Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemer med innsetting av frontsett i b vectra!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemer med innsetting av frontsett i b vectra!!

    Hadde nettop satt meg ned for å begynne med å sette inn frontsett i b vectra..og når jeg skulle ta ut selve orginal woofer'n fra adaptere så satt den hvist i ett med adaptere...skal det være slik ??
    har noen noe tips for å hjelpe meg ? evt hva jeg skal gjøre for å få inn frontsette

  • #2
    Ohoi!!! Her kan jeg svare deg til punkt og prikke

    Kom til verden med en Opel i hånda

    Men til topic:

    Det er et utbygningsadapter, da det er meget lite plass der originalt. For å kunne denne inn nytt, må du ha ca 3-4cm tykk(e) mdf-ringer, som bygger den nye høyttaleren ut, for du får den garantert ikke inn uten at magneten stopper i metallet om jeg ikke tar feil nå

    Snakk med installbay. Dem selger slikt og lager slikt
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

    Comment


    • #3
      ja velkommen til stereobygging i Opel vectra! original høyttalere har integrert adapter, må lage en selv eller kjøpe hos forhandler. Tror du får inn magneten foran, men bak så gikk det ikke hos meg. husker ikke om et var 5 1\4 eller 6,5" original høyttaler bak, men det gikk i hvertfall ikke å få inn magneten.
      Last edited by berniebp87; 10-07-2009, 12:55.
      Mvh Werner Harstad

      Comment


      • #4
        Tusen takk for forslag
        Noe dritt med stereobygging i opel altså..for det første ..hele jævla biln skrangler :P så må jeg koste på dette:P jajaja..alt koster penger :P hehehe

        Comment


        • #5
          Har selv montert forntsett i en lignende Opel. Brukte adapter fra Installbay, og måtte skjære bort en god del metall for å få inn magneten.
          Mvh.
          Sigurd

          --Prosjekt Mazda 323--

          Comment


          • #6
            Helt normalt å måtte ringe ut midbassene i dørene på de fleste biler vel?
            Roar Sørlie
            Tlf 90127075
            Strandgata 26; mitt andre hjem :P

            Comment


            • #7
              Originally posted by r3mark View Post
              Helt normalt å måtte ringe ut midbassene i dørene på de fleste biler vel?
              Det meste passer etter en omgang med vinkelkutteren
              Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

              Comment


              • #8
                jeg fikk plass til Hertz ESK165 med hjelp av adapterringer. Måtte lage nye hull for å festeadapteret og da gikk de. Alså, jeg flyttet adaptertet litt opp/ned/bort iforhold til det originale.

                Comment

                Working...
                X