Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rå bilannonse!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rå bilannonse!

    Har ikke peiling på om denne er postet før men

    http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11506740

  • #2
    "Refleksvest som jo er påbudt å ha i bilene i dag følger det jo selvfølgelig med. Skal si jeg ble glad da kona kunne fortelle meg at jeg ikke trengte å ha denne på hver gang jeg kjørte bilen, følte meg like teit hver gang. Ja det var et nedverdigende halvår."

    Comment


    • #3
      Det var da faen til avhandling da
      sound.vision.soul

      Type R

      Comment


      • #4
        likte att prisen gikk opp 21000kr fordi "infon" kosta 1 kroner per tegn etter 160 tegn.. der ble prisen 26000 brått.. haha xD

        Comment


        • #5
          Hehe,jævla bra

          Comment


          • #6
            digg it
            [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

            Comment


            • #7
              bra og lese når man kjeda seg på jobb, 30 min senere og ikke en kunde under hele tiden takk for tidsfordrivet

              Comment


              • #8
                Det lå en lignende annonse på en gammal snekke på finn i fjor. Helt sinnssyk lesing.
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment


                • #9
                  Hehe var kul den der

                  Har sett en annen slik annonse av en golf som var krasjet. Da var hovedbilde på annonsen bilde av bilen som lå på hodet i grøfta. Men det kuleste av alt var at den annonsen var seriøs hahaha
                  Tidligere importør for Digital Designs,
                  overtatt av www.dynaBel.no.

                  Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                  Comment


                  • #10
                    Har på følelsen at noen av disse annonsene er lagd av de som sitter på callcenter for Finn.no i kjedelige stunder, siden de helt sikkert kan smette inn annonser gratis. Tror faktisk det er på Proffcom i Krsund de folka sitter, og er det noen av de jeg tror det er så tviler jeg ikke på at de legger inn litt bambus av og til
                    Roar Sørlie
                    Tlf 90127075
                    Strandgata 26; mitt andre hjem :P

                    Comment


                    • #11
                      Det burde være pr-stunt, for å si det slik.. For hvis faktum er at det koster ei krone pr tegn etter de første hundreogseksti, så er det vel neppe noen som er dumme nok til å gjøre slikt. Eller for all del.. Det finnes jo vanvittig mange usnasynlig dumme mennesker da.. Men det lukter bambus lang vei.. Pleier ikke FINN-annonsene å forsvinne når de har gått ut på dato, liksom..? Hmm.. Hvorfor ligger denne fremdeles ute nesten halvannet år etter holdbarhetsdatoen?? Lukter PR-stunt..

                      PS.
                      Men for all del, gøyal lesing da.
                      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                      Comment

                      Working...
                      X