Announcement

Collapse
No announcement yet.

romling i bassen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • romling i bassen

    hei, jeg har rockford t30001bd på 2 stk kicker l7 15" og når jeg spiller høyt så merker jeg ingen ting, men når jeg spiller lavt, så kan du se at subbene rister litt, og det kommer ikke av musikken.. må jeg jorde signalkablen/ chassis på spiller'n? har ikke støy på frontsette.. har en pioneer dvd spiller (AVH-P5900DVD) har 50mm2 kabel hele veien.. fra dynamo osv.. så er ikke jordinga på strømkablene.. noen som vet?
    bilstereo pensjonist!

    golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

  • #2
    en kompis av meg hadde det det samme problemet og der var det signalutgangen som hadde blitt ødelagt.
    Mvh Thor Helge N. Rønning
    Alfa Romeo 156 1.8 TS
    Citroen Xantia Racerbil
    Alpine Ground Zero Focal

    Comment


    • #3
      Originally posted by Twin MacSpark View Post
      en kompis av meg hadde det det samme problemet og der var det signalutgangen som hadde blitt ødelagt.
      okey, men det er ikke lenge sia jeg hadde en t20001bd, og det var ikke no romling da ..
      bilstereo pensjonist!

      golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

      Comment


      • #4
        Originally posted by rfboy View Post
        okey, men det er ikke lenge sia jeg hadde en t20001bd, og det var ikke no romling da ..
        Skal ikke si at det signalutgangen, men tror du den bruker lang tid på å ødlegges?
        sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
        IceAudio - Bilringen AS - inakustik

        Comment


        • #5
          hehe, har selv opplevd samme problemer, og da var løsningen å skru ned gain (står din høyt?) og bruke bassremopte når man ville ha mer bass..

          Comment


          • #6
            Originally posted by golfnos View Post
            hehe, har selv opplevd samme problemer, og da var løsningen å skru ned gain (står din høyt?) og bruke bassremopte når man ville ha mer bass..
            hmm.. den er på halvt tenker jeg .. får se om jeg finner det ut
            bilstereo pensjonist!

            golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

            Comment

            Working...
            X