Announcement

Collapse
No announcement yet.

ost

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ost

    En kar som det var en fornøyelse å gjøre en deal med. Holder det han lover. Kanon fornøyd med kjøpet.Anbefales på det varmeste.



    Mvh Raymond Pedersen
    Last edited by GENEXXA; 04-07-2010, 16:27.
    Raymond Pedersen

    Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
    Tar det som det kommer, og løser det som det går.

  • #2
    ost, veldig bra selger!

    Byttet en CD spiller med ost, veldig kjapp kommunikasjon=) Spilleren ble sendt som avtalt sporingsnr ble overlevert som avtalt. Bare ++++ fra meg. Anbefales!!!
    Cerwin-Vega, Precision Power, Power Acoustik, SPL
    KNK-Tuning
    Forester 2.5XT "STI"
    B16a2 Civic, JDM H22A Prelude

    Comment


    • #3
      Må få fram enda en gang at denne karen er seriøs å handle med. Kjøpte en spiller av han nylig. Knallfornøyd med den. Handel akkurat som forespeilet.
      Raymond Pedersen

      Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
      Tar det som det kommer, og løser det som det går.

      Comment


      • #4
        ost - svindler...

        Vi avtalte kjøp av en alpine 9887 spiller på en torsdag over melding, like etter at han hadde laget en salgstråd om den på forumet. Dealen var at hvis jeg overførte samme kveld så skulle han sende den til meg dagen etterpå. Overførte penger og tok faktisk screenshot av nettbanken som jeg sendte han slik at jeg skulle kunne få spilleren fortest mulig.

        Fredagen kom og gikk uten at jeg hørte noe, og på søndag så sendte jeg pm hvor jeg spurte om jeg kanskje var så heldig at spilleren var blitt sendt enda. Fikk svar senere om at den skulle sendes på mandag. Mandag kom og gikk, samme gjorde tirsdag så på onsdag sendte jeg pm uten å få noe svar. På fredag ringte jeg og fikk da beskjed om at spilleren visstnok ble sendt på onsdag. Sendningsnr på det har jeg aldri fått.

        Ventet så en god stund før jeg sendte melding igjen (9 dager etterpå) og da hadde pakken visstnok nettopp kommet i retur fordi han hadde klusset så fælt på adressen.(tydeligvis reist en del før de ikke skjønte hvor den skulle videre) men han skulle sende den så fort som mulig dagen etter og da sende meg sendingsnr osv.Han måtte også ha adressen min på nytt. (19.06)

        Etter dette så har han ikke svart på meldinger eller pm, (sist innlogget 22.06, akkurat før jeg sendte en siste pm med kontonummer som han kunne overføre tilbake pengene for spilleren på da jeg ikke er interessert i å handle med han mer.) Har også sendt han meld angående dette som han ikke har svart på, og prøvde å ringe han idag uten svar.

        Håper jeg på en eller annen måte får igjen pengene mine, men synes det er litt kjedelig at jeg skal bli nødt til å gå til politiet med dette på mandag om ikke pengene er på konto da..

        Comment


        • #5
          Det er jo et lite sjansespill å sende forskudd på en vare. Etter litt vurdering frem og tilbake gjorde jeg det samme selv med han.Mest fordi det ikke er så voldsomt lang distanse mellom hans boplass og min. Ingen tull på de 2 dealene jeg gjorde med ham. Eneste som man kan sette fingeren på er vel at han kan være litt svimmel med tanke på sending ja. Har snakket med personen jevnlig etter første handel, og han har virket som en grei hæstkuk.
          Synes jo ikke denne oppførselen fra hans side er noe å skrive hjem om, visst dette er tilfelle.

          Håper for begges del det ordner seg.
          Raymond Pedersen

          Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
          Tar det som det kommer, og løser det som det går.

          Comment


          • #6
            om det har noe med saken å gjør vet ikke jeg

            http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6980

            http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6799

            http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6788

            Comment


            • #7
              Nja. øverste linken er hvertfall den jeg "kjøpte"

              Comment


              • #8
                Nå hvordan går det her da? Er alle vel forlikt, eller står noen i fare for å få massert kneskålene sine, he he.
                Raymond Pedersen

                Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
                Tar det som det kommer, og løser det som det går.

                Comment


                • #9
                  Sendte han meld på mandag tror jeg det var, og skrev at om jeg ikke fikk svar om ca en time så ble saken anmeldt, da fikk jeg svar på meld rundt 40 min etterpå om at han hadde mistet nr mitt, men at han hadde snakket med posten og pakken skulle ha vært framme ifølge de. Så ba jeg han igjen om å sende meg sporingsnr noe han skulle finne fram på kvelden, siden har jeg ikke hørt noe selv om jeg har sendt meld og purret.

                  Nå er det mye jobb om dagen, men har fri til tirsdag så da blir det opp på politistasjon.(endelig fått printet ut alt vi har skrevet til hverandre slik at det ligger klart )

                  Comment


                  • #10
                    er latterlig å gjøre seg selv til kjeltring for tusing eller tre

                    Comment


                    • #11
                      fekk du spilleren til slutt?

                      Sleit som faen med ost et par måneder før deg, var mye lyging og sånn, men etter eg fann fullt navn og trua med politianmeldelse vart audison srx5-en eg kjøpte av han sendt..

                      Comment


                      • #12
                        Det er jo rimelig klart att "ost" er en kjeltring. Slike som han burde nesten hatt en warning på profilen sin så ikke folk går på samme smell! Men generelt kan det være greit å unngå forskuddsbetaling, iallefall store beløp..
                        Bmw e34 520:
                        Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                        Comment


                        • #13
                          Har ikke fått spilleren enda, og jeg har desverre ikke vært på politistasjonen ENDA selv om alle papirer ligger klart her.. Har vært for treg rett og slett. Men må vel gjøre det snart så ikke saken er for gammel før det blir gjort mer med..

                          Comment


                          • #14
                            For at folk ikkje skal gjøre samme feil, siden ost har byttet nick utallige ganger opp gjennom året, her er hans fulle navn: Tim-Kenny Asbjørn Lind


                            google navnet hans for å finne mange andre som har blitt svindlet av han
                            Last edited by hanza; 13-09-2009, 00:34.

                            Comment


                            • #15
                              Kan bekrefte at denne karen er en svindler....

                              Comment

                              Working...
                              X