Announcement

Collapse
No announcement yet.

installbay rød kontakt lim.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • installbay rød kontakt lim.

    hei. har akkurat brukt opp en boks med rød kontakt lim. har brukt den i sprøyte. syntes den har vært altfor tykk så har bare blitt spytting utav sprøyten og lite med feste, men da jeg blandet den ut med lynol ble den tynn og smidig og lett og sprøyte. skal den egentlig ikke være tynn og lett å sprøyte. syntes også at det var veldig lite oppi den boksen til å være "1" liter. kan det være den ikke har blitt tynnet siden den hadde lite i boksen og var minst like tykk som vanlig kontakt lim? hvis den er tynn bør jeg da vente på en boks fra installbay eller er würth sin lim for sprøyte like god,? er litt hast før rudskogen,

  • #2
    Mulig du må justere sprøyta ?
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      Originally posted by mx_power View Post
      hei. har akkurat brukt opp en boks med rød kontakt lim. har brukt den i sprøyte. syntes den har vært altfor tykk så har bare blitt spytting utav sprøyten og lite med feste, men da jeg blandet den ut med lynol ble den tynn og smidig og lett og sprøyte. skal den egentlig ikke være tynn og lett å sprøyte. syntes også at det var veldig lite oppi den boksen til å være "1" liter. kan det være den ikke har blitt tynnet siden den hadde lite i boksen og var minst like tykk som vanlig kontakt lim? hvis den er tynn bør jeg da vente på en boks fra installbay eller er würth sin lim for sprøyte like god,? er litt hast før rudskogen,
      Det avhenger av størrelsen på dysa.
      Jeg har samme erfaring som deg, men med litt tynner i fungerer det som bare det.
      Würth sitt sprøytelim er ikke i samme liga, tro meg.

      Mvh
      Dag Johansen
      "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

      Comment


      • #4
        fikk limet bra til med litt tynner i jeg og. men men.. no har eg kjøpt to bokser med wurth lim. men skal ringe installbay og høre hvor fort de kan sende avgårde to bokser med rød lim. men har wurth som en backup. 2 liter wurth lim koster jo faen 670kr, så vill heller bruke installbay sin og levere tilbake wurth.

        Comment


        • #5
          Må få gang på limet ja, slik at du kan stille ut bilen på Rudskogen

          Det hvite limet skal visst være bra på å lime de lyse vinylene.. Mulig den er tynnere også?
          Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
          Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
          Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

          Comment


          • #6
            har berstilt 3liter installbay lim. kommer i morgen. wee. da blir det fart på sakene. venter hellen dag på sjikkelig lim enn å måtte gjøre alt på nytt. men hvis jeg må tynne den skal jeg bare bruke vanlig tynner til lakk?

            Comment


            • #7
              Bra det ser ut til å ordne seg! Må få tatt en titt på denne bilen på rudskogen
              Jonas Tautra
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

              Comment


              • #8
                Svekker du ikke holdbarheten betraktelig med å bruke noe så sterkt som tynner?
                Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                Comment

                Working...
                X