Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forsterker skrur seg av og på hele tiden.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Forsterker skrur seg av og på hele tiden.

    Hei. jeg har en jl audio 450/4 på 2 høytalere. har kun en 2 seter. Har ett problem med at lyden kutter svært ofte, forsterkeren skrur seg av og på hele tiden, og i går skrudde den seg av uten og komme på ijenn. idag byttet jeg jord kabel fra batteri til chassi, når jeg testet det funket det ijenn. men så kjørte seg i 200 meter så bynte den og skru seg av og på igjenn , å til slutt skrudde den seg av uten og komme på igjenn. Har ett lite batteri på 45 AMP, batteripolen på jord er ikke av beste sort, men mener nå at det skal klare gå strøm igjennom. Noen som har forslag til hva som kan være galt? Blir gal av å kjøre uten noe musikk.Ene høytaleren har også dotte ut nå. HJEELP!


    Takk for all hjelp.

    mvh

    Petter Øien

  • #2
    Hvis forsterkeren ikke er gåen skal den jo ikke slå seg av så lenge den får strøm fra batteri og signal fra remote. Gå over alle koblinger. Ser det greit ut kan du prøve å koble remoten rett på pluss på forsterkeren slik at den alltid er på. Funker det da, er det kanskje noe galt med spilleren. Funker det fortsatt ikke kan forsterkeren være gåen. Lykke til
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

    Comment


    • #3
      den går ikke i protect? men bare skrur seg av og på?
      Steffen Hammersgård
      Alpine - Mosconi
      Min prosjekt tråd

      Comment


      • #4
        Men prøv det som han sier om remoten, det kan være dårlig kontakt\signal der som gjør at forsterkeren skrur seg av og på.

        Comment


        • #5
          Takk for all hjelp Det var remoten som hadde dårlig kontakt, så skal få fikset dette så er det vell i gammelt slag igjenn


          Mange takk folkens !


          Mvh Petter Øien

          Comment


          • #6
            Ingen problem. Vi er her for å hjelpe deg og dere er her for å hjelpe oss
            Tidligere importør for Digital Designs,
            overtatt av www.dynaBel.no.

            Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

            Comment

            Working...
            X