Announcement

Collapse
No announcement yet.

pc-skjerm i bil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pc-skjerm i bil

    heisann
    har to gamle lap-top`er som ligger og tar opp plass her, i den annledning fikk jeg en tanke om og prøve og få laget til noe artig noe
    har allerede spiller med dvd-funksjon, men blir litt stusselig med en 2,5" skjerm i lengden...
    noen 7" ferdig skjerm har jeg ikke råd til desverre...

    mine tanker er da og få brukt en av disse skjermene til noe nogenlunde vettugt...
    nemlig og få til noe "ekstern skjerm" lignende greier.

    men mine problemer/spørsmål er som følger;

    1) hvordan få koblet til dette?
    2) er det mulig og bruke de standard kontaktene?(S-video ut f.eks)
    3) noen som allerede har prøvd og feilet som kan stoppe meg før jeg begynner?
    Last edited by dirtyriver; 16-07-2009, 07:21.
    rockford fosgate - kenwood - mtx - zealum - caliber

  • #2
    Er bare og prøve det dirtyriver

    Men hadde jo vært tøft å fått koblet begge skjermene på en pc? Så koble fra spillern du har og inn på pc'n eller bare bruke pc'n som DVD spiller.

    Comment


    • #3
      og bare bruke pc`n som dvd spiller føler jeg blir "for enkelt" da jeg egentlig bare trenger en omformer fra 12v til 220v og plugge i siggarettenneren

      det jeg tenker er og få demontert lap-topen, bruke skjermen fra lap-topen som "ekstern skjerm" da jeg har tilkoblingsmuligheter til dette på spilleren i bilen

      men så var det og finne ut hvordan dette skal gjøres
      rockford fosgate - kenwood - mtx - zealum - caliber

      Comment


      • #4
        Kontrollerkortet til LCD-panelet er integrert på hovedkortet, så den løsningen er dødfødt er jeg redd

        Comment


        • #5
          er vell ikke alle pc`er som har kontrollerkortet intregrert i hovedkortet?
          rockford fosgate - kenwood - mtx - zealum - caliber

          Comment


          • #6
            Originally posted by dirtyriver View Post
            er vell ikke alle pc`er som har kontrollerkortet intregrert i hovedkortet?
            99,999% sånn ca.. Men kontrollerkortene er å få kjøpt løst.
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment

            Working...
            X