Announcement

Collapse
No announcement yet.

dB-dragracing Franchise 2009

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dB-dragracing Franchise 2009

    Bare for å informere litt ang. dB-drag i Norge 2009

    Franchisen eies nå av dBcompaniet DA i Arendal
    Det vil si rettighetene til dB-drag i Norge.


    Medlemskap for 2009 betales til oss, mer informasjon kommer, men prisen for ett medlemskap vil ligge på 590,-

    Konkurransene VI arrangerer vil være gratis å delta på for medlemmer.

    Mens andre arrangører/dommere kan ta betalt det de ønsker pr konk.

    NM blir mest sannsynlig lagt til sørlandet pga endel laverer priser, men dette er IKKE 100% avgjort enda.

    Mer informasjon vil komme etterhvert.




    kan kontaktes på MSN nilspn@online.no eller MAIL nils@dbcompaniet.no

    Det kan dog være litt vanskelig å få tak i meg denne uken pga klargjøring av biler til Gatebil på Våler, men besvarer mail hver kveld.

  • #2
    på tide antar jeg
    www.eirikaspaas.com

    Comment


    • #3
      Gratulererog lykke til! Håper du klarer å få litt fart på saker og ting
      Blir moro detta tror jeg
      Team Re-Loud
      Nm-mester 2008, Street A 155,5dB
      B2, Atomic

      Comment


      • #4
        Er ikke mange dagene siden det ble proklamert at Siv skulle ta over roret etter Tor S. Det ble vel ikke noe av da?

        Lykke til med sesongen Nils P!!
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Slik det er tenkt pr i dag skal Siv holde konkurransene de har satt opp på Terminlisten sin ut 2009, jeg venter fortsatt på en 100% bekreftelse fra Wayne Harris ang. dette, men tror at det skal gå greit.

          Vi vil jo da i tillegg arrangere våre egne konkurranser også.

          Vi har så langt bare fått gode tilbakemeldinger på overtakelsen, både fra deltakere og leverandører

          Comment


          • #6
            Får bare gratulere. Blir bra å få klarhet i hva som skjer.
            Mvh
            J. Holm
            www.b2audio.com
            http://facebook.com/b2audio

            Comment


            • #7
              Originally posted by B2 Audio View Post
              Får bare gratulere. Blir bra å få klarhet i hva som skjer.
              Henger meg på den..
              Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
              Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
              post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

              Comment


              • #8
                Gratulerer Nils. Du er en kar som kan sette fart på slikt, så er nok bare positivt dette
                Tidligere importør for Digital Designs,
                overtatt av www.dynaBel.no.

                Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                Comment


                • #9
                  Hva skjer med oss som har betalt medlemskap for i år? Får vi være med på deres konkuranser eller hur blir det?

                  Har liksom allerede betalt 1200 kroner for å ikke ha vært med på en eneste konk, ikke sett premiene fra ifjor, og ikke fått det lovede "magasinet" i posten


                  Håper dbdrag skuta drar seg opp igjen, har vært en dritt sessong med avbrytelser og skuffelser fra ende til annen.. Ikke meninga å snakke dritt til Siv og Tor Steinar, men har vært et kjipt år foreløbig å vært medlem.. Men 2007 og 2008 var kjempe bra, mye gode minner fra de..


                  Lykke til videre Nils og resten av sørlendingene, håper dere får fart på dbdrag i norge igjen!
                  1993 BMW 318is coupe

                  Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

                  Comment


                  • #10
                    Hvis medlemskapet ditt ikke er blitt aktivert på termpro så må du nok betale medlemsskap på nytt til oss.

                    Comment


                    • #11
                      Røddig, prøvde å logge inn nå.. Stod at medlemskapet mitt var gått ut, litt dumt å betalt 1200 kroner for ingenting vell?
                      1993 BMW 318is coupe

                      Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

                      Comment


                      • #12
                        Håper endelig ting skjer nå denne sesongen har rett og slett vær dårlig. men 2007 og 2008 var knall med mange gode minner

                        siden vi ikke har fått medlemskort så regner jeg med at ingen av medlemskapene er aktivert vil jeg tro :S
                        men noe annet... Hva skjer med våler i helga? noe program eller informasjon om dette? når begynner konkurransene? leste litt på emma delen av forumet at en måtte være der før fredag kl 12 og fik ikke ut bilen før søndag eller noe. gjelder dette også for dB-Drag ? tenkte å komme på lørdag og dra søndag ette kl 12 slik jeg får med meg norgescupen hvis den blir. btw. Hvordan blir det med premiene for NM og Norgescupen i fjor?
                        Last edited by vangen; 09-07-2009, 07:55.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by vangen View Post
                          Håper endelig ting skjer nå denne sesongen har rett og slett vær dårlig. men 2007 og 2008 var knall med mange gode minner

                          siden vi ikke har fått medlemskort så regner jeg med at ingen av medlemskapene er aktivert vil jeg tro :S
                          men noe annet... Hva skjer med våler i helga? noe program eller informasjon om dette? når begynner konkurransene? leste litt på emma delen av forumet at en måtte være der før fredag kl 12 og fik ikke ut bilen før søndag eller noe. gjelder dette også for dB-Drag ? tenkte å komme på lørdag og dra søndag ette kl 12 slik jeg får med meg norgescupen hvis den blir. btw. Hvordan blir det med premiene for NM og Norgescupen i fjor?
                          Medlemskapene tror jeg ikke vil bli aktivert om du ikke kjøper et nytt av Nils Petter, henriksen og jeg har kjøpt og det er allerede aktivert.

                          NM premiene kan du lese om her:
                          http://www.bilstereoforumet.no/showt...?t=7239&page=2
                          Dette er ting som Tor eventuelet må svare på ang. premier for 2008 sesongen og de betalte medlemskapene

                          Comment


                          • #14
                            Fantastisk at det blir gratis å delta for medlemmer Nils.. Tror dette er løsninga for dBdrag Norge..

                            Nesten så jeg vurderer å sparke igang et dBprosjekt sjøl hehe
                            www.eirikaspaas.com

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Eirik Aspaas View Post
                              Fantastisk at det blir gratis å delta for medlemmer Nils.. Tror dette er løsninga for dBdrag Norge..

                              Nesten så jeg vurderer å sparke igang et dBprosjekt sjøl hehe


                              Gratis for de konkuransene Nils Petter holder. Andre arangskjører kan ta betalt

                              Comment

                              Working...
                              X