Announcement

Collapse
No announcement yet.

aFFekak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aFFekak

    Meget bra selger.. sendt samme dagen, bra pakket inn, raskt og bra !

    ANBEFALES!

    Last edited by GENEXXA; 04-07-2010, 09:27.

  • #2
    Må henge meg på her, kjøpte noen DLS amper av aFFekak, og er godt fornøyd med handelen

    Comment


    • #3
      Takker!

      Jeg er fornøyd med dere også, bare så det er sagt.. Enkelt og greit fra begge!=)
      Mvh.
      Roy
      Mob: 40 30 99 06

      Comment


      • #4
        Kan jo fortelle at jeg skulle handle et 12" element for testing slik at vi kunne gjøre oss opp referanser om dette produktet.

        Kjernekar å prate med. Han hadde dessverre ikke flere igjen av den jeg skulle ha, men skulle si ifra når han fikk nytt.

        Han skulle også sende i oppkrav. Meget fornøyd
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

        Comment


        • #5
          Slenger meg på her jeg også! Kjapp og enkel byttehandel! - Og en knall fyr å snakke med!
          Andreas Dibbern
          Ford Fiesta
          Takk til B2Audio
          B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

          Comment


          • #6
            Kjøpte ett brukt Apollo batteri av mora til aFFekak/Roy, knall dame!;P
            sigpic

            Comment


            • #7
              Originally posted by suicide View Post
              Kjøpte ett brukt Apollo batteri av mora til aFFekak/Roy, knall dame!;P

              Haha, er det mulig!
              Mvh.
              Roy
              Mob: 40 30 99 06

              Comment


              • #8
                Originally posted by suicide View Post
                Kjøpte ett brukt Apollo batteri av mora til aFFekak/Roy, knall dame!;P
                Ikke det at jeg har handla av mora til Roy, men ja, kan si meg enig
                VW/Audi ende-tusi-ast!

                Comment


                • #9
                  ikke enni i dette men, har venta på 2 kicker l7 har gått snart 2 år siden jeg betalte å får aldri noe svar fra han, er noe useriøst syntes jeg.

                  Comment


                  • #10
                    Prøvd å send pm og ringe han på mobilen? Han var pålogget i går.
                    Surt å bli svindlet,har selv opplevd det..

                    Comment


                    • #11
                      ja vertfall når han har 100 unskyldninger, får bare håppe han tar til fornuft å gir meg pengene tilbake

                      Comment


                      • #12
                        Har sendt en PM til jone87 tidligere i kveld, så dette ordner seg.

                        Er ikke noe form for svindel nei, så dum er jeg ikke =)

                        Ser at jeg har "bæsja på leggen" i denne saken, men jone87 har fått vite hvorfor, og jeg håper han tror meg på det.

                        Uansett, så har jeg tilbydd han pengene tilbake, eller at han får subene om han fortsatt vil ha de =)
                        Mvh.
                        Roy
                        Mob: 40 30 99 06

                        Comment

                        Working...
                        X