Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vis dine innlegg funksjon og bedre oversikt

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vis dine innlegg funksjon og bedre oversikt

    Tenkte jeg kunne legge ut et forslag om hvordan å få det mer oversiktlig og gjøre det lettere å følge med på tråder man har skrevet i.


    Dette er tatt fra forumet til www.200SX-OGN.org

    Her ser du at jeg er inne på S13 delen av forumet. Så ligger alle trådene fint oversiktlig her. Men istedenfor å lese gjennom trådene for å finne den jeg har skrevet i og vil følge med på, klikker jeg bare på "Vis dine innlegg"



    Her kan du ser hvordan det ser ut når man har trykket på "Vis dine innlegg".

    Da samles alle meldinger du har skrevet i den samme tråden, istedenfor at du har 5 svære ruter som viser hva du har skrevet i hvilken tråd som skjer i dette forumet (når man har trykket på statistikk og finn alle meldinger som xxxx har skrevet) som er veldig tungvint. Man ser også her hvilken kategori innlegget man har skrevet i, ligger.



    Mulighet for å få noe slikt inn på dette forumet?
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

  • #2
    http://bilstereoforumet.no/search.ph...induser&u=1878

    Mye av den funksjonaliteten kommer fra av de bruker phpBB, isteden for vSvindleting.
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      Glemte å nevne at du kan abbonere på tråder med vbulletin, det er vel ca samme funksjonen.
      Men gir bedre oversikt, da du kan velge hvilke tråder du vil abbonnere på.
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment

      Working...
      X