Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spiller oppdaterer ikke USB enhet (Kenwood KVT-729)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spiller oppdaterer ikke USB enhet (Kenwood KVT-729)

    Dvd spilleren min vil ikke oppdatere usb enheten lengre (minnepenn)
    1. gang: 64 sanger
    2. gang: 255 sanger
    3. gang: Nå vil den ikke lengre oppdatere.. Er lagt inn over 400 filer nå..
    Har mange ganger utløst og koblet inn minnepennen uten hell.
    Det sisste jeg gjorde var og ta ut alle filene, inn i spilleren og jada, det fikk den med seg. 0 filer.
    Så dro jeg over de noen og 4 hundre filene, men neida. Fortsatt bare 255.

    Til informasjon er minnet på minnepennen 8gb og ca halvparten er brukt.

    Noen inputs ?
    VW Corrado - Prosjekt bil
    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
    I´m BANKRUPT - A G60 owner

  • #2
    Originally posted by Oekern View Post
    Dvd spilleren min vil ikke oppdatere usb enheten lengre (minnepenn)
    1. gang: 64 sanger
    2. gang: 255 sanger
    3. gang: Nå vil den ikke lengre oppdatere.. Er lagt inn over 400 filer nå..
    Har mange ganger utløst og koblet inn minnepennen uten hell.
    Det sisste jeg gjorde var og ta ut alle filene, inn i spilleren og jada, det fikk den med seg. 0 filer.
    Så dro jeg over de noen og 4 hundre filene, men neida. Fortsatt bare 255.

    Til informasjon er minnet på minnepennen 8gb og ca halvparten er brukt.

    Noen inputs ?

    Har hatt det samme problemet jeg også, det som funket for min USB var å defragmentere eller formatere enheten, etter det funket den og alle sangene fungerte perfekt. Men den USB`en jeg hadde, hadde også en liten uvane med å "spise" opp sangene som var innpå, men så lenge jeg formatererte den regelmessig så slapp jeg det problemet, som f.eks hver gang man legger innpå nye sanger.
    Mvh Werner Harstad

    Comment


    • #3
      kenwood har en begrensing når det gjelder usb enheter.

      Hvor mange mapper har du på minnepennen? vet det er noen begrensinger på hvor mange mapper du har.
      F.eks har du mer enn 255 mapper så vil den kun lese av de 255 første mappene den finner.

      Du kan derimot ha en haug med FILER på minnepennen, så om du har f.eks en mappe med 1000 filer så skal det ikke være noe problem, har du derimot 1000 mapper med en fil i hver vil du kan få spilt av de 255 første filene.
      Finner desverre ikke igjen linken til hvor dette står akkurat nå

      Comment


      • #4
        Originally posted by spiff View Post
        kenwood har en begrensing når det gjelder usb enheter.

        Hvor mange mapper har du på minnepennen? vet det er noen begrensinger på hvor mange mapper du har.
        F.eks har du mer enn 255 mapper så vil den kun lese av de 255 første mappene den finner.

        Du kan derimot ha en haug med FILER på minnepennen, så om du har f.eks en mappe med 1000 filer så skal det ikke være noe problem, har du derimot 1000 mapper med en fil i hver vil du kan få spilt av de 255 første filene.
        Finner desverre ikke igjen linken til hvor dette står akkurat nå
        Har kun en mappe med alle filene i. Så dette er ikke problemet.
        VW Corrado - Prosjekt bil
        Mitsubushi Lancer - Bruksbil
        It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
        I´m BANKRUPT - A G60 owner

        Comment


        • #5
          Originally posted by berniebp87 View Post
          Har hatt det samme problemet jeg også, det som funket for min USB var å defragmentere eller formatere enheten, etter det funket den og alle sangene fungerte perfekt. Men den USB`en jeg hadde, hadde også en liten uvane med å "spise" opp sangene som var innpå, men så lenge jeg formatererte den regelmessig så slapp jeg det problemet, som f.eks hver gang man legger innpå nye sanger.
          Da skal jeg prøve dette med en gang
          VW Corrado - Prosjekt bil
          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
          I´m BANKRUPT - A G60 owner

