PDA

Vis full versjon : Video seksjon

berniebp87
25-06-2009, 11:11
Jeg kunne tenkt meg å sett en videoseksjon der medlemmer av forumet kan poste filmsnutter av anlegget sitt, blir lettere å finne videoer da enn å lete gjennom prosjekttråder for å finne en liten filmsnutt :)

halseth
25-06-2009, 15:33
helt enig :df:

nanomidaz
25-06-2009, 15:48
Det hadde blitt bra ja:)

J.T.
25-06-2009, 15:48
Helt enig :)
Dette forumet er jo bygget på vBulletin, og meg bekjent skal det være mulig å implementere en videodel i forumbunnen, om det itte er implementert allerede da :)

neptyr eller noen andre kan sikkert fikse det ganske fort om de vil :)

DD-Henrik
26-06-2009, 09:19
Enig her også :)

Oss basshoder liker når biler blir sendt til tilintetgjøring av eieren ved bruk av anlegget sitt :)

neptyr
26-06-2009, 09:46
http://www.youtube.com / www.vimeo.com / photobucket.com -> mediaforumet

MÅ man gjøre alt så vanskelig?
Noen av dere er jo nødt til å sulte ihjel foran brødboksen.

Edit, litt mer konstruktiv kritikkt: Det er begrenset med lagringskapasitet på serveren, om man plutselig skal begynne å hoste at folk ødlegger bilene sine, så kan det fort bli dyrt dessverre.

DD-Henrik
26-06-2009, 10:10
http://www.youtube.com / www.vimeo.com / photobucket.com -> mediaforumet

MÅ man gjøre alt så vanskelig?
Noen av dere er jo nødt til å sulte ihjel foran brødboksen.

Edit, litt mer konstruktiv kritikkt: Det er begrenset med lagringskapasitet på serveren, om man plutselig skal begynne å hoste at folk ødlegger bilene sine, så kan det fort bli dyrt dessverre.

Årh neptyr, dine kommentarer er så merkelige av og til. (no offense :) ) (her kommer det sikkert et counter-attack :) )

For det første: "Jeg kunne tenkt meg å sett en videoseksjon der medlemmer av forumet kan poste filmsnutter av anlegget sitt, blir lettere å finne videoer da enn å lete gjennom prosjekttråder for å finne en liten filmsnutt"

For det andre: Du skjønner vel at å finne videoer av folks biler som er fra dette forumet på youtube er vanskelig? ;)

Dessuten trenger man jo ikke å hoste videoer, men heller legge inn linker. Slik som her: http://www.powerdrift.no/phpBB3/viewforum.php?f=9&sid=96f0ffe741fd8d24f3087db3a59269c7

Og med en slikt underforum kunne hver enkelt bruker som ønsker det, opprette sin egen videotråd med snutter av hans anlegg, og legge til flere linker med tiden etterhvert som han lager bedre videoer eller får mer anlegg.

Og dette tar LITE plass ;) Så da ser jeg ikke hvorfor man ikke skal utvide forumet litt, og gjøre det enda bedre når det koster så lite. Og slår jo tilbake som bedre reklame for installbay om jeg skal si det slik (forumet blir jo generelt bedre av det så)

Forumer er meget lette å moderere. Mitt DD-forum, riktignok ikke et avansert forum, men alle kategoriene og underforumene brukte jeg 10 min på å lage, så dette er ikke noe svettearbeid å få til :)

Og nei, vi trenger ikke å sulte ihjel foran brødboksen fordi vi ønsker en videoseksjon :dw:

neptyr
26-06-2009, 10:34
Årgh, ta deg nå ei bolle.

Vi har MEDIAFORUMET til dette, hvorfor skal jeg da opprette en egen "se jeg burper i bilen min og slenger rundt på mynter og cd-plater" kategori da?

Vi har hatt akkurat det folk spør om i lengre tid.

DD-Henrik
26-06-2009, 10:46
OOOOOPPSSSS!!! Jeg tok 2 boller jeg. Det glemte jeg faktisk heeelt bort, Neptyr :ah:

Blir vel til en humortråd dette etter denne flausen hehehe :D :D

Jaja, det er fredag, og sommerhelg følelsen går opp mens IQ går ned hahaha :D

neptyr
26-06-2009, 10:48
OOOOOPPSSSS!!! Jeg tok 2 boller jeg. Det glemte jeg faktisk heeelt bort, Neptyr :ah:

Blir vel til en humortråd dette etter denne flausen hehehe :D :D

Jaja, det er fredag, og sommerhelg følelsen går opp mens IQ går ned hahaha :D

Sånn det skal være :)
Beklager om jeg er litt krass i dag, jeg var oppe til 4 også opp igjen kl 8 for å på jobb...

MEN! JEG SÅ PRODIGY LIVE IGÅR! :D

DD-Henrik
26-06-2009, 10:58
Hehe, beklager min krasshet også :) Var oppe litt for lenge jeg også. Men når man setter seg ned med mailer stopper det ikke før jeg er ferdig :P

Prodigy er sinnsykt kult. Spilte dem gode smack my bitch up?

neptyr
26-06-2009, 11:24
Selvfølgelig!

