Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skrangling i element!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skrangling i element!

    Har plagdes lenge med dette nå. Det ene elementet(hertz 165) skrangler på lave frekvenser(80-125hz), men når jeg tar ut elemente spiller det uten antydning til skrangling. Har isolert døra godt. Hva kan være problemet?

  • #2
    Hm,noen løse deler i døra da? som plastklips,stag og lignende? Har du dempet dørtrekket og hele døren? sikkert bare en bagatell feil

    Comment


    • #3
      Nei, er ikke det. Har gått over døra flere ganger nå. Har ikke dempa dørtrekket nei, men er ikke noen deler som kan skrangle på det. Plagsomt

      Comment


      • #4
        Originally posted by Cerwin_ View Post
        Nei, er ikke det. Har gått over døra flere ganger nå. Har ikke dempa dørtrekket nei, men er ikke noen deler som kan skrangle på det. Plagsomt
        Jeg hadde samme problemet i bilen min, der det skranglet/vibrerte ved noen frekveser. Det var spesiellt fremtredende når jeg spilte Seven nation army av the White Stripes. Når jeg gikk over dette fant jeg ikke noen feil og det fortsatte, frem til jeg gikk over på en grundig måte. Da såg jeg at kabelskoene skrapte borti metallet i døren, når dørsiden ble strammet til. Bøyde litt på kontaktene og problemet var løst.

        Mvh
        Kristoffer Kåsin
        __________________________________________________ __________
        Kristoffer Kåsin
        Clarion DZX786USB | Hertz HKS 165 | Genesis Five channel | Hertz HX 250D x 2|

        Comment


        • #5
          Okey! Da skal jeg gå over(atter en gang)

          Comment


          • #6
            ja, om elementet spiller helt rent i friluft med en sweep, er det nok 100% at det er monteringen eller noe i døra/trekket..

            Comment


            • #7
              Heh, skal se på det idag Tror den plastlomme skal være grei, har kappe vekk store deler, og laget en slags tunnel inn til døra.

              Comment

              Working...
              X