Announcement

Collapse
No announcement yet.

Supersub...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Supersub...

    Bare se...

    http://www.youtube.com/watch?v=lY6fh...eature=related


    Legg at komentar får å se om dere tenker det jeg tenker.
    Mvh Even S. Jensen
    Tlf 41091189
    Digital Designs, nothing is even close!

  • #2
    Ble litt overaska når cd platene flagra avgårde

    Comment


    • #3
      Ultimate daddy....

      Vel, jeg setter mer pris på en pen install med en enda penere lyd. Det blir lite Brawox på meg...
      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

      Comment


      • #4
        Hehe,var mange slike snutter med den type sub og cd plater. Her er også en http://www.youtube.com/watch?v=1M1VL...eature=related Noen som vet hva den første låta i denne snutten heter og hvor jeg kan skaffe den? Har hørt mange som spiller denne,men har ikke fått med meg hva den heter...

        Comment


        • #5
          Det der var jo ikkeno da, jeg hadde en sub med porten oppover så var vesentlig enklere å legge cdplata oppå, var bare småbiter og pulver igjen etter første basslag... Men hva er vitsen?

          Comment


          • #6
            Originally posted by Vinje View Post
            Hehe,var mange slike snutter med den type sub og cd plater. Her er også en http://www.youtube.com/watch?v=1M1VL...eature=related Noen som vet hva den første låta i denne snutten heter og hvor jeg kan skaffe den? Har hørt mange som spiller denne,men har ikke fått med meg hva den heter...
            DJ billy e - beats 4 my van
            1989 Volvo 740 GL

            Comment


            • #7
              Ah,toppers

              Comment


              • #8
                Skjønner ikke helt hvorfor dem legger CD-plater på porten. Om jeg ikke tar feil så klarer vel enhver sub å rive en dårlig cd plate i filler så lenge porten er "riktig". (og da snakker jeg sub såklart. Ikke PA-elementer som ikke har mer enn 5mm slaglengde hehe).

                Har aldri sett dette før, så prøvde å teste det selv nå. Platen knuste sønder og sammen på 2x15" på ikke veldig høyt volum, og det i en stor kasse med 2 store porter. Jeg brukte kun 1 av portene.

                Hehe, men ja. Den første videoen ja.. Bravox er vel supersubber Har for øvrig ikke hørt om dem før. Hvordan er dette merket?
                Tidligere importør for Digital Designs,
                overtatt av www.dynaBel.no.

                Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                Comment


                • #9
                  Klarte det eg også..
                  men måtte guffe litt, og ha riktig sang.. dog en 12" med rimelig svær bassport også.
                  Tor Even -
                  Audi A4 Turbo Quattro 2003 40mm senk 18" alu.
                  Orginalt anlegg, men vil i framtiden sette inn Digital Design.
                  The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

                  Comment


                  • #10
                    Men siden Bravox klarte det først, er Bravox best!!!
                    Tidligere importør for Digital Designs,
                    overtatt av www.dynaBel.no.

                    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                    Comment


                    • #11
                      haha, så teit.. dette kan man jo gjøre med hvilken som helst sub...
                      cd-r er jo sprøe som bare det.
                      Old school fool

                      Comment

                      Working...
                      X