Samt Voodoo people, poison, Diesel Power, Spitfire, Firestarter, Breathe, Out of space +++++

Nils
26-06-2009, 12:10
Er noen som har det. Også alle de go låtene da. Missunner deg den Neptyr! Får prøve å ta det igjen i november :bo:

halseth
26-06-2009, 13:02
synes thunder og omen ifra nye cd'n er best jeg :)

neptyr
26-06-2009, 13:04

De spilte Omen, men ikke thunder :)

Edit: men jeg er "old-school" prodigy fan, så jeg likte de gamle låtene definitivt best :)

Nils
26-06-2009, 13:39
Er helt kart at Old school låtene er best. Prodigy har ennå ikke skuffet meg Live :ag: De har jo en musikkstil ut av ville helvete som bare må spilles høyt... Grisehøyt!!

berniebp87
26-06-2009, 14:00
Det som har blitt gjort på andre forumer er at det har blitt opprettet en egen seksjon på forumet der medlemmer lager en tråd der man legger inn link til f.eks photobucket eller youtube så blir det mye enklere for de som er interessert i å se byggene til medlemmene her på forumet, enten om det er bilen som blir rista i stykker av bassen eller ikke, jeg kunne i allefall tenkt meg å se byggene som medlemmene har gjort på video. bilde sier mer enn en million ord og video litt mer :)

(PS: har ikke så mye peiling om denne løsningen gjør sånn at det ikke tar opp så mye plass eller ikke, tror nok administrator vet det best, så hvis jeg tar feil så skal jeg ikke begynne å kverulere) :bt:

neptyr
26-06-2009, 14:04
Vi har MEDIAFORUMET!

BRUK DET.

Rudolf
26-06-2009, 16:56
Kan du ikke lage en seksjon til alle bassfreakene her. Mediaforumet blir alt for lettvint.

berniebp87
27-06-2009, 15:03
Vi har MEDIAFORUMET!

BRUK DET.

Mediaforumet er jo for å diskutere multimediaprodukter, så det blir jo ikke noe mer relevant for de som lager en tråd der eller for noen som vil se en filmsnutt.

Hvorfor ikke lage en egen plass der vi kan poste videoer og se andre sine bygg i aksjon?

Øyvind
28-06-2009, 00:29

Invaders Must Die - "anleggsdödaren" :D

Hifonic
28-06-2009, 01:48
Mediaforumet er jo for å diskutere multimediaprodukter, så det blir jo ikke noe mer relevant for de som lager en tråd der eller for noen som vil se en filmsnutt.

Hvorfor ikke lage en egen plass der vi kan poste videoer og se andre sine bygg i aksjon?

Mediaforumet er FORTSATT der for å legge ut bilder og videoer :)

Joakim
28-06-2009, 01:55
Hva er problemet med å hoste videoen hos youtube eller en eller annen plass også linke i en tråd på mediaforumet? Og hva er egentlig vitsen med å se på video av plater og speil som shaker??? Det kan da jeg få til med emmabilen min også! :P

Erik André
28-06-2009, 02:08
Hva er problemet med å hoste videoen hos youtube eller en eller annen plass også linke i en tråd på mediaforumet? Og hva er egentlig vitsen med å se på video av plater og speil som shaker??? Det kan da jeg få til med emmabilen min også! :P

DET ER JO SÅ JÆVLIG RÅTT

pling pling BØØØRP pling pling BØØØØØØØRP BØØØRP

Finnes ikke noe som er kulere asså!!

berniebp87
28-06-2009, 11:53
Mediaforumet er FORTSATT der for å legge ut bilder og videoer :)

Sorry, var nok ikke helt våken da jeg skrev det, jeg mente multimediaforumet, hadde oversett mediaforumet akkurat da ;) er ikke helt lett å være senil i ung alder ;)

DD-Henrik
28-06-2009, 16:53
DET ER JO SÅ JÆVLIG RÅTT

pling pling BØØØRP pling pling BØØØØØØØRP BØØØRP

Finnes ikke noe som er kulere asså!!

Erik, syntes du skal respektere andres interesser. Ikke alle som liker SQ bedre enn SPL.

Du trenger ikke "angripe" meg tilbake på denne, mente ingen offense med det ;)

Hifonic
29-06-2009, 02:31
Erik, syntes du skal respektere andres interesser. Ikke alle som liker SQ bedre enn SPL.

Du trenger ikke "angripe" meg tilbake på denne, mente ingen offense med det ;)

Nu må du huske at det er helt latterlig å like at det spiller høyt med altfor mye bass i bilen! Det som er normalt her i verden er å få fokus i bilen til å være helt rett, Kare Bremnes kan for all del ikke stå 10cm for langt til høyre på panseret! Og heller ikke mp stemmen til Roger Waters vandre opp og ned inni bilen!

Nei huff.. blir litt sliten når man skal rakke ned på andres interesser bare på grunn av at man sjøl ikke ser poenget i det andre gjør.

bassdal
01-07-2009, 13:55
er faktisk heilt enig i det hifonic seier. alle har forskjellige interesser og smak.. er ikkje alle so har ører til å sitte å lytte å vinkle en diskant i 100timer før den blir plassert. et lite eksempel.

neptyr
07-07-2009, 17:00
Bruk mediaforumet, case closed.