Announcement

Collapse
No announcement yet.

Facebook gruppe for forumet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Facebook gruppe for forumet?

    Jeg er ikke spesielt bevandret i facebook, og er svært sjeldent innom der.

    Finnes det en facebook gruppe for forumets brukere? Gjør det ikke det, så burde vel det bli gjort noe med, eller?
    70
    JA
    81.43%
    57
    NEI
    18.57%
    13
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

  • #2
    Ser ikke helt poenget i det egentlig, annet enn å lage en rask side hvor folk kan finne en link hit f.eks...

    Comment


    • #3
      Det var for å gjøre en bedre presentasjon av seg selv som bruker. For de som ønsker det da.

      Jeg er på facebook en gang hvert skuddår, så for meg spiller det liten rolle.
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        Det hadde jo vært greit med facebook gruppe ja. Så kunne vi kanskje fått flere folk inn her. Er nok garantert mange som er flinke med bilstereo, men som ikke vet om dette forumet. For øvrig kan jeg fortelle at SiCarlse her på forumet var den som viste meg det. Og det var en god stund etter jeg hadde startet DDaudio.no.

        Flere folk - flere diskusjoner og flere prosjekter. Og det er vel bare morro det?
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

        Comment


        • #5
          Det er en smal sak og opprette en gruppe på Facebook.
          Det er også ingen vedlikeholdsjobb på noen måte med ei sånn gruppe.

          Det vil jo bare skape mer oppmerksomhet rundt forumet, noe jeg ser på som positivt.
          Jeg har selv "grunnlagt" flere grupper på Facebook for å reklamere for lag og foreninger.
          Dette skaper jo på mange måter reklame

          Det er jo også mulig og promotere gruppa via betalte annonser på Facebook hvis dette skulle være ønskelig.

          Er kanskje ikke så mange her som er aktive på Facebook, men det er garantert mange på Facebook som driver både smått og litt større med bilstereo, og som kan bidra med masse nyttig informasjon o.s.v til forumet
          2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

          Comment


          • #6
            Jeg kan godt ta på meg jobben med å lage gruppen, så kan jo dere vurdere og komme med tips/kritikk til den, så endrer jeg den helt til "alle" liker den, og så starter vi å invitere medlemmer og får rettet litt oppmerksomhet mot forumet
            Tidligere importør for Digital Designs,
            overtatt av www.dynaBel.no.

            Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

            Comment


            • #7
              http://www.facebook.com/groups/creat...d=219560990397

              Da var det opprettet.
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #8
                Originally posted by neptyr View Post
                Du må vel legge inn litt mer arbeid kanskje :P

                Var vel meningen å trekke mer oppmerksomhet mot forumet for dem som ikke har hørt om det eller bruker det.
                Tidligere importør for Digital Designs,
                overtatt av www.dynaBel.no.

                Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                Comment


                • #9
                  Som ?

                  Nakne damer og masse flash?
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by neptyr View Post
                    Som ?

                    Nakne damer og masse flash?
                    Ja for eksempel
                    SQ Saab 9-3
                    Team dynaBel

                    Comment


                    • #11
                      Det Digital Designs Norge er på jakt etter er vel mer informasjon bl.a tenker jeg?
                      Og evt bilder av div prosjekter?
                      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                      Comment


                      • #12
                        Folk kan legge opp bilder og videoer sjøl, er jo bare å sette igang
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by J.T. View Post
                          Det Digital Designs Norge er på jakt etter er vel mer informasjon bl.a tenker jeg?
                          Og evt bilder av div prosjekter?
                          Riktig

                          Neptyr: Snakker da om å legge ut info på forsiden som selger Bilstereoforumet. Men hvis du syntes det er vanskelig å lage "reklame" kan jeg godt ta jobben for deg
                          Tidligere importør for Digital Designs,
                          overtatt av www.dynaBel.no.

                          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                            Riktig

                            Neptyr: Snakker da om å legge ut info på forsiden som selger Bilstereoforumet. Men hvis du syntes det er vanskelig å lage "reklame" kan jeg godt ta jobben for deg
                            Bare å skyte inn forslag her, så kan vi se om jeg legger det inn.
                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

                            Comment


                            • #15
                              Noe slikt som:

                              "Velkommen til Bilstereoforumet.no sin Facebook gruppe!

                              Om du er interessert i bilstereo og annen multimedia for bil, er dette plassen for deg.

                              På Bilstereoforumet.no er dyktige mennesker fra hele Norge samlet, blandt annet for å selge, kjøpe, diskutere, lære og lære bort kunnskaper innen bilstereo og multimedia for bil.

                              På forumet finnes det et utall prosjekttråder, diskusjoner rundt utstyr, problemer og løsninger, statistikker, aktive aktører innenfor kjøp og salg av de fleste merker. Vi har også aktive medlemmer som jobber i EMMA og DB Dragracing.

                              På Bilstereoforumet.no har du muligheten til å spørre entusiaster og profesjonelle om hjelp, råd og tips, og vi har blandt annet medlemmer som er innehavere av Norgesrekorder i mye bilstereorelatert. De flinkeste er ofte de mest aktive og svarer på det meste. Her inne er ingen spørsmål for dumme, og vi ønsker alle, både uerfarne og erfarne bilstereoentusiaster hjertelig velkommen.

                              Bilstereoforumet.no er for deg som er litt over middels interessert, og kom gjerne innom for å "slå av en prat" eller diskutere i de forskjellige forumkategoriene. Mye spenning, latter, frustrasjoner og morro vil du oppleve i enhver diskusjon.

                              Lurer du på hva du f. eks. bør velge av merker, typer, størrelser, dempemateriale, batterier og alt annet som kan relateres til bilstereo er du velkommen til å spørre så mye du vil. Alle har noe å lære og lære bort!

                              Her kan også aktører registrere seg gratis, og reklamere for sine produkter i henhold til reglene og delta i forumtrådene på lik linje som vanlige brukere. Som alle andre, så ønsker vi et større marked med så mye interesse som mulig for bilstereo og multimedia!

                              Med vennlig hilsen
                              Bilstereoforumet.no

                              - Norges største og beste bilstereoforum!"



                              Noe slikt?
                              Tidligere importør for Digital Designs,
                              overtatt av www.dynaBel.no.

                              Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                              Comment

                              Working...
                              X