Announcement

Collapse
No announcement yet.

EMMA: Gatebilfestivalen i Surnadal 1. august

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • EMMA: Gatebilfestivalen i Surnadal 1. august

    EMMA arrangerer som vanlig konkurranse i Surnadal under den årlige Gatebilfestivalen, i samarbeid med Nordmøre Gatebilklubb. Årets Gatebilfestival arrangeres 1. august kl 09.00-18.00, mens EMMAs SQ-konkurranse starter kl. 10.00. Mer informasjon finner du hos Nordmøre Gatebilklubb, http://nordmoregatebilklubb.com/foru...php?f=5&t=1201.

    Dette er et meget bra treff som har vært en fast del av vår terminliste i årevis, og vi anbefaler alle som har anledning til å ta turen! Lørdag kveld blir det som vanlig festligheter på hotellet i Surnadal.

    Påmelding skjer via din EMMA Profil!
    Espen Skogen
    espen@emmaweb.no
    ---
    Webmaster for www.emmaweb.no.

  • #2
    En ting jeg lurer på.. Kan hvem som helst komme bort til dere på festivalen og prøve anlegget sitt ? Eller må man være påmeldt på forhånd. Regner med at det kansje kan være enkelte som har hatt litt lyst til å prøve å teste annlegget, men som ikke er så "ivrige" at de er inne på alle regler.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Protrek View Post
      En ting jeg lurer på.. Kan hvem som helst komme bort til dere på festivalen og prøve anlegget sitt ? Eller må man være påmeldt på forhånd. Regner med at det kansje kan være enkelte som har hatt litt lyst til å prøve å teste annlegget, men som ikke er så "ivrige" at de er inne på alle regler.
      Har seg sånn at dommeren trenger å kunne reglene, deltager trenger ikke kunne reglene for å delta. Skal du satse så lønner det seg så klart å lese regelboka og følge den når du bygger, men meld deg på i experienced du, trenger ikke være "så ivrig" for det. kjør på og lykke til
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

      Comment


      • #4
        Originally posted by Protrek View Post
        En ting jeg lurer på.. Kan hvem som helst komme bort til dere på festivalen og prøve anlegget sitt ? Eller må man være påmeldt på forhånd. Regner med at det kansje kan være enkelte som har hatt litt lyst til å prøve å teste annlegget, men som ikke er så "ivrige" at de er inne på alle regler.
        Null problem å komme bort underveis.
        Espen Skogen
        espen@emmaweb.no
        ---
        Webmaster for www.emmaweb.no.

        Comment


        • #5
          Regner med det er mange demobiler for bilstereo som er med på treffet iår også?
          Må hente litt motivasjon til å begynne selv :P

          Å babes regner jeg med at er med på turen som vanlig,kan få vaske min bil om det blir bilvask,skal lakkeres å slikt uansett så riper å slikt skader ikke
          - www.tsfotos.com -
          Volvo 745 Tic
          Pttssjjj

          Comment


          • #6
            På kvelden vil det bli festlig lag på Vårsøg Hotel i Surnadal.... Her vil det bli Livemusikk (med JIPPI), øltelt, 18års aldersgrense og åpent i flere etager. CC 150kr om jeg ikke fikk helt feil opplysninger.

            Comment


            • #7
              Møt opp folkens!! dette blir bra

              Comment


              • #8
                Ser ut som det blir tur nedover

                Blir det ESPL konkuranse også eller bare SQ?
                Mvh Morten
                - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
                Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
                Bad Sound Kills Good Music!

                Comment


                • #9
                  blir både ESPL og SQ, jeg skulle delta på ESPL men må melde pass da kickern ga seg i dag..

                  men kommer en tur uansett
                  MVH, Øivind Sandvik
                  sigpic
                  www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                  www.sandviksbassogbongel.com

                  Comment


                  • #10
                    SOOOOOOOOOOOOOL og Blå himmel!! Våknet vi til i dag!!!

                    Comment

                    Working...
                    X