Announcement

Collapse
No announcement yet.

Patter på Odyssey PC1700, virker løse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Patter på Odyssey PC1700, virker løse

    Jeg har alltid syntes at det er litt merkelig at batteripattene mine har et bevegelig område på rundt en centimeter opp og ned... Men jeg antok at de skulle være sånn. En tekniker på møller insisterte dog på at de skulle sitte bom fast, og jeg vet ikke jeg? Noen som har merket seg det med et sånt batteri eller liknende?
    98' Audi A4
    Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

  • #2
    Hørtes rart ut. Vet ikke om det skal være slik på det batteriet, men på mitt Kinetik HC1800 skrur du dem nedi selv med gjenger, og dem sitter bom fast. Har aldri sett et batteri med løse "patter" før hvertfall
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

    Comment


    • #3
      Batteripoler du mener?

      Og de bør vel sitte ganske godt fast ja..
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment


      • #4
        Har vært borti løse patter før, men ikke på batterier he he he.
        Raymond Pedersen

        Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
        Tar det som det kommer, og løser det som det går.

        Comment


        • #5
          Det er umbrakoskruer nedi polene, disse må du selv skru til når batteriet er nytt. har du ikke gjort det ennå, så er det flaks som gjør at noe ikke har gått i filler.
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            Jeg kjøpte det brukt.. men stikker ut og tar en runde med umbracoen nå da, isåfall!
            98' Audi A4
            Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

            Comment


            • #7
              Det kan lønne seg :-)
              Mvh
              Lars Engen

              Comment


              • #8
                Der ble den bra og tight ja. Falt meg aldri inn at det var en umbraco oppi der, og når terminalen var på så klødde jeg meg i hodet når jeg ikke fant noen tilsynelatende steder å stramme opp. Men 1cm vandring var å ta litt hardt i, var noen millimeter, men den føltes veldig slapp.
                Knukonceptz sine batteriterminaler har forresten elendig strammingspatent.. Det burde fult med grisepikk og en 20pack med ekstra bolter >_>
                98' Audi A4
                Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

                Comment

                Working...
                X