Announcement

Collapse
No announcement yet.

Transmedia Streetsound

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Transmedia Streetsound

    Dette er vel egentlig ikke så nytt for noen, de fleste har klaget på lang lev.tid osv, men jeg bestillte litt i god tid i håp at ting skulle komme frem i tide.

    Ordren ble bekreftet 21.Mai og etter dette har det kommet lovnad etter lovnad etter lovnad på at varen skal komme frem, og nå har han også sluttet å besvare mail og telefon, selv om vi ikke akkurat har mast på fyren.

    Nå har jeg ikke sjekket om pengene er trukket fra kontoen, men regner med det, og når jeg får sjekket det i ettermiddag så blir det en eventuell politianmeldelse.


    Jeg ga fyren en sjanse til å rette opp ryktet sitt for min del, den sjansen har han nå blåst til helvete og litt til.

    ANBEFALES IKKE!
    Last edited by GENEXXA; 04-07-2010, 17:44.

  • #2
    Jeg er dypt sjokkert......not. Etter x-antall tråder om samme firma fra privatkunder så var dette spikeren i kista syns jeg. Han gjør hvertfall ikke forskjell på folk, det skal han ha
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Har akkurat samme erfaring...
      Heldigvis bestilte jeg i oppkrav, så tapte jo egentlig ikke noe mere enn litt tid, men fortsatt meget useriøst!
      1989 Volvo 740 GL

      Comment


      • #4
        jeg bestilte noen høytaler adaptere som skulle passe på vw passat. fikk dem etter noen dager, men passa dem? NEI!. stod vw passat på fabrikasjonslappen. virker jalla spør du meg.

        Comment


        • #5
          Man bør ihvertfall ha på seg solbriller om man skal se på den siden deres i mer enn 1 minutt

          Comment


          • #6
            litt morsomt det med at han ikke tar telefonen da..

            forrige gang jeg var hos nils, tok ikke transmedia telefonen når nils ringte, MEN han tok telefonen 5 min etterpå da jeg ringte.. siden har han ALDRI tatt telefon når jeg ringer..

            så KAN hende at telefonen hans gjør sånn at det ikke går ann å ta telefoner fra de han har lagra nummeret til
            www.eirikaspaas.com

            Comment


            • #7
              Nå har jeg ikke sjekket om pengene er trukket fra kontoen, men regner med det, og når jeg får sjekket det i ettermiddag så blir det en eventuell politianmeldelse.
              Til å drive butikk, har du forbausende lite peil på hvordan ting foregår... hva er det vi skal anmeldes for? Har vi nektet å sende varer? Har vi nektet å tilbakebetale pengene? Håpløst uvitende nivå du legger deg på her, Nilsen.
              Ordren ble bekreftet 21.Mai og etter dette har det kommet lovnad etter lovnad etter lovnad på at varen skal komme frem, og nå har han også sluttet å besvare mail og telefon, selv om vi ikke akkurat har mast på fyren.
              Så du mener det er min feil at produsenten for det første tydeligvis må støpe en ny batch med paneler av noe/alt, og deretter sender feil paneler.... dette har jeg også informert om i mail. Jeg tilbød i samme slengen selvfølgelig pengene tilbake, uten å ha fått noe svar på dét ennå.
              Jeg ga fyren en sjanse til å rette opp ryktet sitt for min del, den sjansen har han nå blåst til helvete og litt til.
              Helt iorden, for all del... en som hittil har basert sitt utvalg av forretningsforbindelser på noen rykter om et eller annet uten å sjekke 1.hånds opplysninger, altså å snakke med meg om dette, har jeg selv selvfølgelig liten interesse av å handle med. Jeg har i forumet her før spurt ryktespredere om noe konkrete eksempler om grunnen til at de ikke anbefaler oss, men har ikke fått noe jeg kan imøtegå. Så sånn sett var det jo trivelig å omsider få noe jeg kjenner bakgrunnen for. At du tydeligvis tror vi sitter her og ruger på varer du har betalt og etterspurt, forteller ihvertfall litt om nivået jeg må ned på i argumentasjonen her.
              Jeg er dypt sjokkert......not. Etter x-antall tråder om samme firma fra privatkunder så var dette spikeren i kista syns jeg. Han gjør hvertfall ikke forskjell på folk, det skal han ha
              Skjønner jo det er mitt ansvar å sjekke opp ethvert nisjeforum for å imøtegå slike tråder, men et lite hint når slikt dukker opp tar jeg gjerne imot fra forumets eier (deg altså) når de dukker opp så jeg kan gi et tilsvar... er jo sjelden jeg blander meg inn i andres firmafora. Men det gir vel flere kunder til InstallBay at slikt får stå uimotsagt.
              Har akkurat samme erfaring...
              Heldigvis bestilte jeg i oppkrav, så tapte jo egentlig ikke noe mere enn litt tid, men fortsatt meget useriøst!
              Da har du jo ikke samme erfaring... som du sier, du tapte tid og ikke penger, uten at jeg kan vite hvor lang tid det tok... jeg synes heller slike tilbakemeldinger er "meget useriøse". Jeg har nok større problemer med useriøse kjøpere enn de har med meg, for å si det litt tåpelig
              jeg bestilte noen høytaler adaptere som skulle passe på vw passat. fikk dem etter noen dager, men passa dem? NEI!. stod vw passat på fabrikasjonslappen. virker jalla spør du meg.
              Det var da svært til desperasjon til å poste her... så du fikk noe som ikke passet, kan ikke huske noen har klaget på Passat-overgangene, så du har med andre ord hverken sagt fra eller returnert dem i løpet av tre måneder etter kjøp. Dét er jalla... men klart det er morsommere å poste kritikk mot noe alle forhåpentligvis ser jeg ikke kunne gjort noe med. Jeg vet alt av Passat-overganger passer til respektive årsmodell. Mest sannsynlig har du ergo greid å bestille til feil årgang, så hvorfor har du ikke returnert overgangene og fått riktige eller pengene tilbake?
              Man bør ihvertfall ha på seg solbriller om man skal se på den siden deres i mer enn 1 minutt
              Synspunkt notert, om enn jeg ikke helt aner hva du mener. Prøvd å stille ned lysstyrken på skjermen din? Om det er på dette nivået diskusjoner og tilbakemeldinger mellom konkurrenter skal foregå, er ting langt verre enn jeg trodde i denne bransjen.
              litt morsomt det med at han ikke tar telefonen da..

