Announcement

Collapse
No announcement yet.

EMMA på Gatebil Rudskogen 29-31 mai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • EMMA på Gatebil Rudskogen 29-31 mai

    Som vanlig blir EMMA å treffe på Gatebil Rudskogen 29-31. mai.

    Fredag og søndag blir det EMMA Entry fra kl 12.00, så om du har bil inne på området og ønsker å få en bedømming av hvordan bilen din spiller er dette den perfekte konkurransen for deg! Merk at dette er ment for de som ikke tidligere har deltatt i EMMA-konkurranser.

    Er du SQ-deltaker arrangeres det SQ-konkurranse for alle klasser lørdag kl. 10.00. Deltakeravgift som vanlig, dvs 300,- for Experienced og 500,- for øvrige klasser. Har du aldri deltatt før er det helt gratis første gang.

    VIKTIG: Vi trenger din påmelding via EMMA Profil på www.emmaweb.no INNEN onsdag 27. mai kl 12.00. Dette fordi vi må organisere inngangsbilletter etc til deltakerne, som vanlig spanderer EMMA dagspass for alle forhåndspåmeldte deltakere i SQ lørdagen. Har du ikke allerede registrert EMMA Profil, gjør det nå - all påmelding til konkurranser vil i fremtiden gå via denne. Dette betyr en enklere påmelding for deg som deltaker, i tillegg til at du lettere vil motta informasjon fra EMMA og holde oversikt over dine samlede resultater gjennom sesongen.

    Ønskes helgepass er dette også mulig til rabattert pris, mer info følger eller kontakt anders@emmaweb.no med spørsmål.

    Vel møtt på Rudskogen 29-31. mai!
    Espen Skogen
    espen@emmaweb.no
    ---
    Webmaster for www.emmaweb.no.

  • #2
    hvis man ønsker bare å få bedømming og har standplass inne på området fra før da? men er litt usikker på om jeg får tid til å få bedømming på den.

    Comment


    • #3
      Da kjører du vel bare bort med bilen da?
      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

      Comment


      • #4
        Originally posted by Joboo View Post
        hvis man ønsker bare å få bedømming og har standplass inne på området fra før da? men er litt usikker på om jeg får tid til å få bedømming på den.
        Vår plassering skal være sli at du enkelt kan komme opp til oss i depoet.
        Det beror da på hvor "innparkert" du er der du står.
        Ketil Skjei
        Leder EmmaNorway
        www.emmaweb.no

        Comment


        • #5
          Originally posted by EmmaNorway View Post
          Vår plassering skal være sli at du enkelt kan komme opp til oss i depoet.
          Det beror da på hvor "innparkert" du er der du står.
          har stand plass på deboet. ser på kartet at vi står nesten siden av hverandre så det går sikkert bra tenker jeg..

          Comment


          • #6
            synd jeg ikke får vært med Gledet meg sånn til å komme igang igjen...
            Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
            Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

            Comment


            • #7
              Da er vi på plass! Rigging er igang og torsdagspilsen er veeldig nært forestående! Håper mange av dere tar turen hit til Rudskogen iløpet av helgen!
              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

              Comment


              • #8
                Jeg og Thomas tenkte å ta turen i kveld, men hadde ikke anledning Kanskje jeg får somla meg dit i morgen eller Lørdag.

                God stemning med tyskere og full pakke?
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Typhon View Post
                  Jeg og Thomas tenkte å ta turen i kveld, men hadde ikke anledning Kanskje jeg får somla meg dit i morgen eller Lørdag.

                  God stemning med tyskere og full pakke?
                  Jeppjepp! Stemninga er gudd og været er perfekt! Prøv å ta turen da karer..
                  [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                  [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                  [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                  Comment


                  • #10
                    Jeg kommer




                    ikke!
                    Føll og helvete i helga her så ^^
                    Mvh
                    Rolf Try Nygård

                    Comment


                    • #11
                      Vi kommer med 2 biler i helga, reiser nedover i dag og ankommer Ruskogen i morgen tidlig

                      Dere får holde fortet så lenge
                      Håvard S
                      Daglig Leder
                      PlanetHifi
                      Trondheim

                      www.planetHIFI.no

                      Hertz, Fusion, Pioneer, Kenwood, MTX, Connection, Audison, dynaBel, Seas Lotus,
                      Alpine, AudioPulse, Genesis, Peerless, Installbay, Meguiar's, Defa


                      BMW 750 Prosjekt tråd

                      Comment


                      • #12
                        Føll? Hm..

                        Anyways..
                        Jeg ligger strøken med halsbetennelse og annen sykdom, og Tony er jo lovet bort hele helga..
                        Pokker heller, men dere får har det gøy dere som kan!
                        [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                        Comment


                        • #13
                          Takker alle som tok turen for en knallbra helg på Rudskogen!

                          Resultater fra lørdagens SQ-konkurranse er nå lagt ut på Emmaweb.no.
                          Espen Skogen
                          espen@emmaweb.no
                          ---
                          Webmaster for www.emmaweb.no.

                          Comment


                          • #14
                            Kanonkjapp oppdatering. Godt jobbet Crew.
                            Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                            Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                            Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                            Comment

                            Working...
                            X