Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan bygge lukket kasse?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan bygge lukket kasse?

    http://www.bilradiospes.no/a/?aid=a600

    Sikkert postet før, men skader jo ikke om den kommer opp igjen for dem som ikke har sett den
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

  • #2
    "lær av de beste"

    LOL.
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      Syns dem glemte av en ting da, om de faktisk klarer og få inn den kassa de har målt frem til.. hehe... Det er jo en ganske viktig faktor og ta hensyn til når man skal bygge kasse.
      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

      Comment


      • #4
        Originally posted by neptyr View Post
        "lær av de beste"

        LOL.
        Hehe, ja bet meg i ørene når jeg la den ut siden det er RF, men er jo en nyttig video, og kassen ser og er nok veldig bra. Hvertfall slik dem fremstilte byggingen
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Crazytaxi View Post
          Syns dem glemte av en ting da, om de faktisk klarer og få inn den kassa de har målt frem til.. hehe... Det er jo en ganske viktig faktor og ta hensyn til når man skal bygge kasse.
          Ja når jeg tenker over det så målte dem vel aldri gapet til bagasjerommet?
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

          Comment


          • #6
            synst detta var en nyttig link. spesielt. når det gjaldt trekkinga. ( har trekt mine kasser igjennomtidene, men aldri lært meg detta med skjøtinga av teppe, nyttig! )

            Comment


            • #7
              Samme her ja... Måten dem trakk på var jo utrolig bra, og så jo forholdsvis enkelt ut.
              Tidligere importør for Digital Designs,
              overtatt av www.dynaBel.no.

              Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

              Comment

              Working...
              X