Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny verdensrekord i går! :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny verdensrekord i går! :)

    http://forum.soundpressure.com/showthread.php?t=8428
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

  • #2
    Ett lite stykke igjen opp til Dante, men ja det er høyt..

    Dog ikke verdensrekord, men årsbeste...

    Comment


    • #3
      Bra resultat men det var en 1 x konkuranse mener jeg, så Verdens rekord skal det da ikke være...
      Tipper det kommer et enda bedre resultat fra Berntsson senere i år
      Mannen er dyktig.

      Gleder meg til neste Store konkuranse i Brasil...Hal team shocker har skummle hensikter i Volvo`n sin....
      TEAM RE-LOUD
      Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
      2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

      Comment


      • #4
        høyt ass :S
        www.eirikaspaas.com

        Comment


        • #5
          Originally posted by dBcompaniet View Post
          Ett lite stykke igjen opp til Dante, men ja det er høyt..

          Dog ikke verdensrekord, men årsbeste...
          Ja var litt kjapp på det. Årsbeste.

          Er samme subben som vi kjører i demobilen, med untak at våres er 3" mindre

          så bygg har jo ufattelig mye å si ser jeg

          Målet er 150 for vår bil. Ikke sikkert vi klarer det, da vi kun skal kjøre 3kw på elementet, men får se. Dempet bagasjeluken for noen dager siden og det hjalp godt. Men taket bør ikke dempes på denne bilen har jeg lest, så lar være med det.

          Og btw, så er det jo litt moro at det er nabolandet vårt som klarte dette, og ikke USA
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

          Comment


          • #6
            Hvillken bil stiller dere med i år? Mener å ha lest at dere skulle bruke opel omega b stv. Det har jeg også. jeg vurderer å dempe taket.Så ble litt iverig på å høre om dere skal ha omega b og hvorfor man ikke bør dempe taket? Da det skrangler og slamrer noe helt jævelig om man ikke demper

            Comment


            • #7
              Hvorvidt man skal dempe taket eller ikke er avgjørende for hvor høyt man vil spille, hvis man er ute etter pen lyd og bra med trøkk ved lavere frekvenser ville jeg nok dempet taket ja Men er man ute etter å delta i dB-drag kan det godt være at man tjener på å ikke dempe taket, men dette er ofte ting som må prøves ut.

              Comment


              • #8
                Det er som du sier, Nils. Skal prøve på en best mulig score på drag, og har lest at man da ikke bør dempe taket på en Omega, både A og B.

                Stemmer at det blir en Omega B. Kanskje en suburban eller Omega C også. Har ikke helt bestemt meg
                Tidligere importør for Digital Designs,
                overtatt av www.dynaBel.no.

                Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                  Ja var litt kjapp på det. Årsbeste.

                  Er samme subben som vi kjører i demobilen, med untak at våres er 3" mindre

                  så bygg har jo ufattelig mye å si ser jeg

                  Målet er 150 for vår bil. Ikke sikkert vi klarer det, da vi kun skal kjøre 3kw på elementet, men får se. Dempet bagasjeluken for noen dager siden og det hjalp godt. Men taket bør ikke dempes på denne bilen har jeg lest, så lar være med det.

                  Og btw, så er det jo litt moro at det er nabolandet vårt som klarte dette, og ikke USA
                  Har ikke Berntsson 9518 med komposittmembran da?
                  Jonas Tautra
                  - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                  Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                  Comment


                  • #10
                    Jo stemmer det. Vi har 9515g uten komposittmembran, men ved den "lave" effekten vi skal kjøre har det lite å si om det er kompositt eller ikke. Kompositt brukes i db drag hvor det nyttes store krefter, da pappmembranen kan sprekke når du kjører over 6kw. Kjører man komposittmembran kan man bruke 10kw uten problemer så lenge man ikke "overexcurser" elementet
                    Tidligere importør for Digital Designs,
                    overtatt av www.dynaBel.no.

                    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by dBcompaniet View Post
                      Hvorvidt man skal dempe taket eller ikke er avgjørende for hvor høyt man vil spille, hvis man er ute etter pen lyd og bra med trøkk ved lavere frekvenser ville jeg nok dempet taket ja Men er man ute etter å delta i dB-drag kan det godt være at man tjener på å ikke dempe taket, men dette er ofte ting som må prøves ut.
                      Har ingen planer om å delta i db drag med det første egentlig.Er bygd for show/musikk.Tanken er jo å spille høyest mulig med musikk.Er ikke spessielt pent å høre taket skrangle,når man sitter inne i bilen og lytter til musikk Så tror jeg tar sjangsen på å dempe litt jeg.

                      Comment


                      • #12
                        Oisann, nå kan det skje noe virkelig spennende i bilen til Bernntson...Det skal en Viss Finne å hjelpe til litt der gitt........
                        Da skulle det ikke forundre meg at vi ser en 179+ score kanskje...
                        TEAM RE-LOUD
                        Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                        2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                        Comment


                        • #13
                          Hørte også rykter om det der
                          Jonas Tautra
                          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                          Comment

                          Working...
                          X