Announcement

Collapse
No announcement yet.

Subben kutter ut 2-3 slag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Subben kutter ut 2-3 slag

    I dag satte eg inn ein til Pioneer PRS 5000 forsterker som eg linka til den gamle. Dei 2 forsterkerene driver eit Pioneer 5000SPL element. Subben er kobla i parallell.
    No når eg spiller temmeleg høgt blir bassen kutta med 2-3 slag og så kommer den igjenn.
    Nokre som veir kva det kan være?

  • #2
    For lite strøm?
    For lav impedans?

    Mvh
    Dag Johansen
    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

    Comment


    • #3
      Takker for raskt svar Dag.
      Tenkte eg skulle ha nok straum. Har eit gult Optima batteri med ein 30f kondensator. Såg no i instruksjons hefte til forsterkerene at det skal vere min. 4 ohm impedans på subben.
      Med parallell som eg har no er det vel 2 ohm på subben?
      Når eg serie kobler subben blir det 8 ohm om eg tenker rett? Og det skulle vel gå?

      Comment


      • #4
        8Ohm er ikke noe problem men du vil ikke få utnyttet forsterkerene optimalt da
        MVH, Øivind Sandvik
        sigpic
        www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
        www.sandviksbassogbongel.com

        Comment


        • #5
          Det vil altså seie at ikkje kan få maks effekt av subben siden den minst må ha 4 ohm ved bruk av 2 forsterkere?

          Comment


          • #6
            Prøv i 8ohm du, kan hende du får deg en positiv overraskelse!

            Mvh
            Dag Johansen
            "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

            Comment


            • #7
              Det høres ut som et strømproblem for meg å.

              Hvor tykk kabling har du bak? Hvor har du jordet? Har du fjernet lakk fra jordingspunkt?
              Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

              Comment


              • #8
                ja prøv 8 ohm er ikke dømt til å bli dårlig forde når det gjelder strøm, så kan det være en fordel ha lagt en god minuskabel fra batteriet også. karoseriet kan det være mye motstand i.
                MVH, Øivind Sandvik
                sigpic
                www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                www.sandviksbassogbongel.com

                Comment


                • #9
                  Skal prøve med 8 ohm og sjå korleis det funker.

                  Til forsterkere er det 0/1G kabel og til subb er det 8G med tilsvarende jordingskabel på alt. Hovudkabelen på gods sida er ca. 15 cm. lang og har pussa vekk alt av lakk på punktet.

                  Takker for svar alle sammen.

                  Comment


                  • #10
                    Bruk 1 forsterker pr spole, istedet for å linke de..

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by dBcompaniet View Post
                      Bruk 1 forsterker pr spole, istedet for å linke de..
                      Korleis vil det bli å få justert forsterkerne når dei går på kvar sin spole. Vil ikkje det bli noko vanskeleg å få synkronisere dei eller?
                      Eg er ganske fersk innen dette med stereo så blir litt spørsmål
                      Og når dei går på kvar sin spole må vel begge forsterkerene ha 2 kanals signalkabel?
                      Det holder vel ikkje med den 1 kanals kabelen som går frå hovud forsterkeren til slave forsterkeren lenger då?

                      Comment

                      Working...
                      X