Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ønske om nytt underforum/stickytråd e.l.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ønske om nytt underforum/stickytråd e.l.

    Jeg syns det hadde vært interessant med en samletråd hvor brukerne lastet opp bilder av sine egne, ferdige prosjekter, gjerne med en link til prosjekttråden i samme post.

    Dette fordi det tar veldig lang tid å gå gjennom prosjekttrådene som ser lovende ut i starten, og ofte, når man har kommet til slutten av en mange sider lang tråd, viser det seg at bilen er solgt/vraket/satt fyr på/etc... før det ble ferdig.

    Derfor, for å unngå å sitte igjen med en "D'OH"-følelse gang på gang, syns jeg det kunne vært moro å se alle bildebevis på de ferdige prosjektene utført av brukerne på forumet, i én tråd.

    Det feteste hadde så klart vært et bildegalleri som man kunne bladd frem og tilbake i, men vet ikke om noen gidder å ta på seg den oppgaven så vi andre får glede av det innen rimelig tid (innen 2020 eller noe, altså).


  • #2
    bra forslag..
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

    Comment


    • #3
      Dette ble jo slaktet nedenom og hjem sistgang.

      Dessuten er dette feil plass å ta dette opp *flyttes*
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment


      • #4
        Så ikke at det var et eget forslagsforum.

        Hvorfor ble det slaktet?

        Det er riktignok mye halvgjort her på forumet, kanskje folk blir misunnelige av å se noe som faktisk blir ferdig?

        Comment


        • #5
          Kikket nå, ser ut til at det ikke var det samme som jeg foreslo, som ble foreslått den gang.

          Jeg foreslår altså at det blir laget ÉN tråd, hvor folk kan lime inn bildene av ferdige prosjekter. Ikke noe halvferdig, og minst mulig kommentarer (selv om det blir vanskelig). Likevel, en tråd hvor alle bildene viser noe ferdig bygget.

          Kanskje jeg bare skal starte en tråd, og så ser vi om den kanskje blir sticky etterhvert? Folk må jo ha noe å bidra med??

          Comment


          • #6
            Do that, så ser vi om det eskalerer
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #7
              Hmm, noen her inne som har FERDIGE prosjekter?
              Jonas Tautra
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

              Comment


              • #8
                Det er det nok, men det er vel fra gamle biler som er forlengst byttet ut osv. Jeg lager jo ikke en ny prosjekttråd for et ferdig anlegg, da er det jo ikke noe prosjekt lenger. Jeg laget engang en tråd der folk kunne vise sine gamle anlegg, men ingen andre postet i den tror jeg.

                http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=914
                [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Hifonic View Post
                  Hmm, noen her inne som har FERDIGE prosjekter?
                  Jeg har vært ferdig 2 ganger.. og blir snart ferdig for 3dje gang..
                  sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                  IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                  Comment


                  • #10
                    og med ferdig bygget så menes det ikke det enkelte kaller for prosjekt ved å slenge en basskasse nedi bagasjerommet med en forsterker og kabler slengende. håper jeg

                    ser for meg at det kan bli en del av dem..
                    Last edited by pgoutlaw; 01-08-2009, 01:04.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Haakon O View Post
                      Det er det nok, men det er vel fra gamle biler som er forlengst byttet ut osv. Jeg lager jo ikke en ny prosjekttråd for et ferdig anlegg, da er det jo ikke noe prosjekt lenger. Jeg laget engang en tråd der folk kunne vise sine gamle anlegg, men ingen andre postet i den tror jeg.

                      http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=914

                      aahh, husker godt di gode gamle polk subbene du har der ja. var det ikke dem som hadde sinnsykt stiv støvhette? mener å huske at det var disse polk subbene en lokal forhandler der hvor jeg bodde før sa at jeg skulle få elementet visst jeg klarte trykke/slå inn støvhetten..

                      forresten så var jo det ett vakkert bygg haakon

                      Comment


                      • #12
                        Kan nok stemme det, membran og støvdeksel var i veldig stivt plastmateriale, kjøpte de av en som hadde 8stk i en calibra men skal ikke rote til denne tråden her med det, kommenter heller på den tråden jeg laget, og legg gjerne inn bilder fra gamle prosjekt selv. Så lenge det er ferdige prosjekter klarer jo de fleste å oppsummere alt i en enkelt post
                        [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                        Comment


                        • #13
                          Dette synes jeg er et veldig bra forslag! Det ER veldig frustrerende når man blir helt oppslukt av ett bygg og sitter og blar igjennom hele greia og så er bilen solgt etc. Eller at de første sidene ikke har noen bilder av bilen eller noe av det som skal inni bilen, kun småprat og tull om hva man har tenkt å kjøpe som går frem og tilbake i det evige.

                          Hadde vært greit at de som var ferdig med prosjektene sine hadde en låst tråd i ett underforum/stickytråd med kun sine poster av prosjekttråden med bilder.(uavbrutt prosjekttråd) Eller ett bildegalleri som foreslått.
                          Mvh Werner Harstad

                          Comment

                          Working...
                          X