Announcement

Collapse
No announcement yet.

shammers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • shammers

    Hyggelig fyr! Kom kjørende til meg med settet som så meget pent ut. Rask og grei handel. Kan anbefale han her ja
    Last edited by GENEXXA; 01-07-2010, 23:56. Reason: Slått sammen tråder, topic endret.
    Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

  • #2
    kjøpte 2 stk atomic quantum subber av mannen og han sendte dem før jeg ante det. pga ferie så fikk jeg ikke hentet dem ut med engang, men ble overrasket når jeg hentet dem og kikket på dem, POSITIVT overrasket! dem ser jo helt nye og ubrukte ut anbefaler denne mannen vertfall..

    Comment


    • #3
      August 2009:

      Kjøpte 1 stk JL forsterker og 1 stk Seas Lotus 300 subwoofer. Varene ble opplyst å holde god stand.
      Oppsummerer følgende:
      - Raskt svar på pm
      - Rimelig pris, - rask enighet
      - Meget rask forsendelse i original emballasje. Oppdatering gjennom forsendelses nr.
      - Varene fremsto som nye ved mottak, og fungerer utmerket.

      Før og etter handel:
      - Har mottatt saklig, informativ og nyttig informasjon og tips vedrørende produktene!

      Konklusjon:
      Jeg kan på alle måter anbefale å handle med denne karen (Steffen).

      Mvh
      Per H. Olsen
      Bergen

      Comment


      • #4
        Shammers - Positive Erfaringer

        Hyggelig fyr som handler som avtalt.

        Shammers har kjøpt komponenter av en kamerat av meg - og meg. Begge er fornøyde.

        Plusskarakter!
        Last edited by GENEXXA; 01-07-2010, 12:27.

        Comment


        • #5
          Fra meg også. Kjøpte en Dual Mono Extreme ifra han, veldig blank og fin var den. Har ikke fått koblet den opp ennå, men antar at den fungerer.. hehe
          Møtte opp til avtalt sted og tid.
          Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
          Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
          Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
          -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

          Comment


          • #6
            Bare positive erfaringer herfra også.
            Alt gikk som avtalt, god kommunikasjon.
            Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

            Comment


            • #7
              Kun positivt å si om denne karen. Kjøpte en Seas lotus 12" hos han. God kommunikasjon, rask å sende og produktet var akkurat som beskrevet

              Comment


              • #8
                Jupp, shammers/Steffen er en bra kar! Har handla både forsterkere og signalkabler av han.
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                Comment


                • #9
                  Enda en god erfaring. Ikke nok med at jeg fikk Genesis Serie 3 Monoblock billig, særlig iforhold til nypris,
                  men fikk også forsterkeren før jeg betalte. Veldig alright gjort! Veldig hyggelig bilstereokveld vi hadde også.
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                  Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                  Comment


                  • #10
                    Kjøpte et sett DD midbasser av shammers, handelen gikk veldig greit, fikk sporingsnummer på pakken et par dager etter jeg overførte betaling, og de kom fram hele og pene, godt pakket inn Så positiv feedback fra min side
                    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                    Comment


                    • #11
                      Solgte Shammers Alpince KCE-400BT, møtte opp til riktig tid og sted, cash i hånda, anbefales, bare++ fra meg.

                      Comment


                      • #12
                        kjøpte et audiosystem hx phase komponentsett av shammers,selv om det ble en bomtur til elverum på meg,så var det ingen problemer med og ordne opp,så her er det trygt og handle
                        volvo s60
                        vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                        Member of VW Audi Club Norwegen

                        Comment


                        • #13
                          Kjøpte en forsterker av Shammers
                          God kommunikasjon hele veien.. Og ting ser BRA ut, til tross for alderen.
                          Kom bra pakket inn..

                          Null problemer med å handle med han igjen på et senere tidspunkt

                          Comment


                          • #14
                            Kjøpte ett Gladen Aerospace 165.3 sett forrige uke. Overførte alt på forhånd, noe som gjekk smertefritt.

                            Rask sending, og varene var akkurat som beskrevet. Kjapp og seriøs handel, ingenting å lure på for dere som leser dette i ettertid.

                            Comment

                            Working...
                            X