Vis full versjon : db bil?
Noen som kan gi meg et tips om en grei bil å bygge stereo til db i?
Bare ikke nevn golf!:ca:
Mvh Steinar Heggset
Bilstereosenteret.no
10-07-2007, 12:39
Bare ikke nevn golf!:ca:
Kan heller nevne Fiat Panda da :ds:
PikoFlex
10-07-2007, 12:42
Kan heller nevne Fiat Panda da :ds:
enig der gitt:P
Eirik Aspaas
10-07-2007, 13:41
panda er helt klart best ja, men hvis du vil ha en bil som kan brukes og kan du kikke på en honda crx.. hørt disse også er gode å bygge i :)
PikoFlex
10-07-2007, 13:44
panda er helt klart best ja, men hvis du vil ha en bil som kan brukes og kan du kikke på en honda crx.. hørt disse også er gode å bygge i :)
Det var i en CRX at crx kassa ble oppfunne:O Funker fjell med annlegg i de bila ja!
Tenkte faktisk litt på panda, men bilen bør jo se litt ut når jeg skal kjøre rundt med den! Men panda`n er jo sånn at den er så stygg at det bli tøft av den grunn...:) men får vel se hva det bli til! Vectran skal iaff bort
PikoFlex
10-07-2007, 14:32
Tenkte faktisk litt på panda, men bilen bør jo se litt ut når jeg skal kjøre rundt med den! Men panda`n er jo sånn at den er så stygg at det bli tøft av den grunn...:) men får vel se hva det bli til! Vectran skal iaff bort
CRX`r er jo meget nice da! bare man gjør et par småting med de! Lag en vegg rett bak forrseta så har du det på G! eller lag fisekasser å få ting til å se ghetto ut:P
Seat Terra må også nevnes, iallefall hvis det ikke er kun street biler som gjelder...
CRX`r er jo meget nice da! bare man gjør et par småting med de! Lag en vegg rett bak forrseta så har du det på G! eller lag fisekasser å få ting til å se ghetto ut:P
Vurdert å flytte til usa?
PikoFlex
19-07-2007, 21:32
Vurdert å flytte til usa?
Ja faktsik... de lager i alle fall anna ting en lukka kasser og sq annlegg da!
Ja faktsik... de lager i alle fall anna ting en lukka kasser og sq annlegg da!
trodde d var du som var keen på sq selv jeg;)
PikoFlex
19-07-2007, 22:28
trodde d var du som var keen på sq selv jeg;)
Jeg er jo ikke imot SQ, det er jo meget pent å høre på osv. Men det er ikke så mye andre bygg rundt om i norge som separerer seg fra mengden. Det er alltid KJEMPEDYRT utstyr sett in får å spille JÆVLA pent, ekke nå gærnt det. Men litt variasjon da!
Hva med SQL, ser ikke mange som setter 4stk 15" mille subber i en porta vegg med bare høykvalitets deler i resten av bilen.
Det er derfor jeg har egentlig bestemt meg for å separere meg fra mengden å kanskje fikse SQL eller noe så i lende:P
Det er vel egentlig det jeg mener, er i alle fall ikke imot SQ!
Finnes da tonnevis av det du kaller sql biler i norge. Jeg vil egentlig kalle bilen min for det.. Og det å "herme" etter amerikanere fungerer ikke alltid her. Vi har forskjelllige biler og gjerne helt andre komponenter.
åssen funker 4stk 15" i en pathfinder da f.eks? :ag:
PikoFlex
20-07-2007, 01:45
Finnes da tonnevis av det du kaller sql biler i norge. Jeg vil egentlig kalle bilen min for det.. Og det å "herme" etter amerikanere fungerer ikke alltid her. Vi har forskjelllige biler og gjerne helt andre komponenter.
Ok...........
dBcompaniet
20-07-2007, 08:54
Er Panda og CRX som er best egnet for Street klassene hvertfall.
Og til deg A.R, det finnes nok like mange hairtrick biler i Norge som i USA pr antall innbyggere. (Norge har tross alt ikke flere innbyggere enn en middels by i USA)
Du finner tross alt ikke så mange vanlige bilstereobiler på youtube vettu... ;)
Jeg er jo ikke imot SQ, det er jo meget pent å høre på osv. Men det er ikke så mye andre bygg rundt om i norge som separerer seg fra mengden. Det er alltid KJEMPEDYRT utstyr sett in får å spille JÆVLA pent, ekke nå gærnt det. Men litt variasjon da!
Hva med SQL, ser ikke mange som setter 4stk 15" mille subber i en porta vegg med bare høykvalitets deler i resten av bilen.
Det er derfor jeg har egentlig bestemt meg for å separere meg fra mengden å kanskje fikse SQL eller noe så i lende:P
Det er vel egentlig det jeg mener, er i alle fall ikke imot SQ!
USA har vel ca. 70 ganger flere innbyggere enn Norge, så for hver SQL bil du finner i Norge må du finne 70 i USA for å få like mange per innbygger, det sier vel sitt. SQL-biler egner seg jo egentlig mest for show, og siden det koster mye er det vel ikke så mange som bygger slikt. Men mener du bilen er en SQL-bil om den spiller pent og 140db da? Isåfall har vi jo noen i Norge.
vBulletin® v3.8.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.