisten-Lyd.tk

    I januar og ut februar kjører vi et "åpningstilbud" som gir deg 15% rabatt på alle DD-produkter. Dette har vært til stor suksess og vi har allerede mange fornøyde DD-kunder her i Kristiansand.

    Ta kontakt med oss på:

    TLF: 48 24 60 19
    E-post: IT-Spesialisten@live.no

    - For en uforpliktende prat, informasjon eller et godt kjøp!



    Med vennlig hilsen
    Henrik N. Thuesen
    Daglig leder v/
    IT-Spesialisten


    Faktura- post- og besøksadresse:

    Tømmeråsen 34
    4639 Kristiansand

    Organisasjonsnummer: 993 163 597

    Vi er momsregistrerte som betyr at vi har en nokså stor omsetning og du er garantert
    å få dine produkter samtidig garanti etter forbrukerkjøpsloven!
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

  • #2
    Velkommen skal dere være.

    Ett lite tips, eller kall det for en feedback.
    Siden deres er VELDIG treig i firefox. Om jeg kan kalle det for lagg når jeg scroller nedover siden deres.. Trykker man på linkene, så dukker ny side opp veldig kjapt, men skal man ned på siden, så tar det lang tid. Browset igjennom forsterkersiden deres, og jeg brukte gode 25 sekunder fra bunn til topp uten å se på specs eller bilder. Bare ved å trykke ned midtre museknapp og la den gå på autoscroll oppover.

    Pc'en er ny av året, så tror ikke det er maskinvaren min det står på

    Litt feedback er vel alltids kjekt å få. Liker at DD har kommet inn til norge nå, og forhåpentligvis i hendene på en seriøs aktør..
    Sture Vedal

    Comment


    • #3
      Supert med feedback

      Vi tar vårt arbeid veldig seriøst, og det er godt å se at folk ønsker DD-utstyr.

      Ang. hjemmesiden vår, så har vi gjennomtestet den på firefox og fikk ingen problemer med den. Vi driver jo også med IT og jeg går utifra at du kanskje har en dårlig skjermdriver? Det skaper ofte lag når man scroller, samma om det er internett eller på "Min datamaskin".

      Vi testet siden på 7 forskjellige maskiner og opplevde ingen problemer. Men si ifra hvis flere av dere opplever dette, så får vi kikke nærmere på dette.

      Men takk for feedback
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

      Comment


      • #4
        Heller ingen problemer med Firefox hos meg, og jeg har treig internett, og relativt treig maskin..
        Mvh.
        Roy
        Mob: 40 30 99 06

        Comment


        • #5
          Velkommen til forumet!!

          Les igjennom reglene for bedrift og lag en signatur ihht disse
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            Ok, da skal jeg dobbelsjekke skjermdriveren min, men mener det er siste catalyst driver.
            Ser ut til at det er de snøkrystallene som er på siden som skaper problemet. Noen som har en pekepinn på hva jeg kan gjøre for å fikse det problemet? Siden blir lite surfevennlig for min egen del når de er der.

            Men takk uansett for tilbakemelding, og nok en gang velkommen.
            Sture Vedal

            Comment


            • #7
              Siden lagger noe forferdelig her også i Internet Explorer..
              Jonas Tautra
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

              Comment


              • #8
                Heisann...
                Vil også gjerne få ønske deg(og din Bedrift) Velkommen hit til Bilstereoforumet....

                PS: Ingen problemer med siden ved bruk av Safari.....
                No Windows-crap,just Mac Power

                Comment


                • #9
                  Originally posted by InstallBay View Post
                  Velkommen til forumet!!

                  Les igjennom reglene for bedrift og lag en signatur ihht disse

                  Hvordan endrer jeg brukernavnet? Har ikke brukt denne forumplattformen før
                  Tidligere importør for Digital Designs,
                  overtatt av www.dynaBel.no.

                  Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                  Comment


                  • #10
                    Takk for fine velkomster, gutter!

                    Kan være den snøen som lager problemet. Det er en flash-basert animasjon. Skal ta det vekk nå, så gi meg en tilbakemelding dere som slet med lagg

                    EDIT: Da var "snowflakes" fjernet fra kildekoden. Hjalp det på laggingen nå?
                    Last edited by DD-Henrik; 18-02-2009, 19:41.
                    Tidligere importør for Digital Designs,
                    overtatt av www.dynaBel.no.

                    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                    Comment


                    • #11
                      Velkommen.......
                      Tor S Aamodt.

                      Comment


                      • #12
                        velkommen henrik.

                        se om ikke jeg får kommet på besøk snart. er lenge sia nå

                        regner med du setter opp en demobil og ?
                        mvh Sindre Carlsen

                        Comment


                        • #13
                          Ja hadde vært koselig med en prat, Sindre (sicarlse) for det er jo en stund siden nå ja.

                          Jo bygger demobil ja. Skal ha en DDM3 forsterker sammen med to stk 3515 subber. Forsterkeren yter ca 3000 wrms i 1 ohm.

                          Vi skal vente til slutten av februar/begynnelsen av mars med kjøp av spiller, for da kommer mange nye på markedet.

                          Men vi har allerede montert et sett DD CX6.5 og et sett DD C6.5, lagt opp 50 kvadrat kabelsett, med Stinger 6kanals phono kabel. Sånn 6-i-1 kabel, så det ikke blir så mye rot. Har også lagt inn asfaltmatter i alle deksler og tepper fra baksetene og bakover. Så vi satser på at det blir godt med lydtrykk etterhvert
                          Tidligere importør for Digital Designs,
                          overtatt av www.dynaBel.no.

                          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                          Comment


                          • #14
                            hvilken bil er det snakk om da?

                            blir det primeraen?
                            mvh Sindre Carlsen

                            Comment


                            • #15
                              Ja egentlig skulle det bli den, men så var det for liten plass i den. Og deksler og alt ristet veldig selv om jeg dempet bilen med matter. Så det hadde blitt så vanvittig mye jobb.

                              Solgte den og kjøpte Opel Omega. Har holdt på med den i noen dager nå og dempet den også. Tok bare dempemattene ut av Primeraen og satt dem i Opelen istedenfor. Og det er jo stasjonsvogn så blir godt med plass

                              Forsterkeren er på 240 amp, så trenger godt med subber for å slite den litt
                              Tidligere importør for Digital Designs,
                              overtatt av www.dynaBel.no.

                              Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                              Comment

                              Working...
                              X