Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva må være i orden før konkuransen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva må være i orden før konkuransen?

    Hei. Jeg er skal delta på emma og kanskje DB-drag på gatebil festivalen i surnadal 1.august.
    Har aldri vert med på det før. Hva må ordnes for å delta. Må du vere registrert på emma siden eller lydtrykk.no og betale noe? Eller er det gratis og delta første gangen?

  • #2
    Originally posted by Kjetilwes View Post
    Hei. Jeg er skal delta på emma og kanskje DB-drag på gatebil festivalen i surnadal 1.august.
    Har aldri vert med på det før. Hva må ordnes for å delta. Må du vere registrert på emma siden eller lydtrykk.no og betale noe? Eller er det gratis og delta første gangen?
    1 gangen er gratis så vidt jeg vet

    http://www.termpro.com/dbdrag/rules/...009&section=99

    er vel det av regler som er i 2009.. finner ikke noe som er oversatt til norsk men..
    du får bare lese og se

    hvilken bil? utstyr? batteri?
    Last edited by HLS; 25-07-2009, 14:51.
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

    Comment


    • #3
      Originally posted by Kjetilwes View Post
      Hei. Jeg er skal delta på emma og kanskje DB-drag på gatebil festivalen i surnadal 1.august.
      Har aldri vert med på det før. Hva må ordnes for å delta. Må du vere registrert på emma siden eller lydtrykk.no og betale noe? Eller er det gratis og delta første gangen?

      Vil nå bare svare for EMMA da jeg ikke er helt inn i reglene til db-drag. Skal du delta på ESPL er det gratis første gangen og påmelding kan skje på plassen. Skal du delta på SQ koster det noen kroner og du må være forhåndspåmeldt. Experienced mener jeg var 300kr og advanced og opp til expert koster det 500kr dette betales ved fremmøte.

      Jeg tror nok gutta i emma bussen vil fikse det selv om du ikke er forhåndspåmeldt, men jeg tror nok de setter pris på om du er det, lag deg en konto på emmaweb.no og bli med på spenningen
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

      Comment


      • #4
        Hvilken klasse?

        Jeg har:
        Forsterkerer: Ground Zero GZPA 1.8000D og Ground Zero GZUA 4125SQ
        Frontsett: Focal 165KR2. 2 Par.
        Sub: Ground Zero GZPW 15 SPL 2 x 1 ohm
        Batteri: Ground Zero GZBP 12.2500, Stinger SP1700 2X, Stinger SP 1000. (4 stk)

        Tatt ut baksetene for å bygge anlegg. Anlegget går ikkje høyere en Vinduene og skråer frammover mot fører og passajer. til frontsettet er dørpanelene tatt av og støpt nye.

        Hvilken klasser i emma og DB-drag skal jeg da stille i?

        Kunne noen hjelpt meg med å finne det ut. Litt dumt og melde seg på konkuranse uten å vite hva klasse men stiller i.
        Last edited by Kjetilwes; 25-07-2009, 15:58.

        Comment


        • #5
          Holder på å registrere meg på emmaweb.no men på deltaker info står det: Sound Quality med 15 valg å velge mellom.

          ESPL: 1W, 2W, 4W, 8W.

          Hva skal jeg velge?

          Comment


          • #6
            SQ
            -Hvor mange kanler bruker du på forsterkerene dine?


            ESPL
            -hvor mange subwoofere har du og hva slags størrelse er det på de?

            Felles for begge er at du må velge deg en klasse utifra erfarings nivået ditt.
            sound.vision.soul

            Type R

            Comment


            • #7
              Det sto noe i en post over her ser jeg..

              SQ
              Du har en stk 4 kanler og en stk mono blokk, det blir 5 kanaler. Om du bruker alle.


              ESPL
              1stk 15" er det samme som 3W. Det går på membran areale og 10" er utgangs punktet, dvs 1stk 10" =1W

              Om du skal i entry i ESPL så spiller det liten rolle hvor mange woofere du har da det er bare 1 klasse der. Om du vil i experinced må du vel opp i 4W tenker jeg.
              sound.vision.soul

              Type R

              Comment


              • #8
                Originally posted by LLH View Post
                Det sto noe i en post over her ser jeg..

                SQ
                Du har en stk 4 kanler og en stk mono blokk, det blir 5 kanaler. Om du bruker alle.


                ESPL
                1stk 15" er det samme som 3W. Det går på membran areale og 10" er utgangs punktet, dvs 1stk 10" =1W

                Om du skal i entry i ESPL så spiller det liten rolle hvor mange woofere du har da det er bare 1 klasse der. Om du vil i experinced må du vel opp i 4W tenker jeg.
                Hvilken klasse i db-Drag da?

                Comment


                • #9
                  Lag deg en tråd her http://bilstereoforumet.no/forumdisplay.php?f=6 så får du svar
                  sound.vision.soul

                  Type R

                  Comment


                  • #10
                    Det er gratis å delta i både SQ og ESPL første gang man deltar hos EMMA.

                    Fra og med andre gang koster det 300 kroner for Experienced-klassene og 500 kroner for øvrige klasser.
                    Espen Skogen
                    espen@emmaweb.no
                    ---
                    Webmaster for www.emmaweb.no.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by LLH View Post
                      Lag deg en tråd her http://bilstereoforumet.no/forumdisplay.php?f=6 så får du svar
                      Ok det skal jeg gjere. Takk for alle svar.

                      Comment


                      • #12
                        1. gang på EMMA treff

                        Det er gratis første gangen ja

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Kjetilwes View Post
                          Hei. Jeg er skal delta på emma og kanskje DB-drag på gatebil festivalen i surnadal 1.august.
                          Har aldri vert med på det før. Hva må ordnes for å delta. Må du vere registrert på emma siden eller lydtrykk.no og betale noe? Eller er det gratis og delta første gangen?
                          Første gang er gratis

                          Comment

                          Working...
                          X