Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eirik Aspaas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eirik Aspaas

    Vet ikke hvor mye mer han har tenkt å selge.. men hyggelig kar, transaksjonen gikk kjapt og greit og utstyret fungerte som det skulle.

    Liten minus for loddetinn som var igjen på høyttaler-kontaktene, men sannsynligvis en forglemmelse.
    Last edited by GENEXXA; 04-07-2010, 20:26. Reason: Tråder slått sammen, tittel endret.

  • #2
    støtter denne
    kjapp og grei handel, pluss for å gidde å møte meg på Ikea med varene så jeg slapp unna ikea shoppingen
    VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

    Comment


    • #3
      Originally posted by dKo View Post
      Liten minus for loddetinn som var igjen på høyttaler-kontaktene, men sannsynligvis en forglemmelse.

      Minus fordi du kjøpte BRUKT utstyr hvor du kunne se det var brukt på terminalene? Næmen huffda...
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment


      • #4
        Originally posted by Typhon View Post
        Minus fordi du kjøpte BRUKT utstyr hvor du kunne se det var brukt på terminalene? Næmen huffda...
        Polene på høyttalerene var såpass tjukke av loddetinn og kabelrester at det ikke var sjans til å sette på kabelsko.

        Hadde mye dill med dette inkludert et fett brannsår, men sånt skjer, poenget her var altså å skryte av Eirik, og følte jeg gjorde det rimelig klart at dette bare var en bagatell.
        Last edited by dKo; 04-07-2009, 02:40.

        Comment


        • #5
          Eirik aspaas

          Meget god selger og rask levering. Den fungerte knall bra på treffet så jeg er meget fornøyd. strømmen fungerte knall bra. takk for en god handel

          Comment

          Working...
          X