          Comment


          • #6
            Hjalp ikke dette heller.
            Tenkte og prøve en annen minnepenn, men denne har bare 1 gb lagringsplass, så det hjelper jo lite..
            Hmmm

            Fler tips ?
            VW Corrado - Prosjekt bil
            Mitsubushi Lancer - Bruksbil
            It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
            I´m BANKRUPT - A G60 owner

            Comment


            • #7
              Jeg ville lånt/kjøpt meg en annen minnepenn av et annet merke for å teste.
              Kan være at minnepennen har fått en "konflikt" med spilleren din en eller annen gang, og at de derfor ikke kommuniserer helt godt med hverandre
              2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

              Comment


              • #8
                Originally posted by J.T. View Post
                Jeg ville lånt/kjøpt meg en annen minnepenn av et annet merke for å teste.
                Kan være at minnepennen har fått en "konflikt" med spilleren din en eller annen gang, og at de derfor ikke kommuniserer helt godt med hverandre
                Ja, kanskje de er uvenner blitt !
                Har jo en annen en, men denne kun på 1 gb, så kommer meg dårlig over 255 sanger.
                Skal gi et forsøk til. Nå har jeg fordelt sangene på 2 mapper med maks 255 i hver. Får se om dette fungerer.
                VW Corrado - Prosjekt bil
                Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                I´m BANKRUPT - A G60 owner

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Oekern View Post
                  Ja, kanskje de er uvenner blitt !
                  Har jo en annen en, men denne kun på 1 gb, så kommer meg dårlig over 255 sanger.
                  Skal gi et forsøk til. Nå har jeg fordelt sangene på 2 mapper med maks 255 i hver. Får se om dette fungerer.

                  Jeg hadde en kenwood ddx7029y og jeg hadde vel i gjennomsnitt 50 filer pr mappe, og en minnepenn på 8gb og hadde ca 4 gb med sanger innpå. vet ikke om det er minnepennen din som gjør d eller at det er for mange filer pr mappe, men prøv å fordel det utover mappene. fungerte for min spiller i allefall
                  Mvh Werner Harstad

                  Comment


                  • #10
                    Yepp, nå er problemet løst.
                    Kenwood (kvt729( har nok en grense på 255 filer pr mappe !
                    Det som er flott er at selv om man har 2 forskjellige mapper, så samles alle filer i alle mapper på samme liste over sanger/artister/sjanger osv, så det er jo veldig flott da
                    VW Corrado - Prosjekt bil
                    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                    I´m BANKRUPT - A G60 owner

                    Comment


                    • #11
                      Dette står i en annonse av en cd-spiller fra en kjent produsent (ikke Kenwood):

                      "USB-kontakt foran med største sporkapasitet: 130 560 (255 spor i 512 mapper)"

                      Dette er ikke noe "problem" som kun er hos Kenwood, det er rett og slett en begrensning på sporkapasiteten..

                      Ser at du har ordnet problemet ditt, jeg bare postet denne for at det skal være enklere å forstå for alle=)
                      Last edited by aFFekak; 15-06-2009, 01:33.
                      Mvh.
                      Roy
                      Mob: 40 30 99 06

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by aFFekak View Post
                        Dette står i en annonse av en cd-spiller fra en kjent produsent (ikke Kenwood):

                        "USB-kontakt foran med største sporkapasitet: 130 560 (255 spor i 512 mapper)"

                        Dette er ikke noe "problem" som kun er hos Kenwood, det er rett og slett en begrensning på sporkapasiteten..

                        Ser at du har ordnet problemet ditt, jeg bare postet denne for at det skal være enklere å fortså for alle=)
                        Kjempeflott
                        VW Corrado - Prosjekt bil
                        Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                        It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                        I´m BANKRUPT - A G60 owner

                        Comment

                        Working...
                        X