Announcement

Collapse
No announcement yet.

Installering av Pioneer DEH-P4100SD (Peugeot 206)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Installering av Pioneer DEH-P4100SD (Peugeot 206)

    Kjøpte meg Pioneer DEH-P4100SD i dag og har fått koblet det opp så alt funker.
    Eneste problemet er at den ikke sitter "fast" på en måte. Det kom ikke noe "klikk" da jeg satt den inn og det er derfor mulig å dra den ut igjen uten spesialverktøyet.
    Skal den ikke låses fast på en eller annen måte?

    Takker for alle svar

  • #2
    det jeg gjorde med min 6000ub var og skru den fast til frontplata...
    nå vet ikke jeg åssen peugeot'ene ser ut, men det er kanskje en mulighet? jeg føler att det er litt sikrere i alle fall

    Comment


    • #3
      Og hva er frontplata? Selve dæsjen?
      Tror ikke det er mulig å skru den fast i den. Ingen synlige hull ihvertfall.

      Comment


      • #4
        tenkte den plata som er jevn med spillern.. på bilen min tok jeg ut den, også var det satt opp sånn att man kunne skru spillern fast på metalplater som stakk bak den plata.. åssen festa du den ramma man setter inn først da? det er den som låser spillern virker som du ikke har festa den

        Comment


        • #5
          Plata som er jevn med spilleren? Er ikke helt med nå

          Sånn var det:
          Det var en metallramme som var festet rundt spilleren da jeg tok den ut av esken (den var liksom "klipset" på). Det var også en plastramme rundt fronten av spilleren, der man setter inn displaydelen. Det var også en ramme som fulgte med bilen som skal gå rundt spillerne for at det skal bli finere (ganske stor ramme som liksom er en del av interiøret).
          Jeg tredde den store interiørramma rundt spilleren og lot metallramma sitte på. Så tredde jeg spilleren inn og jeg tror den lille gummiknotten bak på spilleren kom inn i det lille sporet helt bakerst inni der. Jeg dytta så langt inn det gikk, men ingen "klikk". Det som stanset spilleren fra å gå videre innover var den metallramma som satt rundt, den har noen kanter foran som stopper i "inngangen" (dæsjen).
          Spilleren sitter godt tror jeg, men f.eks da jeg skulle ta ut USB-pinnen som satt ganske godt i dro jeg liksom spilleren litt med også.

          Comment

          Working...
          X