Announcement

Collapse
No announcement yet.

Interessert i å delta på bilstereobygge kurs på Hamar??

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Interessert i å delta på bilstereobygge kurs på Hamar??

    Ja, som overskriften sier, er du interessert i å delta på bilstereobygge kurs på Hamar?? Det virker jo som dette er noe flere kunne tenke seg, så da får vi jo undersøke om det kan la seg gjennomføre i fremtiden
    182
    Ja
    58.24%
    106
    Nei
    4.95%
    9
    nei, for langt å reise
    36.81%
    67
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

  • #2
    Se der ja
    Mvh.
    Roy
    Mob: 40 30 99 06

    Comment


    • #3
      se her ja, 100% (pr.tidspunkt) ja så det er bare å smelle i gang hehe
      VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

      Comment


      • #4
        Hvordan ser det ut?
        Mvh.
        Roy
        Mob: 40 30 99 06

        Comment


        • #5
          Er det ikke mer interessant å finne ut hvor flest folk ville deltatt på bilstereokurs?

          Comment


          • #6
            igrunn ikke, da vi har verksted og utstyr til å holde kurs på Hamar. Så vi får evt begynne med det og blir det en suksess så kan vi evt arrangere slike kurs hos butikker rundt i Norge. Men forløpig er dette kun i det blå og ingen ting er endelig. Det eneste jeg med sikkerhet kan si er at det må bli på vinteren, da vi har alt for mye å gjøre på sommeren.
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #7
              Hvordan står det til med dette? blir det noe av eller?
              Mvh.
              Roy
              Mob: 40 30 99 06

              Comment


              • #8
                Vi får se utover vinteren, vi har alt for mye å gjøre til å klare å arrangere et skikkelig kurs nå. For det er ingen vits å gå på kurs om det ikke er bra
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment


                • #9
                  Jeg hadde blitt med.

                  Comment


                  • #10
                    jeg hadde blitt med vist det ikke var så langt unna :P
                    no fuck, no ride.
                    we ride together, we die together, VOLVO 4 ever!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by InstallBay View Post
                      Vi får se utover vinteren, vi har alt for mye å gjøre til å klare å arrangere et skikkelig kurs nå. For det er ingen vits å gå på kurs om det ikke er bra

                      Brr.. lenge til vinteren.. :S Jeg som hadde planlagt å begynne på bilen nå i sommer..

                      Må vell ta det enkleste først da.. Som demping osv. Ellers må jeg kjøpe inn en komplett delebil, så jeg kan prøve og feile litt

                      Men håper dette blir noe av.. Jeg og en eller to kompiser kommer garantert!
                      Mvh.
                      Roy
                      Mob: 40 30 99 06

                      Comment


                      • #12
                        Hvor kommer lista til å ligge på dette kurset da?

                        Comment


                        • #13
                          Håper virkelig dette blir noe av så fort som mulig, da de fleste driver med dette på sommertid, bl.a jeg

                          Comment


                          • #14
                            Tidsmessig synes jeg det er genialt. Du lærer om vinteren og kan sakene når våren kommer.
                            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by pondus- View Post
                              Hvor kommer lista til å ligge på dette kurset da?
                              Det blir nok en grundig gjennomgang av de grunnleggende teknikkene og byggemåtene. Så en nybegynner med litt teknisk innsikt og sans for verktøy kan fint delta. Det er jo et kurs for nybegynneren og de som har stått å plundra på egenhånd vi ønsker å ha i første omgang, slik at de kan lære alle triksene for å få et bra resultat med mindre jobb.
                              Mvh
                              Pål Andréas Bryng
                              Bilstereosenteret.no
                              Vi forhandler bl.a.:
                              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                              Følg oss på Facebook
                              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                              Comment

                              Working...
                              X