Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ulyder i høytalerne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulyder i høytalerne

    Har i det siste fått uluder i alle høytalerne i bilen.

    Oppsettet er:

    Dynabel BF 8501
    DEH-P7000UB
    Dynabel BF1502
    2x Ground zero 12" 1200w som jeg ikke husker navnet på i farta.

    Odyssey PC1700 batteri bak og et mindre odyssey forran.

    50 kvadrat hele veien

    Holder på å støpe om dørpanelene i glassfiber og den ene subben har tatt kvelden (membranen revna, enten har noe skrapa borti eller noe annet rart har skjedd)

    Så nå bruker jeg bare orginale frontsettet samt en subb. Frontsettet er kobla rett på spilleren.

    Det er romlelyder i subben på lavt volum, ogjeg hører noe slags surring i de andre høytalerne i bilen. Når jeg skrur av/på anlegget hører jeg et dunk fra subben.. Alt var som det skulle til jeg skrudde ut ene basseren og frontsettet som var kobla på egen forsterker. Har bytta om på signalkabler men ikke noe forskjell.

    Noen som vet hva det kan komme av? Mistenker at det er noe galt med cd-spilleren.
    Opel Omega 3,2 v6
    Dynabel Bf 8501, Hifonics Olympus olm 2412 x2, Momo polk frontsett ,Dynabel bf 1502. odysssey pc 1700 og pc 2250, Pioneer deh 6000

  • #2
    Hvis det er ulyder i høyttalere koblet på 2 forskjellige forsterkere, tror jeg vi kan konkludere som du selv har gjort, at det er spilleren som er problemet.

    Prøv å koble en annen spiller, mobil, mp3 spiller eller lignende til forsterkerne dine.

    Comment

    Working...
    X