Announcement

Collapse
No announcement yet.

Megabillig.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Megabillig.no

    Har handlet en del hos Megabillig.no og må bare si at servicen, prisene og kvaliteten på produktene de selger er helt topp! Henta nylig en pakke hos posten fra Megabillig (34kilo med komponent høyttalere) og pakken var veldig godt inpakket og ikke en eneste synlig skade på den eller produktene. Gleder meg til å få alt dette i bilen! venter bare på resten jeg har bestilt.

    Så for de som er ute etter gode produkter til en rimilig pris og god kvalitet, er Megabillig en veldig god plass å handle hos. Og Asle er en kjempekar, veldig grei og hjelpsom kar
    Last edited by GENEXXA; 04-07-2010, 20:26.
    Mvh Werner Harstad

  • #2
    De er nok noen få prosent billigere enn andre på markedet på enkelte produkter. Men du hadde nok tjent inn dette fort på frakten om du hadde tatt deg en tur gjennom tussentunellen

    Comment


    • #3
      Originally posted by Elutstyr.no View Post
      De er nok noen få prosent billigere enn andre på markedet på enkelte produkter. Men du hadde nok tjent inn dette fort på frakten om du hadde tatt deg en tur gjennom tussentunellen

      Har ikke dere kun internett butikk da? lager i molde? (fikk gratis frakt da)
      Mvh Werner Harstad

      Comment


      • #4
        Noen få prosent billigere? Ikke drit deg ut! På enkelte produkter hos megabillig kan man fort spare noen tusenlapper, samtidig som frakt er inkl.!

        EKS: Rockford T1 12"= 2700kr hos megabillig inkl moms og frakt, bilradiospes= 4000kr.. Ja, noen få prosent!!

        I tillegg så svarer megabillig på mailer vanvittig kjapt, bilradiospes sendte jeg mail til for 2-4 uker siden og har fortsatt ikke hørt noe!
        Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

        Comment


        • #5
          Originally posted by berniebp87 View Post
          Har ikke dere kun internett butikk da? lager i molde? (fikk gratis frakt da)
          Kunder kan hente i Molde, vi har ganske stort lager her

          Comment


          • #6
            Originally posted by thomzi View Post
            Noen få prosent billigere? Ikke drit deg ut! På enkelte produkter hos megabillig kan man fort spare noen tusenlapper, samtidig som frakt er inkl.!

            EKS: Rockford T1 12"= 2700kr hos megabillig inkl moms og frakt, bilradiospes= 4000kr.. Ja, noen få prosent!!

            I tillegg så svarer megabillig på mailer vanvittig kjapt, bilradiospes sendte jeg mail til for 2-4 uker siden og har fortsatt ikke hørt noe!
            Man kan alltid spare masse penger på enkelte produkter, alt etter hvor mye man leter. Jeg snakket om snittet jeg da, ikke et spesielt utvalgt produkt

            Comment


            • #7
              Originally posted by Elutstyr.no View Post
              Man kan alltid spare masse penger på enkelte produkter, alt etter hvor mye man leter. Jeg snakket om snittet jeg da, ikke et spesielt utvalgt produkt
              Hmmm. trenger kabler. kanskje d blir en tur gjennom tussentunnellen likevel da
              Mvh Werner Harstad

              Comment


              • #8
                Originally posted by thomzi View Post
                Noen få prosent billigere? Ikke drit deg ut! På enkelte produkter hos megabillig kan man fort spare noen tusenlapper, samtidig som frakt er inkl.!

                EKS: Rockford T1 12"= 2700kr hos megabillig inkl moms og frakt, bilradiospes= 4000kr.. Ja, noen få prosent!!

