Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ønske: Heving av PM-maksgrense

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ønske: Heving av PM-maksgrense

    Hadde det vært mulig å heve denne til 1000? Har bare et par igjen til 500 nå!
    98' Audi A4
    Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

  • #2
    Originally posted by veegard View Post
    Hadde det vært mulig å heve denne til 1000? Har bare et par igjen til 500 nå!
    Da er det bare å begynne å slette.
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      Er grensa på PM hele 500...??? Damn.. Vel, da er det jo bare å slette i vei ja.. Dagens grense er jo til og med svært høy..(!) Hehe
      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

      Comment


      • #4
        er nok en del meldinger du ikke behøver, 500 meldinger tar lang tid og fylle (for oss normale i alle fall), og det er nok mange gamle meldinger man ikke behøver

        Comment


        • #5
          Det er fortsatt godt under megabyten for 1000 meldinger da..
          Men det er greit å ha som referanser, når man driver litt med handel fram og tilbake. Heldigvis gikk det an å laste ned alle PMene, da er krisen over..
          98' Audi A4
          Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

          Comment


          • #6
            Blir det SÅ mange meld att og fram er det vel like greit å utveksle msn-adresser?
            Roar Sørlie
            Tlf 90127075
            Strandgata 26; mitt andre hjem :P

            Comment


            • #7
              Kan jo tenkes at han hadde den episoden med Nautiluz og Disturbd friskt i minne, så han tenkte at det var greit og ha noe og gå tilbake til hvis det blir konflikter mellom kjøper og selger..
              Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
              Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
              Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
              -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

              Comment


              • #8
                Er enig. Hadde vært bra å øke grensen litt. Selv har jeg 304 private meldinger på denne brukeren allerede og jeg har vært medlem i bare en måned eller noe . Selger mye og får mange forespørsler
                Tidligere importør for Digital Designs,
                overtatt av www.dynaBel.no.

                Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                Comment


                • #9
                  Jeg slettet 150 meldinger, og nå har jeg fått 50 nye allerede.. Så det går fort!
                  98' Audi A4
                  Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by veegard View Post
                    Jeg slettet 150 meldinger, og nå har jeg fått 50 nye allerede.. Så det går fort!
                    Får jeg foreslå MSN ?
                    Mvh
                    Rolf Try Nygård

                    Comment


                    • #11
                      Hm.. IM kan jo være one way to go. Men for de travle PM-gutta her ville jeg satset på SnailMail.. Så har de bedre tid til å organisere og arkivere all den viktige dialogen sin..
                      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                      Comment

                      Working...
                      X