Announcement

Collapse
No announcement yet.

EMMA sesongstart: Lånkebanen, 2. mai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • EMMA sesongstart: Lånkebanen, 2. mai

    EMMA inviterer i samarbeid med Streetcars Norway til vårslepp og sesongåpning på Lånkebanen, 2. mai. For mer informasjon om selve treffet, se www.streetcars.no. Påmelding til selve EMMA-konkurransene vil kunne gjøres via din EMMA-profil innen kort tid - har du enda ikke registrert deg som bruker, gå inn på www.emmaweb.no og klikk på "EMMA Profil".

    Vi innfører fra i år av et medlemskort i EMMA, som sendes til alle som har innbetalt medlemskontigenten på 500 kroner. Dette erstatter tidligere praksis, hvor denne har blitt innkrevet sent i sesongen i forbindelse med NM. For innmelding, send navn og adresse på e-post til pamelding@emmaweb.no, så vil giro og medlemskort sendes per post.

    Alle som kan vise dette medlemskortet i porten vil slippe gratis inn på Streetcars-treffet på Lånkebanen. På grunn av produksjon av medlemskort trenger vi din innmelding innen 15. april! Medlemskortene produseres i plast med påtrykket navn, og vil ved fremvisning sammen med gyldig ID i porten gi gratis inngang på både dette og senere treff.

    Vær samtidig oppmerksom på at medlemskontigent må være innbetalt for at man skal opptjene kvalifikasjonspoeng til NM og EM!
    Espen Skogen
    espen@emmaweb.no
    ---
    Webmaster for www.emmaweb.no.

  • #2
    Regner med at vi som har meldt oss inn i Bilstereoforbundet får dette kortet automatisk.
    Mvh Morten
    - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
    Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
    Bad Sound Kills Good Music!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Morty00 View Post
      Regner med at vi som har meldt oss inn i Bilstereoforbundet får dette kortet automatisk.
      Også Bilstereoforbundets medlemmer må sende inn en mail med registrering i EMMA for å få utstedt medlemskort, samme prosedyre som over! Vi vil da sjekke med Bilstereoforbundet at medlemskontigent er innbetalt.

      Dette fordi ikke alle Bilstereoforbundets medlemmer skal konkurrere i EMMA, og dermed blir det også unødvendig hvis vi skal produsere og sende ut medlemskort som havner rett i søpla.
      Espen Skogen
      espen@emmaweb.no
      ---
      Webmaster for www.emmaweb.no.

      Comment


      • #4
        Jeg vet ikke om jeg får bilen klar til det treffet i tromsø, men kan jeg ennå betale på treffet i tilfelle jeg får alt i orden ?
        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
        Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

        Comment


        • #5
          Originally posted by Defus View Post
          Jeg vet ikke om jeg får bilen klar til det treffet i tromsø, men kan jeg ennå betale på treffet i tilfelle jeg får alt i orden ?
          Det kan du, medlemsskapet vil da selvfølgelig være gyldig med én gang, mens medlemskort vil ettersendes.
          Espen Skogen
          espen@emmaweb.no
          ---
          Webmaster for www.emmaweb.no.

          Comment


          • #6
            nydelig! Så håper man bare at bilen blir klar til da
            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

            Comment


            • #7
              Hm! Er det en mulighet for oss ikke er medlemmer å få målt på lånke også? Eller må man melde seg inn først?

              Comment


              • #8
                Innmelding sendt

                Kan hende at jeg finner på å ta turen nedover. Får bare se hva økonomien sier til det. Er ei perfekt helg for å dra på langtur, siden det er 1. mai på fredag. Kanskje klarer jeg å lure med meg Bjørn-Inge
                Mvh Morten
                - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
                Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
                Bad Sound Kills Good Music!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Vinje View Post
                  Hm! Er det en mulighet for oss ikke er medlemmer å få målt på lånke også? Eller må man melde seg inn først?
                  Man trenger ikke å ha betalt årskontigenten for å delta i enkeltkonkurranser. Har du aldri deltatt før slipper du også å betale deltakeravgiften for den enkelte konkurranse - og dermed kan du altså delta helt gratis på Lånke dersom dette er din første konkurranse.

                  Deltakeravgiften, som må betales for hver enkelt konkurranse fra og med din andre konkurranse, dekker den enkelte konkurransen, mens årskontigenten dekker medlemsskapet i EMMA, og skal kun betales én gang per år. Grunnen til at denne bør innbetales før konkurranse er at du uten denne innbetalt ikke vil opptjene kvalifikasjonspoeng, som avgjør din potensielle deltakelse i et NM og/eller EM. Du vil heller ikke få medlemskort, som gir gratis inngang på de fleste treff EMMA deltar på denne sesongen dersom du skal konkurrere.
                  Espen Skogen
                  espen@emmaweb.no
                  ---
                  Webmaster for www.emmaweb.no.

                  Comment


                  • #10
                    Okei Da vet jeg det. Det er ikke avlyst dette treffet også? Siden Nordmøre gatebilklubb treffet ble avlyst.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Vinje View Post
                      Okei Da vet jeg det. Det er ikke avlyst dette treffet også? Siden Nordmøre gatebilklubb treffet ble avlyst.
                      Niks, ingenting er avlyst her!
                      Espen Skogen
                      espen@emmaweb.no
                      ---
                      Webmaster for www.emmaweb.no.

                      Comment


                      • #12
                        Mange som har tenkt å delta?
                        Mvh Morten
                        - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
                        Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
                        Bad Sound Kills Good Music!

                        Comment


                        • #13
                          Mulig jeg blir med,bare for moro

                          Comment


                          • #14
                            Overnatting bestilt på Rica Hell

                            Andre som skal overnatte der?
                            Mvh Morten
                            - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
                            Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
                            Bad Sound Kills Good Music!

                            Comment


                            • #15
                              Jøss,skal si du kjører ett stykke for å bli med på dette Så på bilen din i fjor,meget pent bygd Får håpe det blir bedre oppmøte i år.Var ikke så mange som var der akkurat.Men siden nordmøre treffet er avlyst,kan det hende folk blir med på dette treffet istedet.i såfall,blir det mange folk og biler

                              Comment

                              Working...
                              X