                I tillegg så svarer megabillig på mailer vanvittig kjapt, bilradiospes sendte jeg mail til for 2-4 uker siden og har fortsatt ikke hørt noe!
                Helt enig, Megabillig er rask å svare og de har peiling på hva de driver med. Og bilradiospesialisten er en god del dyrere enn de fleste! Men de finnes også endel andre butikker som er billig, men ikke "MEGAbillig"
                Mvh Werner Harstad

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Elutstyr.no View Post
                  Kunder kan hente i Molde, vi har ganske stort lager her
                  I forbindelse med innkjøp av Odyssey PC2150, diverse kabler, dempemateriell og fordelingsblokk forsøkte jeg i 2 dager å få kontakt med deg, da jeg holder til rett utenfor Molde.. men jeg fikk aldri svar på telefon; er det kun mail som gjelder?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by jonka View Post
                    I forbindelse med innkjøp av Odyssey PC2150, diverse kabler, dempemateriell og fordelingsblokk forsøkte jeg i 2 dager å få kontakt med deg, da jeg holder til rett utenfor Molde.. men jeg fikk aldri svar på telefon; er det kun mail som gjelder?
                    Svarer deg på PM

                    Svarer sjelden ukjente anrop på privattelefon pga enorm pågang fra blandt annet selgere. Jeg synes vi yter vel så god service på mail, og det er jo bare å skrive en henvendelse og be oss ringe deg om du mener det trengs

                    Comment


                    • #11
                      Det ser jeg på som generelt dårlig kundeservice. Selv er jeg en racer på mail om jeg skal si det selv. Men tar også hver eneste telefon like seriøst som mail. Om en telefon fører til et salg har jeg tjent penger, og fått en kunde fornøyd. Det er vel slik det burde fungere på markedet...
                      Tidligere importør for Digital Designs,
                      overtatt av www.dynaBel.no.

                      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                        Det er vel slik det burde fungere på markedet...

                        Du kan vente til du har holdt på en stund, så tenker jeg pipa får en annen tone......

                        Jeg tar ikke telefon etter 16 lenger. Rekorden er telefon fra kunde kl 02.00 på natta, midt i uka.
                        Så det heldigvis som et tapt anrop dagen etter, og etter en rask sjekk så viste det seg å være en kunde som har handlet på nettbutikken vår en gang. Han ringte nok feil, men uansett.
                        Mvh
                        Pål Andréas Bryng
                        Bilstereosenteret.no
                        Vi forhandler bl.a.:
                        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                        Følg oss på Facebook
                        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                        Comment


                        • #13
                          blir d ikke litt OT nå eller?
                          Mvh Werner Harstad

                          Comment


                          • #14
                            Kjøpte selv 2 forsterkere på megabillig en gang, kjapp levering og produktet i bra stand. MEN serienr på ekse og forsterker er borte, og hva gjør du om ampene går til helve*** og ikke får tak i megabillig??

                            Snakka med Pål etterpå, og fikk faktisk så dårlig samvittighet etter ALL den hjelpen jeg hadde fått fra Installbay, at jeg rett og slett solgte ampene og handla nytt fra Lars Engen.
                            Ja, spør man en forhandler i Norge, så kan faktisk enkelte impotører/forhandlere presse prisene sine litt..

                            Kjøper nok aldri fra Megabillig igjen. Det man kjøper av bilstereo i Norge, er med å styrke dB Drag og EMMA
                            Samvittighet til å svikte dette, nei, det har jeg ikke..Ikke at jeg driver med bilstereo mere nå, men den gang..
                            VW/Audi ende-tusi-ast!

                            Comment


                            • #15
                              FOCAL FP2.75 2x75W RMS
                              megabillig: 3390kr
                              ideaudio anbefalt utsalgspris: 2999 (som de fleste andre jeg har sett kjører denne prisen)
                              FOCAL FP2.150 2x150W RMS
                              megabillig: 4350kr
                              ideaudio: 3490kr
                              FOCAL FP DUAL MONITOR M/DSP
                              megabillig: 17500kr
                              ideaudio: 15000

                              skulle sjekke høytallerne, men megabillg hadde ikke kr serien.. som ikke er direkte ny lengre..

                              Comment

                              Working...
                              X