              forrige gang jeg var hos nils, tok ikke transmedia telefonen når nils ringte, MEN han tok telefonen 5 min etterpå da jeg ringte.. siden har han ALDRI tatt telefon når jeg ringer..

              så KAN hende at telefonen hans gjør sånn at det ikke går ann å ta telefoner fra de han har lagra nummeret til
              Aner ikke hviket nummer du har, eller noen andres for den del... har kun nummeret til vaktselskapet på firmatelefonen. Driver selvfølgelig ikke med noe siling av samtaler, da jeg i motsetning til hva folk gis av oppfatning på dette forumet nok ikke driver med noe shady... at enkelte kunder opplever å vente lenge er et faktum og høyst beklagelig, men det gjelder tross alt kun et mindretall av våre kunder og vil være en prioritet når vi er tilbake i et ordentlig lager igjen, nå har vi solgt oss godt ned på lagerbeholdningen her. "Litt av alt på lager her" er igjen vårt credo fra høsten.

              De som gidder å lese litt informasjon på nettsiden vår, anbefaler f.eks. "Om oss", vil forøvrig se en rettledning til hvordan man enklest når oss på telefon om dette er nødvendig. Å ringe midt på dagen er som regel håpløst, og ligger jeg i inni et dashbord og monterer et eller annet ellers på døgnet er telefonen det siste jeg tenker på.
              Jeg tilhører generasjonen som greide seg utmerket også før mobilen kom, og har ingen panikk med å være tilgjengelig til enhver tid.
              Last edited by TransMedia StreetSound; 25-06-2009, 10:27.
              Stian J. Kringlebotten, daglig leder TransMedia StreetSound AS

              www.transmedia.no www.streetsound.no

              Comment


              • #8
                Jeg har prøvd å ringe til deg fra 9-20 og imellom der hadde du posta 5-6 poster på bilforumet.. Installerer carputer?
                www.eirikaspaas.com

                Comment


                • #9
                  Jeg har prøvd å ringe til deg fra 9-20 og imellom der hadde du posta 5-6 poster på bilforumet.
                  Send en PM fra bilforumet davel...
                  Stian J. Kringlebotten, daglig leder TransMedia StreetSound AS

                  www.transmedia.no www.streetsound.no

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by TransMedia StreetSound View Post
                    Send en PM fra bilforumet davel...
                    Seriøst... PM fremfor telefon?
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

                    Comment


                    • #11
                      Jeg har god erfaring med Transmedia, God kundebehanling og kort leverings tid

                      Comment


                      • #12
                        Seriøst... PM fremfor telefon?
                        Poenget var jo at om han ser jeg er pålogget bilforumet men ikke kan nåes på telefon, bør man kunne anta at telefon og pc her befinner seg på to forskjellige steder og jeg bare er på ett av dem... så da er det vel fornuftig å sende en PM? Spiller det egentlig noen rolle hvordan man treffer meg?
                        I motsetning til deg sjekker jeg ihvertfall mail daglig OG sender svar til det jeg rekker... er virkelig Bilstereoforbundet så nedrent av mail at man ikke greier å holde unna?
                        Stian J. Kringlebotten, daglig leder TransMedia StreetSound AS

                        www.transmedia.no www.streetsound.no

                        Comment


                        • #13
                          Jada Kranglebotten, du har tydeligvis behov for å angripe tilbake også ja. Tror ikke du helt forstod hva Eirik mente her. Men jeg gidder ikke skape en lang diskusjon ut av noe som han kom med.

                          Hva har forresten Bilstereoforbundet med noe som helst å gjøre?
                          Mvh Tony
                          - The only road to take is perfection itself

                          Comment


                          • #14
                            Jada Kranglebotten, du har tydeligvis behov for å angripe tilbake også ja.
                            Jeg kaller det heller forsvar... forsto nok godt hva han mente, var nok heller du som ikke forstod svaret mitt.
                            Hva har forresten Bilstereoforbundet med noe som helst å gjøre?
                            Bare det at når du ikke gidder å svare på mine gjentatte mail til deg, blir det litt merkelig at du kommenterer mine kontaktproblemer i denne tråden...
                            Stian J. Kringlebotten, daglig leder TransMedia StreetSound AS

                            www.transmedia.no www.streetsound.no

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by TransMedia StreetSound View Post
                              Jeg kaller det heller forsvar... forsto nok godt hva han mente, var nok heller du som ikke forstod svaret mitt.
                              Bare det at når du ikke gidder å svare på mine gjentatte mail til deg, blir det litt merkelig at du kommenterer mine kontaktproblemer i denne tråden...
                              fint du er skråsikker på at du ikke tar feil da.

                              Om det er spørsmål vedr. forbundet burde det sendes til Joakim, ikke meg. Bruker ikke den adressen aktivt og aldri testet den. Den skal være satt til å videresende e-post til min andre adresse.

                              Men om du kaller det forsvar å skyte tilbake, be my guest.
                              Mvh Tony
                              - The only road to take is perfection itself

                              Comment

                              Working...
                              X