Announcement

Collapse
No announcement yet.

Korttenkt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Korttenkt?

    http://www.ostlendingen.no/article/2...469128767/1108

    muulig

  • #2
    Lurt!
    Kunne ha tatt med seg lappen i alle fall
    Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

    Comment


    • #3
      Jeg lurer på om han var dum, eller bare forbanna smart.

      Tenk deg at du blir stoppet med 800gamp for mye under panseret, purken og veivesenet står der for diverse kontroller samt teknisk osv.. Og du ruller inn med alt for lav bil, på feil dekk, på feil felger, feil dempere osv i forhold til hva bilen er godkjent med.. i tillegg har du masse plastikk foran og bak på bilen som heller ikke er godkjent, pluss at du har fikla en del i motorrommet, ny turbo, wastegate og chipping, så du har en del for mye gamp..

      Så står dem der når du kommer, hva gjør du? Om man bare prøver å stikke så blir det jo garantert politijakt?
      Samme om man hadde kjørt inn, og bare kjørt igjen..
      Men så kjører du inn, leverer lappen, og mens dem suller rundt der, så stikker du..
      Da tenker jo bare purken sånn som alle andre "gud for en dust, vi har jo lappen..." , mens vedkommende kansje sparer flerfoldige tusen på å rekke å komme hjem, fjerne 2tonn med ulovlige deler osv før purken kommer og skal ha han og bilen inn... ?



      Men jeg tror egentlig han bare var dum som ett brød og stakk i panikk..
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment


      • #4
        Altså, joda. Han kunne nok spart tid til å plukke av en god del "ulovligheter".
        Men, både biltilsynet og politiet har jo adressa di, så de ville stått på døra fortere enn man aner.
        Det som kunne vært alternativet er og kjørt bilen hjem til en kamerat, for så å ribbe den.
        Da hadde han sluppet unna med bot og anmeldelse for å ha stukket av ifra teknisk kontroll, og evt. måtte vise bilen på ny i den stand som vognkortet sier.

        Men som neptyr sier; spørs om det er en panikk-handling :P
        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

        Comment


        • #5
          Dere har et poeng, men inne på område sa man klart i fra at det var teknisk kontroll i den utfartsveien, og anbefalte alle med modifiserte biler som ikke var godkjente om å kjøre andre veier.. Men han satset vel på å ikke bli stoppet om han hadde endel ulovlig på bilen
          Last edited by jorji; 16-07-2009, 14:20.

          Comment


          • #6
            Det var teknisk kontroll på alle veier mellom Elverum og Våler på Lørdag ihvertfall, han jeg satt på med må visst en tur til biltilsynet igjen snart....

            Men hadde jeg hatt importert bil med masse mere hester en det som var lov(uten å betale HK avgift) hadde jeg vurdert å kjørt selv, men nå er det ikke sikkert det er derfor vedkommende kjørte som nevnt
            1989 Volvo 740 GL

            Comment

            Working...
            X