Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spørsmål om Audison VRX 1.500

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spørsmål om Audison VRX 1.500

    Hei!

    Har nettopp handlet meg en vrx1.500 brukt, og den var ikke helt strøken for å si det sånn. Selgeren solgte den for noen andre og hadde ikke veldig peil på hva som var på den, så derfor har jeg noen spørsmål om forsterkeren jeg håpet dere kunne hjelpe meg med:

    1. Hvor sitter sikringen på denne herligheten?

    2. Er det montert inn noe ekstra stæsj på denne?









    3. Regner med at disse viftene er ekstrautstyr, men ser ut som jeg mangler noe for at de skal funke da jeg regner med at de ikke bare skal ha + og - .




    Håper dere kan hjelpe meg med det jeg lurer på

  • #2
    Sikringen sitter på unersiden, er et gjennomsiktigt plastdeksel over den..

    Jeg har ikke den modulen som står bypass på...

    Viftene skal bare ha +&- ja

    Comment


    • #3
      Vel, her er det ingen gjennomsiktige deksler under, ei heller mindre deksler å skru opp enn den jeg allerede har åpnet på bildet.

      Den det står bypass på heter SM 24, (subsonic mono filter og er stillbar mellom 14-36Hz.. ) Har ikke peil på hva den er til..

      Har også en som heter LM24 men lurer på om det er for å justere signalet til linjeinngangene ut av denne igjen?


      Til sist: Hvis jeg kobler viftene på pluss og minus, vil de ikke gå hele tiden og tappe batteriet da?

      Comment


      • #4
        Det skal vel være uttak til viftene på samme lille panelet som remote-tilkoblingen er? Sånn var det på min gamle vrx 1.500ex iallfall. Sikringen ser du på bildet her, mellom de to gullfargede skruene inntil kanten på forsterkeren

        [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

        Comment


        • #5
          Okey så hele dekselet må av i bunn hvis sikring skal byttes på denne skjønner jeg

          Ifølge bruksanvisning så er det en egen inngang til vifta ja, men som du ser på bildet så er ledningene revet hos meg slik at jeg mangler kontakta å koble inn. Derfor jeg lurte på om det var noe lur måte og komme unna det på, evt. hva jeg trenger å kjøpe..

          Comment

          Working...
          X