Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ikke lyd fra Alpine 9886

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ikke lyd fra Alpine 9886

    Fikk endelig ting på plass inne i bilen og kobla opp. Alt ser ut til å virke, bortsett fra at det ikke kommer noen lyd. He, he. Litt kjedelig akkurat det, da.
    Kjører uten forsterker nå inntil jeg får tid og ork til å peise den inn. Den står i normal på alle tre bryterne. Btuker usb minnestick.

    Siden dette er en gammel bil måtte jeg lete, kutte og koble om ledningene på isokontakten. Kan den få for lite strøm? Elementene er Focal 130VRS Slim. Det kan da umulig være slik at høytalerne er for store for spilleren? Jeg skjønner ihvertfall ingenting.

    Spilleren er en apline 9886. Stod black out på skjermen noen ganger mellom trykking rundt. Kan det være noe?

    Forferdelig å få denne nå, etter dagevis med høytalerinstallasjon... Sikkert noe enkelt, mem jeg aner ikke hva.

  • #2
    Kan det være at den innebygde forsterkeren er slått av? Jeg brukte en DVA-sak fra alpine ei stund, og der kunne man slå av forsterkeren dersom man brukte eksterne forsterkere og ville slå av den innebygde...
    Roar Sørlie
    Tlf 90127075
    Strandgata 26; mitt andre hjem :P

    Comment


    • #3
      Jepps, stemmer det. Fant ut av det selv faktisk. Fikk endelig lyd i bilen i sted!!! Herregud hvor deilig. Nå blir det rocken!

      Når man ikke har så mye erfaring blir litt sånn til å begynne med. Det kommer seg nok.
      Last edited by HansAA; 23-02-2009, 18:44.

      Comment


      • #4
        Knall spiller det der tror jeg. Skal jeg bygge aktivt 2veis frontsett i en bil i nær fremtid blir det nok en 9886 med imprint
        Roar Sørlie
        Tlf 90127075
        Strandgata 26; mitt andre hjem :P

        Comment

        Working...
        X