Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dynabel signalkabler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dynabel signalkabler

    Hei!

    Jeg kjøpte meg dynabel signalkabler til bilen. Den relative snille prisen var grunnen til at jeg kjøpte de. DynaBel har jo forsterkere som er nokså gode(lest dette) ...

    http://www.mamut.net/dynabel/subdet758.htm
    http://www.mamut.net/dynabel/subdet759.htm


    Jeg trakk meg fra bagasje rommet helt fram til der jeg skulle gå opp i dashet med 4 kanalskabelen. Brukte trekkesnor og tape mellom. Kom meg igjenom og skulle trekke resten av kabelen etter. Trakk forsiktig i snoren også løsnet ene pluggen. "Wtf" tenkte jeg Skrudde av beskyttelsen til pluggen på de andre og så på de.

    Varierende kvalitet. Noen av kablene var bra på plass, mens på andre var det dårlig lodding og krympestrømpen ikke skikklig smeltet. På fleste parten av kabelene var strekk avlastningen ikke skikklig festet heller ...Kappen på kabelen var seig, så rikket du litt på kabelen begynte den å løsne Begynte å angre på kjøpet

    På stereokabelen var det bedre. Her er kappen mer stivere og det virker som om kabelen er tykkere også ... Her var det bare en plugg jeg ikke var heelt fornøyd med, den hadde ikke festet strekk avlastningen særlig godt ...


    Er første gang jeg trekker rca signalkabler(har trekt før, går vg2 elektro), så har ikke noe særlig peiling på kvalitet og slik på kabler. Kan værtfall si at tara lab rca ledningen jeg har til pcen er mye bedre, men også mye dyrere.

    Er ikke fornøyd med kabelen. Neste gang jeg skal ha kabler går jeg heller opp 2-300kr for noen som er litt bedre. Vet ikke hvordan de er mtp. lyd, siden jeg må til å lodde kablene, men kvaliteten er værtfall elendig. Kan heller ikke uttale meg og pris/kvalitet, siden jeg ikke har vært borti så mange forskjellige kabler.



    Om noen har noen tips til andre kabler er jo det supert!

  • #2
    monstercabel har bra signalkabler
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

    Comment


    • #3
      Vi selger Tsunami og Connection kabler og er svært godt fornøyd med kvaliteten i forhold til pris.
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        Det kan nok være at du var uheldig med ditt par. Hadde du kontaktet eltek hadde du helt sikkert fått nye kabler, og testen hadde kanskje vært anderledes.

        Comment

        Working...
        X