Announcement

Collapse
No announcement yet.

hvilken klasse ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hvilken klasse ?

    Hei
    jeg prøvde meg på å lese reglene men jeg ble ikke helt klok på de ... I mitt system har jeg nemlig 2x12" drevet av en monoblokk på 1000w, men så har jeg også 2 x 8" i mitt frontsett som blir drevet av 2 av kanalene på min fire kanaler. Jeg har forøvrig også et optima yellow top . Har noen noe formening om hvilken klasse jeg må stille i ? Jeg jobber per definisjon hos en forhandler hvis det har noe å si
    Stefan A. Martinsen, Fauske/Nordland
    Hyundai Coupe 2000 med
    Alpine 9887, MTX T5512 + MTX TXC 4.1
    Macrom M1A 1000D, MTX TH904

  • #2
    http://www.dbdragracing.no/klasser.php
    Team Re-Loud
    Nm-mester 2008, Street A 155,5dB
    B2, Atomic

    Comment


    • #3
      Alt etter åssen utstyret er montert osv så kan du havne i Street Stock eller f.eks Street B

      Men så kommer det inn utstyr som demping, kondensator osv som kan gjøre at du havner i en annen klasse.

      Comment


      • #4
        hvilken klasse ?

        Jeg kunne ikke finne Macrom M1A. 1000D i listen over godkjente forsterkere så da kan jeg vel ikke stille i street stock ? Da 8 " per definisjon er subber (komp sett med aktiv deling over til 8" MTX sub ) kan jeg vel ikke stille i street B ? Eller kan jeg bare justere sub sonic filtret slik at de ikke spiller bass under 100 hz? Disse står i en dempet dør men ellers er ikke bilen dempet. 12" står i bagasjerommet og de kommer til å spille i en lukket kasse på 98 liter. Denne blir ikke høyere enn baksete ryggen . Jeg har ingen kondensatorer, bare optima batteriet fremme som er på 660 cca og ca samme størrelse som orginalt. Blir det da street C ?
        Stefan A. Martinsen, Fauske/Nordland
        Hyundai Coupe 2000 med
        Alpine 9887, MTX T5512 + MTX TXC 4.1
        Macrom M1A 1000D, MTX TH904

        Comment


        • #5
          Du kan i alle fall avgjøre enkelt om du skal stille i street stock ved å se på subwooferne dine. Har de chassis laget av aluminium og spole som er større en 2,5" da kan du ikke bruke de til street stock. Vedr. 8" elementer så har det tidligere ikke vært et problem så lenge de var del av et frontsett og ikke ble brukt desidert som woofere.
          Mvh
          J. Holm
          www.b2audio.com
          http://facebook.com/b2audio

          Comment

          Working...
          X