Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bassen slår når spilleren er av

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bassen slår når spilleren er av

    Hei

    Kjøpte meg en JBL GTO pakke med forsterker og 12'' sub i kasse, så har jeg kobla opp sånn som det står i monteringsanvisninga, men har noen problemer.

    Når jeg starter spilleren min så starter bassen å slå noen ganger før den ''roer'' seg og musikken starter. samme er når jeg skrur av spilleren, så slår den noen ganger.

    klarer ikke se noen åpenbar feil i koblinga mi heller, Help please!


    Mvh
    Erik
    - Vw Polo 01 Colour Concept

  • #2
    dårlig jording noen plass?
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

    Comment


    • #3
      Det skal jo egentlig ikke være det, må gå over den bedre koble av og pusse litt kanskje. Takk

      Det kan ikke være noe med phono kabla? skjønner litt lite av alt detta nå, siden jeg kobla i spilleren nå og
      prøvde, da starta den å leve helt selv, og brøy seg ikke noe om musikken som spilte utenom. Tidligere idag så
      slutta den etter noen få sekunder. eneste som er gjort er at spilleren er kobla til og fra.


      Skal sjekke jordinga rett etter jobb imorgen
      - Vw Polo 01 Colour Concept

      Comment


      • #4
        setter en liten knapp på jording ja. Jording til forsterker er setebelte bolten et fint sted. God jording til spiller er også viktig.
        Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

        Comment


        • #5
          hmm, mistenker dårlig kontakt bak spilleren en plass, men er jordinga en egen kabel bak den ?
          - Vw Polo 01 Colour Concept

          Comment


          • #6
            hadde akkurat samme problemet, og det var dårlig kontakt på kablene til spiller'n ..
            bilstereo pensjonist!

            golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

            Comment


            • #7
              Originally posted by rfboy View Post
              hadde akkurat samme problemet, og det var dårlig kontakt på kablene til spiller'n ..
              Var dette når du spilte uten forsterker også? for når jeg ikke kobler til forsterkeren spiller alt som gull, men med engang forsterkeren starter slår den villt.

              Kan det være spilleren, at utgangene bak er dårlige?
              har prøvd 2 sett phonokabler og pussa rein jordinga til forsterkeren enda en gang.

              skal prøve en annen forsterker imorgen og se om feilen er der enda, da må det nesten være forsterkeren
              Last edited by colour concept; 07-07-2009, 19:18.
              - Vw Polo 01 Colour Concept

              Comment


              • #8
                Problemet løst
                var ikke super den jordinga bak så jeg pussa skikkelig reint og lagde meg en ny, også sto spillereren min på helt gale instillinger pussi nok.

                Tusen takk for all hjelp
                - Vw Polo 01 Colour Concept

                Comment

                Working...
                X